Dit doet me ook vrij weinig.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Niet nog meer liveversies in de lijst thoughquote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
ywquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
Net gegeten maar nu alweer honger, jullie worden bedankt.
Stem van Ilse is die van een engel vergeleken met die geknauw van Martin.... en waylon is 100x de artiest.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef jrwl het volgende:
ik zie vaak geklaag over coldplay, maar ik vind Coldplay 100 x beter dan deze Common Linnets bagger
Dat heb ik ook met Arcade, die vind ik live veel mooier.quote:Op zondag 29 december 2019 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
De live-versie is zoveel mooier. Dan hoor je het publiek mee juichen
Sneak-peak:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
QFTquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef djenneke het volgende:
Wat een mooi stemmetje heeft deze man toch
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.quote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Arcade, die vind ik live veel mooier.
Die versie van de halve finale
De live versie van CATS duurt ook 3 minuten, dat scheeltquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet nog meer liveversies in de lijst though
Wij hebben een AH verspakket stamppot voor vier personen verorberd met zn tweeenquote:Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
Net gegeten maar nu alweer honger, jullie worden bedankt.
Op zich zie je dat op de radio sowieso niet.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.
quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sneak-peak:mooi lijssie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
#viesdikquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben een AH verspakket stamppot voor vier personen verorberd met zn tweeen![]()
Long nights van Eddie Vedder is goedquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ben nooit zo van Vedder's solowerk geweest om eerlijk te zijn.
In mijn hoofd zag ik de wenkbrauw van Waylon net welquote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich zie je dat op de radio sowieso niet.
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 29 december 2019 19:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Long nights van Eddie Vedder is goed
Ik weet nog steeds niet zeker of hij dat nou uiteindelijk deed of niet, hoe vaak ik ook kijk.quote:Op zondag 29 december 2019 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die was eigenlijk beter dan die van de finale, want daar zag je hem niet op zijn piano slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |