Ik wilde net zeggenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet. Bedenk me net dat ik eigenlijk ook niet heb ontbeten of geluncht. Heb chocolaatjes gehad..
Snap de aantrekkingskracht van dat hele cafe niet. Tenzij je misschien aandachtsgeil bentquote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol dan mag je maar een half uur in dat café zitten en dan moet je net geluk hebben dat je fatsoenlijke nummers hebt.
en het lullige is dat je al kaartjes moet bestellen voordat de lijst bekend isquote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol dan mag je maar een half uur in dat café zitten en dan moet je net geluk hebben dat je fatsoenlijke nummers hebt.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
het refrein moest nog komen, vals alarm mensen.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, ik zit te wachten op de bezorgerquote:
Ik bedoel, zelfs ik ken het.quote:
Ik hoop dan wel dat ie ook het eten meeneemt.quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zit te wachten op de bezorger
Nee, het kan beterquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
weetje wat pas geinig zou zijn?
Death Grips in de lijst.
Zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Toch hoor ik hem liever als vocalist/drummer bij de Eagles
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor het al, NY Pizzaquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is een van de leadzangers niet De leadzangerquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef djenneke het volgende:
Dit is de leadzanger van Eagles, voor wie dat echt nog niet wist.
lui zwijn, kun je het niet eens zelf ophalen?quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hahaha, ik had Flipper nog nooit gehoordquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaa hoor m eens kirren die dolfijn
Chineesquote:
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeftquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat ie ook het eten meeneemt.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is een van de leadzangers niet De leadzanger
Olifanten, Nijlpaarden, Zeekoeien?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga morgen met mevrouw en de Pippies naar Freek Vonk.
Hopelijk heeft hij gruwelijk vette dieren meegenomen!
Johan verwacht ik welquote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
dan kan ze nog 2 uur wachtenquote:
Je hebt trek?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Steek hem in z'n rug.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hmm, ik vind zo'n worstje toch echt niet genoeg hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
Ik ben het eten vergeten... kan ik je... ergens anders mee... verblijden?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
daar heb ik ook nog 1 van liggen, niet echt mijn dingquote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik vind zo'n worstje toch echt niet genoeg hoor.
Staat in de titel van de playlist niet dat het een edit is, zoals bij andere nummers die verkort zijn, dus wellichtquote:
Mijn oren danken uquote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Stemplaatje [ afbeelding ][ afbeelding ]
Gestegen tov vorig jaar zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef peaceman het volgende:
Toch wel verrassend dat deze nog steeds dik in de top 1000 staat.
Zal als ik het onthoud jouw een pm over een maand of 11 sturenquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
PM me over een maandje of 11 er maar over anders
Het is iig in Woerden, weet niet of er op meer plekken zulke diensten zijn. Zou goed kunnen.
ow dan ben je nog net op tijd.... de gok is dat hij in 2020 dood gaat zie ik GC / Wie gaan er dood in 2020?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
Heerlijk nummer, met een vaste schare fans. Dezelfden die Stairway to Heaven en Child stemmen vaak.quote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef peaceman het volgende:
Toch wel verrassend dat deze nog steeds dik in de top 1000 staat.
De Top 2000 is onverbiddelijk.quote:
Boomersquote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, met een vaste schare fans. Dezelfden die Stairway to Heaven en Child stemmen vaak.
Boomers
Boomers hebben vaak wel muzieksmaak dan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, met een vaste schare fans. Dezelfden die Stairway to Heaven en Child stemmen vaak.
Boomers
Ook niet allemaal, denk ik...quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Boomers hebben vaak wel muzieksmaak dan.
Heldquote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef PippenScottie het volgende:
Stemlijstgenot!
Deze is voor mijn held, mijn papa!
ry cooder zat er toch ook in? of niet officieel misschien.quote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iedereen is nu toch wel eens dood uit deze groep gok ik?
Nee, anders hadden ze hun kinderen wel beter muzikaal opgevoedquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:20 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zal als ik het onthoud jouw een pm over een maand of 11 sturen
Dan proosten we op je papaquote:Op zondag 29 december 2019 19:21 schreef PippenScottie het volgende:
Stemlijstgenot!
Deze is voor mijn held, mijn papa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |