Niet eens de beste van Disintegration.quote:
Die ene gozer bedoel je? Ja die was eigenlijk van mijquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar maak me niet weer gek he?! Dat ik me afvraag: Gaat ze nou echt met die kwal uit?
Qua muziek lijkt dat inderdaad niet zo vaak voor te komen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Kyran het volgende:
Ik ben het gewoon eens met Yashaaaaaaaaaaaaaaa wooooh
dat wist ik niet eens, maar ik heb op A Forest gestemdquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
Alles van The Cure dik gestegen dankzij Pinkpop natuurlijk.
Ja, beterquote:Op zondag 29 december 2019 16:26 schreef MielMonteur het volgende:
Hier had ook gewoon Killing An Arab 3 keer kunnen staan
Wat is jouw fave track van Disintegration?quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens de beste van Disintegration.
F1 zitten we meer op een lijnquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Qua muziek lijkt dat inderdaad niet zo vaak voor te komen.
Mijn fave 80s plaat na The Queen Is Deadquote:
Denk dat ik de NFL wel kijk ja. Gewoon de wedstrijd op Fox NL. Chiefs Chargers. Maar vind t nu niet meer zo spannend tot de PO begint. Ik wil de Eagles wel zien. Poepdivisie hahaquote:
Ik vind dat heel moeilijk, maar ik denk toch dat ik voor de titeltrack ga. Maar Plainsong en The Same Deep Water As You vind ik ook erg sterkquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is jouw fave track van Disintegration?
quote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn fave 80s plaat na The Queen Is Dead
en nu vlucht je weg naar de marathon?quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene gozer bedoel je? Ja die was eigenlijk van mij
quote:
mijne ookquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef ok01 het volgende:
Dit is wel m'n lievelings van The Cure denk ik
Plainsong is fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat heel moeilijk, maar ik denk toch dat ik voor de titeltrack ga. Maar Plainsong en The Same Deep Water As You vind ik ook erg sterkDeze ook wel, maar staat daar net onder.
Verder vind ik One Hundred Years en A Forest de beste liedjes. A Forest is zelfs mijn #1
Ja, het komt allemaal door jouquote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
en nu vlucht je weg naar de marathon?
Seahawks game wel leuk straksquote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Denk dat ik de NFL wel kijk ja. Gewoon de wedstrijd op Fox NL. Chiefs Chargers. Maar vind t nu niet meer zo spannend tot de PO begint. Ik wil de Eagles wel zien. Poepdivisie haha
Van mij ook gewoon hoorquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Noem me een vieze casual maar A Forest blijft mijn favoriet.
ik sta aan de andere kant, zie je daar..quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Fascination Street of Inbetween gewoonquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Van mij ook en ik ben groot fan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ja je hebt gelijk. Het is toch wel een prachtige wereldquote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik sta aan de andere kant, zie je daar..
Ik vond Fascination Street het zwakste liedje van Disintegration maar die liveuitvoering heeft me m wel iets in waardering doen stijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Fascination Street of Inbetween gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |