2 woorden 9 lettersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
HAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 woorden 9 lettersBier halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zondag 29 december 2019 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 woorden 9 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voor op de achtergrond ja hoorquote:
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.quote:Op zondag 29 december 2019 19:36 schreef Lamabal het volgende:
En het klinkt allemaal zo simpel maar deze man kan toch echt wel goed gitaar spelen hoor!111!!!1
zo lang dan?quote:
Amenquote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.
QFTquote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet toegeeft dat John Mayer een meesterlijke gitarist is weet je niks van gitaarspelen.
warme choco met slagroom!!quote:Op zondag 29 december 2019 19:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wijnen wijnen wijnen!
Waaat gooooooeeeeed![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |