Maakt niet uit, ik wacht wel op jequote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen dat standbeeld is zo doods
Wat?!quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam er dit jaar pas achter dat Philip Bailey van Earth, Wind & Fire is.
Ik zit m uit man, wordt alleen maar beter daarna hoop ik!quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker bezig vriend! Nu genieten van Philly en Philly
Voor mij was dat toch echt GH genotquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou bijna denken dat sommigen hier door GTA muzikaal zijn opgevoed
Staat er te phil collins in de lijst, ja?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Phil Collins is wel wat overgewaardeerd in deze lijst. 10 stuks, nog 4 te gaan. Ik heb het gevoel dat ik ze ook alle zes gehoord heb.
AFC nog 1 spot vrij voor 3 teams.quote:Op zondag 29 december 2019 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Welke playoff implications zijn er om 7 uur?
Fijn want ik kan mijn gevoelens niet afstoppen!quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wacht wel op je
Veel van zulke classics ben ik door GTA wel gaan waarderen jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou bijna denken dat sommigen hier door GTA muzikaal zijn opgevoed
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje hardgelopen, ben er dik tevreden over in dit koude weer (en zonder thermokleding)
Hmm, nope. Natural gaat dik stijgen trouwens, waar denk je dat die terecht komt?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zit m uit man, wordt alleen maar beter daarna hoop ik!
Ik nu pas dus.quote:Op zondag 29 december 2019 16:34 schreef Chiappucci het volgende:
Ik kwam er dit jaar pas achter dat Philip Bailey van Earth, Wind & Fire is.
Haha, dat is ook een mooie ontdekking ja. Denk dat het voor mij ook rond die tijd een beetje duidelijk werd.quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kwam er ook twee jaar geleden achter. Ik vond het leuker toen ik er hier vier jaar geleden achter kwam wie de leden van de Traveling Wilburys waren
Je verbeeld je drakenquote:
Oh, maar daar is wel een bijgeloof over toch?quote:Op zondag 29 december 2019 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn want ik kan mijn gevoelens niet afstoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |