Steek hem in z'n rug.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga morgen met mevrouw en de Pippies naar Freek Vonk.
Hopelijk heeft hij gruwelijk vette dieren meegenomen!
Hmm, ik vind zo'n worstje toch echt niet genoeg hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
Ik ben het eten vergeten... kan ik je... ergens anders mee... verblijden?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
daar heb ik ook nog 1 van liggen, niet echt mijn dingquote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik vind zo'n worstje toch echt niet genoeg hoor.
Staat in de titel van de playlist niet dat het een edit is, zoals bij andere nummers die verkort zijn, dus wellichtquote:
Mijn oren danken uquote:Op zondag 29 december 2019 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Stemplaatje [ afbeelding ][ afbeelding ]
Gestegen tov vorig jaar zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef peaceman het volgende:
Toch wel verrassend dat deze nog steeds dik in de top 1000 staat.
Zal als ik het onthoud jouw een pm over een maand of 11 sturenquote:Op zondag 29 december 2019 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
PM me over een maandje of 11 er maar over anders
Het is iig in Woerden, weet niet of er op meer plekken zulke diensten zijn. Zou goed kunnen.
ow dan ben je nog net op tijd.... de gok is dat hij in 2020 dood gaat zie ik GC / Wie gaan er dood in 2020?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga morgen met mevrouw en de Pippies naar Freek Vonk.
Hopelijk heeft hij gruwelijk vette dieren meegenomen!
quote:
Heerlijk nummer, met een vaste schare fans. Dezelfden die Stairway to Heaven en Child stemmen vaak.quote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef peaceman het volgende:
Toch wel verrassend dat deze nog steeds dik in de top 1000 staat.
De Top 2000 is onverbiddelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |