SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja waarin je alles kan doen wat je wiltquote:Op zondag 29 december 2019 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is toch wel een prachtige wereld
quote:
Echt alles? Ook op vakantie gaan naar een tropisch eiland en daar cocktails drinken met dudes met dreadlocks?quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja waarin je alles kan doen wat je wilt
quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Phil Collins kan ik niet meer naar luisteren sinds mijn relatie over is.
Is Phil niet wat oud voor je dan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
heeft het toch iets goeds opgeleverdquote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dezen plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Gretzl het volgende:
Lekker dansplaatje voor in de middag van de PhilGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondequote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar ook die heuvel oprennen in pyjama!quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt alles? Ook op vakantie gaan naar een tropisch eiland en daar cocktails drinken met dudes met dreadlocks?
It's the only wayquote:
Troost je, ik heb er al moeite mee zonder al dat.quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft het toch iets goeds opgeleverd![]()
Nou, uhm, dat is tenminste iets.quote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ook die heuvel oprennen in pyjama!
Ik nu ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam er dit jaar pas achter dat Philip Bailey van Earth, Wind & Fire is.
Waz mis met jouquote:Op zondag 29 december 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik heb er al moeite mee zonder al dat.![]()
quote:
alleen dat standbeeld is zo doodsquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, uhm, dat is tenminste iets.
Wist ik ook lang nietquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
lekker bezig vriend! Nu genieten van Philly en Phillyquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje hardgelopen, ben er dik tevreden over in dit koude weer (en zonder thermokleding)
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje hardgelopen, ben er dik tevreden over in dit koude weer (en zonder thermokleding)
Het heeft wél invloed gehad hier jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou bijna denken dat sommigen hier door GTA muzikaal zijn opgevoed
Ik kwam er ook twee jaar geleden achter. Ik vond het leuker toen ik er hier vier jaar geleden achter kwam wie de leden van de Traveling Wilburys warenquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Maakt niet uit, ik wacht wel op jequote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen dat standbeeld is zo doods
Wat?!quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zit m uit man, wordt alleen maar beter daarna hoop ik!quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker bezig vriend! Nu genieten van Philly en Philly
Voor mij was dat toch echt GH genotquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Staat er te phil collins in de lijst, ja?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Phil Collins is wel wat overgewaardeerd in deze lijst. 10 stuks, nog 4 te gaan. Ik heb het gevoel dat ik ze ook alle zes gehoord heb.
AFC nog 1 spot vrij voor 3 teams.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Welke playoff implications zijn er om 7 uur?
Fijn want ik kan mijn gevoelens niet afstoppen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wacht wel op je
Veel van zulke classics ben ik door GTA wel gaan waarderen jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmm, nope. Natural gaat dik stijgen trouwens, waar denk je dat die terecht komt?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zit m uit man, wordt alleen maar beter daarna hoop ik!
Ik nu pas dus.quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, dat is ook een mooie ontdekking ja. Denk dat het voor mij ook rond die tijd een beetje duidelijk werd.quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kwam er ook twee jaar geleden achter. Ik vond het leuker toen ik er hier vier jaar geleden achter kwam wie de leden van de Traveling Wilburys waren
Je verbeeld je drakenquote:
Oh, maar daar is wel een bijgeloof over toch?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn want ik kan mijn gevoelens niet afstoppen!
Even verbeterd voor jequote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
Oh godver, wat doet deze draak zo hoog hier.
Minstens 250 plekken weet ik, want hij zat maandag in een muziekquiz in de ronde +250 plekken. Waar stond ie vorig jaar?quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, nope. Natural gaat dik stijgen trouwens, waar denk je dat die terecht komt?
En?quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef het_fokschaap het volgende:
gebruikt bij alle medaille races op de OS
Tot later!quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef ok01 het volgende:
Goed moment om er vandoor te gaan
Tot later mensen
Ja maar daar probeer ik niet aan te denken.quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar daar is wel een bijgeloof over toch?
Laters!quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef ok01 het volgende:
Tot later mensen
quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef ok01 het volgende:
Tot later mensen
Azzenal doet het best prima onder Artetatje.quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor een beroerde timing? Een kutplaat draaien net als bij het dartsen pauze is.
O wacht, we hebben nog voetbal ergens.
Ohquote:
Nu snap ik ook jouw opmerkingquote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een draak van een plaat, stel je voor....
994, dus dat was mij ook al bekendquote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Minstens 250 plekken weet ik, want hij zat maandag in een muziekquiz in de ronde +250 plekken. Waar stond ie vorig jaar?
Pak 'm beet een jaartje of vijf, tenzij deze boys echt Coldplay 2.0 blijken :/quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Whatever it takes om dit lied de lijst uit te flikkeren
Tot nu toe alleen maar genottelijk puntverlies toch? Heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Azzenal doet het best prima onder Artetatje.
Imagins Dragons is niet meer te hachelen sinds ze wat te veel in zichzelf zijn gaan geloven. En alle pubers trappen erin.quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is minder genot.
Je zou het ook fucking slecht kunnen noemen, zelfs.
Erg jammer dat ze gare schreeuwliedjes zijn gaan maken, want dat eerste album was best vrolijke popmuziek.quote:Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
Imagine Dragons is toch wel echt overgeproduceerde popie jopie electronic pop. Als Kensington meer synths zou gebruiken zeg maar.
Dat is nou niet bepaald een positief vooruitblik, dat betekent alleen maar dat deze ooraids er lang in blijftquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pak 'm beet een jaartje of vijf, tenzij deze boys echt Coldplay 2.0 blijken :/
Gokje: 421?quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
994, dus dat was mij ook al bekend
Keninsgton is nog altijd een poor man's Imagine Dragons danquote:Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
Imagine Dragons is toch wel echt overgeproduceerde popie jopie electronic pop. Als Kensington meer synths zou gebruiken zeg maar.
Oh, als je maar niet te toegeeflijk wordt en helemaal gevoelloos eindigtquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar daar probeer ik niet aan te denken.
Ja, dit vind ik ook weer minder.quote:
Nao t Zuuje, Alie, Natural, Something, Tony Danza en I'm Still Standing staan nu ook al op 300+ plekken, stonden vorig jaar allen onder de 900.quote:Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gokje: 421?
Wilde, op niks gebaseerde gok.
Let There Be Rock ook nog niet gehoord
Denk het welquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Gretzl het volgende:
Die stemmers op Imagine Dragons, Kensington en Bastille, zouden dat dezelfde mensen zijn?
Deze hoort hoger jaquote:
Kensington en Imagine Dragons zijn van hetzelfde laken een pak.quote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Keninsgton is nog altijd een poor man's Imagine Dragons dan
Allemaal smakeloos, dus klopt.quote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Gretzl het volgende:
Die stemmers op Imagine Dragons, Kensington en Bastille, zouden dat dezelfde mensen zijn?
nee, als een zangvogeltje zie smelt ikquote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, als je maar niet te toegeeflijk wordt en helemaal gevoelloos eindigt
Die duurt 4 minuten te lang.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dylan staat echt schandelijk laag. Enige nummer dat nog over is, is dat gedrocht Hurricane
Ik begin me juist meer en meer af te vragen wat er mis is met Kensington. Het is niet best, maar ik realiseer me dat ik het wel met de hedendaagse bands moet vergelijken en niet met de legendes. En dan komt het er nog helemaal niet zo slecht vanaf. Geen electromeuk, gewoon simpele rock. Best prima dus eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Keninsgton is nog altijd een poor man's Imagine Dragons dan
Nao t Zuuje vind ik ook wel walgelijk, die stijging.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nao t Zuuje, Alie, Natural, Something, Tony Danza en I'm Still Standing staan nu ook al op 300+ plekken, stonden vorig jaar allen onder de 900.
Gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, als een zangvogeltje zie smelt ik
Tot en met de editie van 2017 klopte dit.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat voor mijn gevoel altijd op 300 ofzo
Hurricane vind ik zelf wel mooi, goede tekst vooral.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dylan staat echt schandelijk laag. Enige nummer dat nog over is, is dat gedrocht Hurricane
LIKE A ROLLING STONEquote:
Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nao t Zuuje vind ik ook wel walgelijk, die stijging.
Wat krijgen we nog van Elton? Your Song, Candle in The Wind, Dont let the sun go down on me, Im Still Standing en Rocket Man?
Oh nee, gaat Pompeii nog komen?quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh ja, Bastille komt ook nog ergens voorbij met hun meuk
Hoor jij ook dat aftellen? waarom is dat?quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig
Wat zijn we ook een goed teamEchte A-klasse
Gèèrumquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelde me ook wel een beetje zo toen ik mn huis verloor aan mn ex dit jaar
Tussen Red Solo Cup en I'm Proud to be An American waarschijnlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In Amerika zou deze altijd top 25 in een allertijden lijst staan
Ik vind het gewoon een lekker nummer in het geheel.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hurricane vind ik zelf wel mooi, goede tekst vooral.
Vanmorgen geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh nee, gaat Pompeii nog komen?
die was al geweestquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Circle of life ook nogquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.
Oh bahquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelde me ook wel een beetje zo toen ik mn huis verloor aan mn ex dit jaar
Circle of Life komt trouwens ook nog, dubbele bonus genot.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh hold my beer..daar heeft R2 ook wat op gevonden
Oh had wel verwacht dat Candle in the Wind nog veel hoger zou staan, zo'n megapopulaire single geweest in 1997. Maar die periode zat natuurlijk niet in de filmquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Candle in the Wind niet, die is al geweest. Tiny Dancer komt dus nog wel.
1,15 op de 100 nummers in de T2000 is van hun makelij (inc Bastille)quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kensington en Imagine Dragons zijn van hetzelfde laken een pak.
Allebei verschrikkelijk.
Ohja dat is voor de vuurwerkshow. Maar pas op hoor, voor je het weet heb je een berg littekens te pakken!quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoor jij ook dat aftellen? waarom is dat?
Alle liedjes klinken hetzelfde en die stem van hem.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin me juist meer en meer af te vragen wat er mis is met Kensington. Het is niet best, maar ik realiseer me dat ik het wel met de hedendaagse bands moet vergelijken en niet met de legendes. En dan komt het er nog helemaal niet zo slecht vanaf. Geen electromeuk, gewoon simpele rock. Best prima dus eigenlijk.
Kensington
Die is gelukkig al geweest, met die verschrikkelijke poging om niet als standaard 4/4 nummer over te komen met dat irritante gehey-o maar daar dan alsnog de plank volledig mee misslaatquote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja die zin kwam me onbekend voorquote:Op zondag 29 december 2019 16:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je vergeet een zin
Als een volledig onbekende
quote:Op zondag 29 december 2019 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zin kwam me onbekend voor
Die, en ook Nikita, zijn niet zo hard gestegen. Misschien ook gewoon minder aansprekende platen voor de doelgroep van de film.quote:Op zondag 29 december 2019 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh had wel verwacht dat Candle in the Wind nog veel hoger zou staan, zo'n megapopulaire single geweest in 1997. Maar die periode zat natuurlijk niet in de film
quote:
Geef me maar een reden dat ik op wil passen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is voor de vuurwerkshow. Maar pas op hoor, voor je het weet heb je een berg littekens te pakken!
Toen ik de eerste keer Kensington hoorde, vond ik ze best prima. Toen ze 69x hetzelfde liedje maakten wat tot in den treurnis op de radio wordt gedraaid, toen begon ik ze irritant te vinden.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begin me juist meer en meer af te vragen wat er mis is met Kensington. Het is niet best, maar ik realiseer me dat ik het wel met de hedendaagse bands moet vergelijken en niet met de legendes. En dan komt het er nog helemaal niet zo slecht vanaf. Geen electromeuk, gewoon simpele rock. Best prima dus eigenlijk.
Kensington
Het probleem is dat ik dat bij die andere bands ook hebquote:Op zondag 29 december 2019 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alle liedjes klinken hetzelfde en die stem van hem.![]()
Wij en zij natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geef me maar een reden dat ik op wil passen.
oeh ken ik niet, ziet er goed uit!quote:
Lekker man, echt een dikke 10 procent geloof ik, Bush-bier he? T is bij kafe Belgie hier in utrecht de zwaarste die ze hebbenquote:
Maar dat zijn ook draken van heb ik jou daar. Sacrifice is om die reden waarschijnlijk ook niet teruggekeerd.quote:Op zondag 29 december 2019 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die, en ook Nikita, zijn niet zo hard gestegen. Misschien ook gewoon minder aansprekende platen voor de doelgroep van de film.
HOW DOES IT FEELquote:
Sacrifice vind ik wel mooi. Song for Guy nog mooierquote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook draken van heb ik jou daar. Sacrifice is om die reden waarschijnlijk ook niet teruggekeerd.
An sich is er niks "mis" mee, maar het is gewoon te overgewaardeerd en kan letterlijk door een miljoen andere dingen vervangen worden die het wel verdienen in de 'lijst der lijsten' te staan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kensington
Ow dat heb ik niet, niet met alles in ieder geval.quote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat bij die andere bands ook heb
Alleen is de muziek daar half volgestouwd met synths en electromeuk.
Mijn fav speciaal biertje, lekkere 12% ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oeh ken ik niet, ziet er goed uit!
quote:
ga je mee wandelen?quote:
vrij vermoeiend eerlijk gezegd.quote:
Eens, ik zeg ook: het is niet best. Maar waarom die andere bands dan worden opgehemeld is me een raadsel want daar kan ik nog veel minder mee. Kensingon doet steeds hetzelfde, maar die hebben dan tenminste nog 1 goed nummer.quote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
An sich is er niks "mis" mee, maar het is gewoon te overgewaardeerd en kan letterlijk door een miljoen andere dingen vervangen worden die het wel verdienen in de 'lijst der lijsten' te staan.
Het is gewoon veredelde liftmuziek - niks mis mee, maar het is gewoon niet bijzonder
Ja! Vorige keer dat ik meeging was zo bijzonder! Het leek wel een soort van magiequote:
12%, heb deze leren kennen bij Samson in Nijmegen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker man, echt een dikke 10 procent geloof ik, Bush-bier he? T is bij kafe Belgie hier in utrecht de zwaarste die ze hebben
Ik heb er geld voor over om Leo op oudejaarsnacht dronken te zien presenteren.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ruudje, lekker man, ouwe pilsbaas.
Dit nummer Boeyt mij nietquote:
Ook benieuwd hoe ver Krezip kan stijgen. Sweet Goodbyes stond op 775. Ik verwacht die minimaal morgen overdag te horen, en I Would Stay dicht bij de laatste nacht of erin.quote:
Ik spring van blijdschap!quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer dat ik meeging was zo bijzonder! Het leek wel een soort van magie
Ik ook nietquote:
Die ene wist niet welk nummer het was en daarom moest de ander koffie halen ofzo?quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat gebeurde er nou, want ik miste even iets.
Wie bedoel je met anderen? Er zijn heel veel bands die wel beter zijn op dit moment.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, ik zeg ook: het is niet best. Maar waarom die andere bands dan worden opgehemeld is me een raadsel want daar kan ik nog veel minder mee. Kensingon doet steeds hetzelfde, maar die hebben dan tenminste nog 1 goed nummer.
Dadelijk wel. Denk ik.quote:
Nunmertje kwijt en plaat al gestart dus Ruud lulde er per ongeluk doorheen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat gebeurde er nou, want ik miste even iets.
Kan het je niet Boeijen?quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan dat gejank van Boeijen nooit zo goed trekken.
Mes, Steek Pijn is nog wel lagge.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan dat gejank van Boeijen nooit zo goed trekken.
je ziet er zo mooi uit zoquote:
Dat vind ik z'n beste, Kronenburg Park ook nog wel te accepteren.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mes, Steek Pijn is nog wel lagge.
Is al vaker gebeurd vandaagquote:
Over wanhopige mannen gesprokenquote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet nog dat ik een keer ziek was toen dit een hit was.
Elke keer bij spuwden aan wal hun gal ging ik weer
ah, ok.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nunmertje kwijt en plaat al gestart dus Ruud lulde er per ongeluk doorheen.
"Ben Leo niet" dus rechtgezet
Her is vreselijk en staat veels te hoogquote:
Jawel!quote:
Ik bedoel met name de bands die hier voorbij komen, Imagine Dragons, Tame Impala en zo meer. War on Drugs kan ik dan wel hebben en The Killers vind ik helemaal top want ook gewone rock.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie bedoel je met anderen? Er zijn heel veel bands die wel beter zijn op dit moment.
jouw?quote:
Staat 1300 plaatsen te hoogquote:
The Keerls stonden ergens in de 1500. Wikipedia kan je het antwoord gunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar stonden the Buoys dit jaar eigenlijk?
Was gewoon griep hoorquote:
Nou ja, in meeste nummers gebeurt tenminste iets, Kensington en dergelijke saaie meuk is gewoon als een hartstilstandquote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, ik zeg ook: het is niet best. Maar waarom die andere bands dan worden opgehemeld is me een raadsel want daar kan ik nog veel minder mee. Kensingon doet steeds hetzelfde, maar die hebben dan tenminste nog 1 goed nummer.
Laten we zeggen dat ze om kwart voor 3 's middags hun wapens overgavenquote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar stonden the Buoys dit jaar eigenlijk?
Spuw je gal!quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Her is vreselijk en staat veels te hoog
Heb ik je dat ene de laatste tijd nog gezegd?quote:
Dan is I Would Stay wel lekker gestegen. Maar ja: weer gaan optreden bonus natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook benieuwd hoe ver Krezip kan stijgen. Sweet Goodbyes stond op 775. Ik verwacht die minimaal morgen overdag te horen, en I Would Stay dicht bij de laatste nacht of erin.
De SB voor Boudewijn en de ZB voor Robquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is I Would Stay wel lekker gestegen. Maar ja: weer gaan optreden bonus natuurlijk.
We beginnen naast de DAB steeds meer bonussen te krijgen. CB, FB..
Geen idee, maar zeg het maar. Ik wil er absoluut niets van missen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ik je dat ene de laatste tijd nog gezegd?
heerlijk geluidje wel. Heeft die knakker van Alannah Myles ook bij Black Velvet.quote:
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoel met name de bands die hier voorbij komen, Imagine Dragons, Tame Impala en zo meer. War on Drugs kan ik dan wel hebben en The Killers vind ik helemaal top want ook gewone rock.
BB voor Rob. Bibberbonusquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De SB voor Boudewijn en de ZB voor Rob
Gelukkig, ze stonden er nog inquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze om kwart voor 3 's middags hun wapens overgaven
dat heb ik met bijna alle Dylan platen.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit klinkt zooooo gedateerd![]()
[ afbeelding ]
En alles bij Paul Young,quote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heerlijk geluidje wel. Heeft die knakker van Alannah Myles ook bij Black Velvet.
Als je halverwege de berg staat is de berg heel hoog en ligt de rivier heel diep.quote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeg het maar. Ik wil er absoluut niets van missen!
Ja daar zijn we het wel over eensquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.
B**ch House!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |