Jawel!quote:
Ik bedoel met name de bands die hier voorbij komen, Imagine Dragons, Tame Impala en zo meer. War on Drugs kan ik dan wel hebben en The Killers vind ik helemaal top want ook gewone rock.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie bedoel je met anderen? Er zijn heel veel bands die wel beter zijn op dit moment.
jouw?quote:
Staat 1300 plaatsen te hoogquote:
The Keerls stonden ergens in de 1500. Wikipedia kan je het antwoord gunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar stonden the Buoys dit jaar eigenlijk?
Was gewoon griep hoorquote:
Nou ja, in meeste nummers gebeurt tenminste iets, Kensington en dergelijke saaie meuk is gewoon als een hartstilstandquote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, ik zeg ook: het is niet best. Maar waarom die andere bands dan worden opgehemeld is me een raadsel want daar kan ik nog veel minder mee. Kensingon doet steeds hetzelfde, maar die hebben dan tenminste nog 1 goed nummer.
Laten we zeggen dat ze om kwart voor 3 's middags hun wapens overgavenquote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar stonden the Buoys dit jaar eigenlijk?
Spuw je gal!quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Her is vreselijk en staat veels te hoog
Heb ik je dat ene de laatste tijd nog gezegd?quote:
Dan is I Would Stay wel lekker gestegen. Maar ja: weer gaan optreden bonus natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook benieuwd hoe ver Krezip kan stijgen. Sweet Goodbyes stond op 775. Ik verwacht die minimaal morgen overdag te horen, en I Would Stay dicht bij de laatste nacht of erin.
De SB voor Boudewijn en de ZB voor Robquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is I Would Stay wel lekker gestegen. Maar ja: weer gaan optreden bonus natuurlijk.
We beginnen naast de DAB steeds meer bonussen te krijgen. CB, FB..
Geen idee, maar zeg het maar. Ik wil er absoluut niets van missen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ik je dat ene de laatste tijd nog gezegd?
heerlijk geluidje wel. Heeft die knakker van Alannah Myles ook bij Black Velvet.quote:
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoel met name de bands die hier voorbij komen, Imagine Dragons, Tame Impala en zo meer. War on Drugs kan ik dan wel hebben en The Killers vind ik helemaal top want ook gewone rock.
BB voor Rob. Bibberbonusquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De SB voor Boudewijn en de ZB voor Rob
Gelukkig, ze stonden er nog inquote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze om kwart voor 3 's middags hun wapens overgaven
dat heb ik met bijna alle Dylan platen.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:49 schreef Gretzl het volgende:
Dit klinkt zooooo gedateerd![]()
[ afbeelding ]
En alles bij Paul Young,quote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heerlijk geluidje wel. Heeft die knakker van Alannah Myles ook bij Black Velvet.
Als je halverwege de berg staat is de berg heel hoog en ligt de rivier heel diep.quote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeg het maar. Ik wil er absoluut niets van missen!
Ja daar zijn we het wel over eensquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.
B**ch House!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |