Idem Magic.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Jajaquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zocht iets over dat drankspel met gijs
en toen zag ik deze
Hoe was je concertquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Dit intro doet me denken aan het intro van House of Cards.
thuiskomen is meestal het probleem niet...quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe altijd gewoon weer thuis gekomen
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaienquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Kyran het volgende:
Helemaal ...straks kappen ze Freebird weer persoon af, kutapen
Voor hem kwamen de remmers net op tijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Idd. Was nog bestwel een doodsvonnis toenquote:
Die heeft gewoon heerlijk schijt.quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar ook dit keer had hij een geslaagd relletje neergezet.
Was top, lekker funkie brass band.quote:
Dat zou mad genieten zijnquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaien
Ook één die nog net op tijd de juiste pillen kon krijgen.quote:
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
thuiskomen is meestal het probleem niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |