SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Noem je mij nou een boomerquote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef cafca het volgende: [..] Heerlijk nummer, met een vaste schare fans. Dezelfden die Stairway to Heaven en Child stemmen vaak. Boomers
![]()
Nee, ik was Born to be alivequote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende: Iedereen is nu toch wel eens dood uit deze groep gok ik?
Heb ik wel gedaan maar ik snap je puntquote:Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef essnhills het volgende:
Dat vind ik idd het leuke aan de top2000,
Deze hoor je anders nooit
nee was alleen dat album natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ry cooder zat er toch ook in? of niet officieel misschien.
Op zijn zestiende vanuit Aruba naar Nederland gegaan om te studeren. Eind jaren '60.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buena_Vista_Social_Club_(groep)quote:Op zondag 29 december 2019 19:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee was alleen dat album natuurlijk.
Als er nog iemand leeft tikt ie wel de 100 aan denk ik.
Is puur een gok he!?quote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan ben je nog net op tijd.... de gok is dat hij in 2020 dood gaat zie ik GC / Wie gaan er dood in 2020?
[..]
Wat is eigenlijk de oudste nog levende bekende (muziek)artiest? Ik denk Vera Lynn, of is er nog een ouder iemand in leven?quote:Op zondag 29 december 2019 19:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee was alleen dat album natuurlijk.
Als er nog iemand leeft tikt ie wel de 100 aan denk ik.
Ik heb net ook mijn lijstje 'ingezonden'quote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan ben je nog net op tijd.... de gok is dat hij in 2020 dood gaat zie ik GC / Wie gaan er dood in 2020?
[..]
Vera Lynn zeker, die is 99 geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2019 19:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de oudste nog levende bekende (muziek)artiest? Ik denk Vera Lynn, of is er nog een ouder iemand in leven?
De huidige leden zongen niet mee op dit nummer/album, als er iemand omvalt wordt ie ververst. Het zijn net de Dubliners.quote:Op zondag 29 december 2019 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buena_Vista_Social_Club_(groep)
Valt mee.
Ik ben veel te bang dat ik allemaal mensen ga Jynxenquote:Op zondag 29 december 2019 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net ook mijn lijstje 'ingezonden'
Die zitten ongetwijfeld niet op dit forumquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang dat ik allemaal mensen ga Jynxen
Mooi Pippen, vaders rulequote:Op zondag 29 december 2019 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op zijn zestiende vanuit Aruba naar Nederland gegaan om te studeren. Eind jaren '60.
Jaren zijn moeder niet gezien of gesproken. Ging voor het eerst terug voor de begrafenis van zijn vader.
Vier mooie kinderen grootgebracht. ALtijd een goed voorbeeld geweest!
quote:Op zondag 29 december 2019 19:25 schreef V1z0R het volgende:
Kink 1500 > Top 2000 trouwens
[..]
Is puur een gok he!?
quote:
102quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vera Lynn zeker, die is 99 geloof ik.
Duncan's revanche is zoetquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat we toen verloren van een man met een baard.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zitten ongetwijfeld niet op dit forum
topquote:Op zondag 29 december 2019 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net ook mijn lijstje 'ingezonden'
Alizee is vooral vanwege t kijken naar een groot gemist. Wat was ik daar verliefd op vroegerquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat Manau - La Tribu de Dana eigenlijk niet in de lijst?
Over ultieme zomernummers gesproken![]()
Of Alizée, ook een groot gemis wel
Tri Martolod in de lijst, dat zou pas lachen zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Gretzl het volgende:
vegters doosje met eigen gebakken inhoud.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ve
[..]
Vegters rolletjes bohh lekker hoor!
Same. Vond haar - samen met Andrea Corr - een tijdje de mooiste vrouw ter wereldquote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alizee is vooral vanwege t kijken naar een groot gemist. Wat was ik daar verliefd op vroeger
Dit doet me ook vrij weinig.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Niet nog meer liveversies in de lijst thoughquote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
ywquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
Net gegeten maar nu alweer honger, jullie worden bedankt.
Stem van Ilse is die van een engel vergeleken met die geknauw van Martin.... en waylon is 100x de artiest.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Dat heb ik ook met Arcade, die vind ik live veel mooier.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
Sneak-peak:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
QFTquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef djenneke het volgende:
Wat een mooi stemmetje heeft deze man toch
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Arcade, die vind ik live veel mooier.
Die versie van de halve finale
De live versie van CATS duurt ook 3 minuten, dat scheeltquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet nog meer liveversies in de lijst though
Wij hebben een AH verspakket stamppot voor vier personen verorberd met zn tweeenquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
Net gegeten maar nu alweer honger, jullie worden bedankt.
Op zich zie je dat op de radio sowieso niet.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sneak-peak:mooi lijssie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
#viesdikquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben een AH verspakket stamppot voor vier personen verorberd met zn tweeen![]()
Long nights van Eddie Vedder is goedquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ben nooit zo van Vedder's solowerk geweest om eerlijk te zijn.
In mijn hoofd zag ik de wenkbrauw van Waylon net welquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich zie je dat op de radio sowieso niet.
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 29 december 2019 19:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Long nights van Eddie Vedder is goed
Ik weet nog steeds niet zeker of hij dat nou uiteindelijk deed of niet, hoe vaak ik ook kijk.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.
That’s what she said.quote:Op zondag 29 december 2019 19:31 schreef djenneke het volgende:
Ik ga er voor vandaag weer vandoor. Het was weer kort maar leuk.
Vraag het een local die erbij wasquote:Op zondag 29 december 2019 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet zeker of hij dat nou uiteindelijk deed of niet, hoe vaak ik ook kijk.
Samsung Dell Sony Kensingtonquote:Op zondag 29 december 2019 19:31 schreef jrwl het volgende:
Waylon vind ik wel goed, maar Ilse de Lange vind ik middle-in-the-road geneuzel.
Dan heb ik veel liever Anouk of Fiona Apple
Jij hebt hongerquote:
Laten we hopen dat hij meeleest en trappen vermijdt vanaf nuquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
jij weet dingen al weet je nu nog niet dat je het weet
Alizeeequote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Gretzl het volgende:
Dat blijft een groot ESF mysterie, vrees ikquote:Op zondag 29 december 2019 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet zeker of hij dat nou uiteindelijk deed of niet, hoe vaak ik ook kijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij meeleest en trappen vermijdt vanaf nu
Marianne Weberquote:
hoe lang er al?quote:Op zondag 29 december 2019 19:32 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat ik deze niet kende
Maar naarmate het liedje verder gaat ken ik hem toch wel
Mooi liedje
zijn eerste album, Room For Squares, is echt genot. Daar komt Neon vandaan onder andere.quote:Op zondag 29 december 2019 19:34 schreef Isorden het volgende:
John Mayer is eigenlijk best wel fijn
Vooral gitaargod
Neequote:
2 woorden 9 lettersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
HAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 woorden 9 lettersBier halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zondag 29 december 2019 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 woorden 9 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voor op de achtergrond ja hoorquote:
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:36 schreef Lamabal het volgende:
En het klinkt allemaal zo simpel maar deze man kan toch echt wel goed gitaar spelen hoor!111!!!1
zo lang dan?quote:
Amenquote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.
QFTquote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.
warme choco met slagroom!!quote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wijnen wijnen wijnen!
Waaat gooooooeeeeed![]()
![]()
![]()
![]()
Pascal schrijft de teksten niet, dat doet Peterquote:
Peter pannekoek. Dat was eraan af te horenquote:Op zondag 29 december 2019 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pascal schrijft de teksten niet, dat doet Peter
Oh, de man kan best gitaarspelen. Net als Mark Knopfler en Joe Satriani. Whitney Houston kon ook goed zingen. Maar dat betekent niet dat ze meteen mooie muziek maken.quote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Internetradio kapt ermee, dan maar ouderwets via de ether.
ja, bij mij net ook even gesneuveld.quote:Op zondag 29 december 2019 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
idemquote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, bij mij net ook even gesneuveld.
Dire Straits is supergoede muziek. Top band.quote:Op zondag 29 december 2019 19:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de man kan best gitaarspelen. Net als Mark Knopfler en Joe Satriani. Whitney Houston kon ook goed zingen. Maar dat betekent niet dat ze meteen mooie muziek maken.
Hier gewoon via de kabelquote:Op zondag 29 december 2019 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Etheridge luisteren via de etherquote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
NOOOO
NOOO
NOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
ik ga niet testen want heb hier kabelradio aan staan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze speciaal voor dit nummer de internetradio eruit hebben geflikkerd om deze woordgrap op te zetten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Etheridge luisteren via de ether
ow de app.... die is sowieso niet stabiel. op de fiets kapt die ook elke keer.quote:Op zondag 29 december 2019 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hier ook net even een pauze via de app. Even opnieuw opstarten hielp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allebei op zich wel prima, zolang je maar niet een heel album er van gaat luisterenquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef jrwl het volgende:
ik heb liever Alanis Morissette dan Melissa Etheridge
Niets ergs aanquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staa wel erg Phil Collins in de lijst.
Dat vind ik ook!quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staat wel erg Phil Collins in de lijst.
zo issie mooierquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staa wel erg Phil Collins in de lijst.
godver, dit is me al een andere reeks overkomenquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar komt dat gezoem vandaan?
Nooit genoeg.quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staat wel erg Phil Collins in de lijst.
ken je deze smilie al?quote:Op zondag 29 december 2019 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
godver, dit is me al een andere reeks overkomen
quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar komt dat gezoem vandaan?
Jagged Little Pill van Alanis vind ik wel een top album hoorquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze zijn allebei op zich wel prima, zolang je maar niet een heel album er van gaat luisteren
Heb 'm laatst eens integraal geluisterd, en het is inderdaad allemaal prima muziek, alleen is het geen muziek die je 40-60 minuten lang wil luisteren, wat mij betreftquote:Op zondag 29 december 2019 19:46 schreef jrwl het volgende:
[..]
Jagged Little Pill van Alanis vind ik wel een top album hoor
ik doe t morgen wel. geen zin in vandaagquote:
shit, ik ook.Gelukkig is het niet veel.quote:
Ik kan daar niet tegenquote:Op zondag 29 december 2019 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe t morgen wel. geen zin in vandaag
Ik wel, z'n laatste deze lijstquote:Op zondag 29 december 2019 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb ook geen idee welk nummer dit is
ja ik heb geen huisdieren.quote:Op zondag 29 december 2019 19:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegenen anders zitten tutje en tutje2 straks vette jus en boontjes te kanen en kan ik het gevolg daarvan weer opruimen
sambal bij?quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, deze ken ik wel.
Deze vind ik wel leuk
1598quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak wellfare zal toch ook nog wel komen?
Of zou die lager staan?quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak warfare zal toch ook nog wel komen?
En daarom is het nu je ex?quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb geen huisdieren.
op tweede kerstdag was ook nog afwas over, heeft ex op 3e kerstdag af staan wassen...
Zat er wel netjes bij iddquote:
https://www.pino112.nl/to(...)r=2019&artiest=mayerquote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak warfare zal toch ook nog wel komen?
doe eens wat zachter zingen jijquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind zijn stem heel prettig om naar te luisteren
Kan er ook best makkelijk op meezingen.
neuj is al 3 jaar ex nu maar gaan goed met elkaar omquote:
is ook gewoon een erg goede gitaar speler, niets mis.quote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind zijn stem heel prettig om naar te luisteren
Kan er ook best makkelijk op meezingen.
Het diner tijdens Philquote:
Oh wat tof, dar hoor je niet vaak meerquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj is al 3 jaar ex nu maar gaan goed met elkaar om
Stond op 1598, was zn laagst genoteerde zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zou die lager staan?Niet terecht
Ik had tot dit alleen nog maar dropjes en chocolaatjes gegeten vandaagquote:
Tsssquote:Op zondag 29 december 2019 19:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond op 1598, was zn laagst genoteerde zelfs
Hij is hit or miss bij mij. Room For Squares en nog wat op z'n tweede album is heel goed. Meeste dingen pakken me wat minder, maar het blijft onschuldig, dus heb ik ook geen reden hem te haten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is ook gewoon een erg goede gitaar speler, niets mis.
maar kan begrijpen als mensen zn muziek te saai vindenofzo
we hebben nog samen vakanties, familiebezoekjes. tweede kerst met mijn hele familie uit eten geweest... voel je je ook niet zo'n derde wielquote:Op zondag 29 december 2019 19:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh wat tof, dar hoor je niet vaak meer
van Focus?quote:Op zondag 29 december 2019 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit zijn laatste nummer in de lijst?
Ook jodelen dan?quote:
En sowieso het geyodel van Thijs van Leerquote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allicht, maar dit nummer wordt voor een belangrijk deel ook gemaakt door het drumwerk
quote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allicht, maar dit nummer wordt voor een belangrijk deel ook gemaakt door het drumwerk
Dat dusquote:Op zondag 29 december 2019 19:55 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een drumwerk van die Van Der Linden ook, bohh
neuj draak ontwijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |