quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
NOOOO
NOOO
NOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
ik ga niet testen want heb hier kabelradio aan staan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, bij mij net ook even gesneuveld.
Zou wel mooi zijn als ze speciaal voor dit nummer de internetradio eruit hebben geflikkerd om deze woordgrap op te zetten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Etheridge luisteren via de ether
ow de app.... die is sowieso niet stabiel. op de fiets kapt die ook elke keer.quote:Op zondag 29 december 2019 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hier ook net even een pauze via de app. Even opnieuw opstarten hielp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allebei op zich wel prima, zolang je maar niet een heel album er van gaat luisterenquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef jrwl het volgende:
ik heb liever Alanis Morissette dan Melissa Etheridge
Niets ergs aanquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staa wel erg Phil Collins in de lijst.
Dat vind ik ook!quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staat wel erg Phil Collins in de lijst.
zo issie mooierquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staa wel erg Phil Collins in de lijst.
godver, dit is me al een andere reeks overkomenquote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar komt dat gezoem vandaan?
Nooit genoeg.quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Isorden het volgende:
Staat wel erg Phil Collins in de lijst.
ken je deze smilie al?quote:Op zondag 29 december 2019 19:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
godver, dit is me al een andere reeks overkomen
quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar komt dat gezoem vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |