ga je mee wandelen?quote:
vrij vermoeiend eerlijk gezegd.quote:
Eens, ik zeg ook: het is niet best. Maar waarom die andere bands dan worden opgehemeld is me een raadsel want daar kan ik nog veel minder mee. Kensingon doet steeds hetzelfde, maar die hebben dan tenminste nog 1 goed nummer.quote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
An sich is er niks "mis" mee, maar het is gewoon te overgewaardeerd en kan letterlijk door een miljoen andere dingen vervangen worden die het wel verdienen in de 'lijst der lijsten' te staan.
Het is gewoon veredelde liftmuziek - niks mis mee, maar het is gewoon niet bijzonder
Ja! Vorige keer dat ik meeging was zo bijzonder! Het leek wel een soort van magiequote:
12%, heb deze leren kennen bij Samson in Nijmegen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker man, echt een dikke 10 procent geloof ik, Bush-bier he? T is bij kafe Belgie hier in utrecht de zwaarste die ze hebben
Ik heb er geld voor over om Leo op oudejaarsnacht dronken te zien presenteren.quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ruudje, lekker man, ouwe pilsbaas.
Dit nummer Boeyt mij nietquote:
Ook benieuwd hoe ver Krezip kan stijgen. Sweet Goodbyes stond op 775. Ik verwacht die minimaal morgen overdag te horen, en I Would Stay dicht bij de laatste nacht of erin.quote:
Ik spring van blijdschap!quote:Op zondag 29 december 2019 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer dat ik meeging was zo bijzonder! Het leek wel een soort van magie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |