topquote:Op zondag 29 december 2019 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb net ook mijn lijstje 'ingezonden'
Alizee is vooral vanwege t kijken naar een groot gemist. Wat was ik daar verliefd op vroegerquote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat Manau - La Tribu de Dana eigenlijk niet in de lijst?
Over ultieme zomernummers gesproken![]()
Of Alizée, ook een groot gemis wel
Tri Martolod in de lijst, dat zou pas lachen zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat Manau - La Tribu de Dana eigenlijk niet in de lijst?
Over ultieme zomernummers gesproken![]()
Of Alizée, ook een groot gemis wel
vegters doosje met eigen gebakken inhoud.quote:Op zondag 29 december 2019 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ve
[..]
Vegters rolletjes bohh lekker hoor!
Same. Vond haar - samen met Andrea Corr - een tijdje de mooiste vrouw ter wereldquote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alizee is vooral vanwege t kijken naar een groot gemist. Wat was ik daar verliefd op vroeger
Dit doet me ook vrij weinig.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Niet nog meer liveversies in de lijst thoughquote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
ywquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
Net gegeten maar nu alweer honger, jullie worden bedankt.
Stem van Ilse is die van een engel vergeleken met die geknauw van Martin.... en waylon is 100x de artiest.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Dat heb ik ook met Arcade, die vind ik live veel mooier.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
Sneak-peak:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
QFTquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef djenneke het volgende:
Wat een mooi stemmetje heeft deze man toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |