994, dus dat was mij ook al bekendquote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Minstens 250 plekken weet ik, want hij zat maandag in een muziekquiz in de ronde +250 plekken. Waar stond ie vorig jaar?
Pak 'm beet een jaartje of vijf, tenzij deze boys echt Coldplay 2.0 blijken :/quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Whatever it takes om dit lied de lijst uit te flikkeren
Tot nu toe alleen maar genottelijk puntverlies toch? Heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Azzenal doet het best prima onder Artetatje.
Imagins Dragons is niet meer te hachelen sinds ze wat te veel in zichzelf zijn gaan geloven. En alle pubers trappen erin.quote:Op zondag 29 december 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is minder genot.
Je zou het ook fucking slecht kunnen noemen, zelfs.
Erg jammer dat ze gare schreeuwliedjes zijn gaan maken, want dat eerste album was best vrolijke popmuziek.quote:Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
Imagine Dragons is toch wel echt overgeproduceerde popie jopie electronic pop. Als Kensington meer synths zou gebruiken zeg maar.
Dat is nou niet bepaald een positief vooruitblik, dat betekent alleen maar dat deze ooraids er lang in blijftquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pak 'm beet een jaartje of vijf, tenzij deze boys echt Coldplay 2.0 blijken :/
Gokje: 421?quote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
994, dus dat was mij ook al bekend
Keninsgton is nog altijd een poor man's Imagine Dragons danquote:Op zondag 29 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
Imagine Dragons is toch wel echt overgeproduceerde popie jopie electronic pop. Als Kensington meer synths zou gebruiken zeg maar.
Oh, als je maar niet te toegeeflijk wordt en helemaal gevoelloos eindigtquote:Op zondag 29 december 2019 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar daar probeer ik niet aan te denken.
Ja, dit vind ik ook weer minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |