1598quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak wellfare zal toch ook nog wel komen?
Of zou die lager staan?quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak warfare zal toch ook nog wel komen?
En daarom is het nu je ex?quote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb geen huisdieren.
op tweede kerstdag was ook nog afwas over, heeft ex op 3e kerstdag af staan wassen...
Zat er wel netjes bij iddquote:
https://www.pino112.nl/to(...)r=2019&artiest=mayerquote:Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit als hoogste van John Mayer?. heartbreak warfare zal toch ook nog wel komen?
doe eens wat zachter zingen jijquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind zijn stem heel prettig om naar te luisteren
Kan er ook best makkelijk op meezingen.
neuj is al 3 jaar ex nu maar gaan goed met elkaar omquote:
is ook gewoon een erg goede gitaar speler, niets mis.quote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind zijn stem heel prettig om naar te luisteren
Kan er ook best makkelijk op meezingen.
Het diner tijdens Philquote:
Oh wat tof, dar hoor je niet vaak meerquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj is al 3 jaar ex nu maar gaan goed met elkaar om
Stond op 1598, was zn laagst genoteerde zelfsquote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zou die lager staan?Niet terecht
Ik had tot dit alleen nog maar dropjes en chocolaatjes gegeten vandaagquote:
Tsssquote:Op zondag 29 december 2019 19:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stond op 1598, was zn laagst genoteerde zelfs
Hij is hit or miss bij mij. Room For Squares en nog wat op z'n tweede album is heel goed. Meeste dingen pakken me wat minder, maar het blijft onschuldig, dus heb ik ook geen reden hem te haten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is ook gewoon een erg goede gitaar speler, niets mis.
maar kan begrijpen als mensen zn muziek te saai vindenofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |