Die heb ik ook. Nog veel gedraaid in het vorige millennium.quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best of
quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Isorden het volgende:
I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door![]()
pffff zuur ditquote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Door het outro heenlullen en ook nog een stuk afkappen
hier ookquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is dus in the UK een kerstnummer.
quote:
de clip met het kerstverhaalquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom dit ooit als kerstplaat is geclassificeerd is mij een raadsel. Op kerst op 1 staan is daar toch niet voldoende voor?
Die heb ik denk ik ook nog wel, en natuurlijk Charlottenburgquote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best of
Mooi kado voor de late avond danquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Vloeken in de kerk, maar ik ken dit niet denk ik
De clip hielp ook wel mee hoorquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom dit ooit als kerstplaat is geclassificeerd is mij een raadsel. Op kerst op 1 staan is daar toch niet voldoende voor?
Ik kan me Marc-Marie nog herinneren en Menno Bentveld geloof ik. Toen keek ik het nog iig.quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.
Wist je dat ze in dat seizoen van Yvon eigenlijk een andere mol hadden, Roeland Fernhout? Maar die werd ziek en moest naar een paar dagen eruit. Toen is Yvon ingevallen. Publiek geheim.
WAT!?!?quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Can't stop ravingquote:
En Scooter, Sash en Eiffel 65 ontbreken ook.quote:
Dat is helemaal niet mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |