SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Goed, het blijft smaak natuurlijk. Maar waarom vind je Wonderwall minder overrated? Ik ben echt Oasis fan, maar Wonderwall is wel een van de meest overrated van hun nummers. Ze vinden t zelf ook ruk. Muzikaal heeft Champagne Supernova veel meer. Een muur van geluid, gewoon gaaf.quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat iedereen zo protesteert op deze mening bevestigt mijn idee. Ik snap gewoon totaal niet wat dat liedje bijzonder maakt, behalve dat het 7 minuten duurt.
En natuurlijk de klassiekerquote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
November en Peel in Brand zijn wel mooie liedjes
Wonderwall heeft wel een mooie, cheesy tekst en ik snap heel goed dat mensen daarvoor vallen. Het is ook gewoon overbekend en daardoor populair, en heeft iets waardoor je het heel makkelijk mee kunt zingen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Goed, het blijft smaak natuurlijk. Maar waarom vind je Wonderwall minder overrated? Ik ben echt Oasis fan, maar Wonderwall is wel een van de meest overrated van hun nummers. Ze vinden t zelf ook ruk. Muzikaal heeft Champagne Supernova veel meer. Een muur van geluid, gewoon gaaf.
Een Oto, nee!quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En natuurlijk de klassieker
OTOOOOOOO VLIEGTUUUUUUUUGGGGGG
quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
November en Peel in Brand zijn wel mooie liedjes
Wat deze kenners zeggen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind November ook erg mooi. En de Peel in Brand.
Ja, ik zou wel het gevoel hebben dat ik iets mis, ook al heb ik er helemaal niks mee verder. Het hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zijn die dialectnummers en oudjes van Streisand/Diamond/Sinatra wel noteringen die de Top 2000 de Top 2000 maken
In NWS las ik dat daar nu "Aïsha" door de straten schalt.quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Morning Has Broken
Woonde in Zweden naast een kerk wat dit als carillonmelodie had
staat Mieke Telkamp er nog in ? Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaartquote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef Strani het volgende:
Morning has Broken werd tot verbazing van m'n ooms gespeeld op de begrafenis van m'n oma een paar jaar geleden.
quote:
Zorro!quote:
Fair play. Ik snap wat je bedoelt. Ik moet ook altijd eerlijk zeggen dat ik als fan niet geheel objectief ben...quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonderwall heeft wel een mooie, cheesy tekst en ik snap heel goed dat mensen daarvoor vallen. Het is ook gewoon overbekend en daardoor populair, en heeft iets waardoor je het heel makkelijk mee kunt zingen.
Ik vind Wonderwall verder ook overrated hoorAlleen meer onder het plebs, Champagne Supernova vind ik overrated onder de snobs.
Middag, andere zorroquote:
Blof en Borsatan ook wel een beetje..quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zijn die dialectnummers en oudjes van Streisand/Diamond/Sinatra wel noteringen die de Top 2000 de Top 2000 maken
Ikzelf vond WTSMG nog beter. Morning Glory, pffff. Bizar.quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef jrwl het volgende:
Definitely Maybe van Oasis, misschien wel het beste album ooit gemaakt. Live forever, Supersonic etc etc etc. Man man, wat een absoluut koningen album
Uitstékende keuze meneer!quote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
Mieke Telkamp [..] Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaart
quote:Op zondag 29 december 2019 14:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In NWS las ik dat daar nu "Aïsha" door de straten schalt.
Nee, volgens mij heeft die er zelfs nooit in gestaan (maar ik laat me graag corrigeren).quote:Op zondag 29 december 2019 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mieke Telkamp er nog in ? Denk dat ik die wel wil op m'n uitvaart
Die heb je in de Top 4000 ook welquote:Op zondag 29 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blof en Borsatan ook wel een beetje..
Hmm, The Cats, dan. En priegelprog.quote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb je in de Top 4000 ook wel
Ja, maar veel liever een grotere variatie van Nederlandstalige artiesten.quote:Op zondag 29 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blof en Borsatan ook wel een beetje..
Vooruitquote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, The Cats, dan. En priegelprog.
Ik had het over de cover van kalende Cheb.quote:
is Noel Gallagher al dan?quote:
Thanksquote:
Op zich wel een goede plaat.quote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik had het over de cover van kalende Cheb.
quote:
Dit is nogal overrated.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk lied. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit overrated vindt.
Geleden hoop ik?quote:
Ja, ik ga ervan uit dat dit de beste van Oasis.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef Zorro het volgende:
Heee, dit was toch het beste Oasis nummer ooit gemaakt he?
quote:
Slide Away 😭 Prachtig.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
Ik stem elk jaar op Whatever en Slide Away. Komen er helaas maar niet in.
Champaign, waren die niet van How Bout Us?quote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef MaJo het volgende:
Toen ik bij de Lush werkte hadden we een bruisbal die Champaign Supernova heette. Pas jaren later kwam ik erachter dat het een nummer van Oasis was
Net als R.E.M.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef Isorden het volgende:
Als er een band is waarvan ik hoop at ze ooit weer bij elkaar komen.....
Boooohhh
Whatever, ook mijn favorietquote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
Dat is wel mooiquote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef houdjemond het volgende:
Maargoed, hele Oasis-oeuvre kwam zo'n beetje voorbij toen
Hoef het na de top ook voorlopig niet meer te horen neequote:
Zoals?quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet bijzonder. Er zijn bands die hetzelfde doen maar dan veel mooier.
Dit had zo mooi Oaswas kunnen wordenquote:Op zondag 29 december 2019 14:13 schreef MaJo het volgende:
Toen ik bij de Lush werkte hadden we een bruisbal die Champaign Supernova heette. Pas jaren later kwam ik erachter dat het een nummer van Oasis was
Door je eigen foutieve mening een aantal keer te herhalen gaat het niet ineens kloppen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet bijzonder. Er zijn bands die hetzelfde doen maar dan veel mooier.
geef!!!quote:
gemiste kans jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit had zo mooi Oaswas kunnen worden
* essnhills deelt chocola uitquote:
Staat al 2 jaar in de keuzelijst, komt ook vaak op Radio2. Maar komt maar niet in de lijst... Zo jammer.quote:
Ik ook op Slide Away, helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
quote:
insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door je eigen foutieve mening een aantal keer te herhalen gaat het niet ineens kloppen.
Ik sla ook niet alles op hoor, tis alleen Oasis waar ik het benauwd van krijg nu, en One van Metallica, die mute ik dan ook. De rest kan ik nog aardig "los" luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel mooi![]()
Ik had een paar jaar geleden zoveel begrafenissen dat ik niet meer weet welke liedjes bij welke begrafenis hoorden
Zo'n ding dat je in bad gooit en dan gaat bruisenquote:
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!quote:
quote:
Shock of the Lightning is mijn favoriet, daarna Falling Down.quote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef jrwl het volgende:
mijn Oasis top 5:
1. Supersonic
2. Live forever
3. Listen up
4. Some might say
5. The shock of the lightning
maar Champagne supernova is ook heerlijk![]()
Mooi lijstje. Ik vind de Masterplan ook zo'n geweldige plaat!quote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef jrwl het volgende:
mijn Oasis top 5:
1. Supersonic
2. Live forever
3. Listen up
4. Some might say
5. The shock of the lightning
maar Champagne supernova is ook heerlijk![]()
het is ook nog heel vers he, 2 weken geledenquote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik sla ook niet alles op hoor, tis alleen Oasis waar ik het benauwd van krijg nu, en One van Metallica, die mute ik dan ook. De rest kan ik nog aardig "los" luisteren.
Begrijpelijk dat ik nog nooit van zoiets gehoord hadquote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!
Jaquote:
Dat is mijn favoriet.quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Ik vind de Masterplan ook zo'n geweldige plaat!
En een hoop huidschilfers, vuil, haren en onbekende lichaamssappen!quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!
Ze hebben zoveel vette platenquote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet.
In dat geval zou zo'n bal me wél bekend in de oren moeten klinken.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En een hoop huidschilfers, vuil, haren en onbekende lichaamssappen!
Klopt, van Calvin Harris.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
D'r was toch zo'n recent dancenummer dat ook zo heet?
Jammer dat New York Mining Disaster er al een paar jaar niet meer instaatquote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Zorro het volgende:
Mooie van de BeeGees
Mijn nummer 2 na You Win Again denk ik
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is ook nog heel vers he, 2 weken geleden
Calvin Harris inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
klopt, en ook die van Keith Sweat uit de 80'squote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik eens opzoeken, ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat New York Mining Disaster er al een paar jaar niet meer instaat
New York Mining Disaster doe je dan toch tekort.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Zorro het volgende:
Mooie van de BeeGees
Mijn nummer 2 na You Win Again denk ik
Uhuh..quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In dat geval zou zo'n bal me wél bekend in de oren moeten klinken.
quote:
Oh dat is wel naarquote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".
Terwijl iedereen erop zat te wachten omdat het algemeen bekend was dat hij dat wou.
Ben nog nooit zó narrig geweest.
Dan ben je als nabestaande toch ook niet goed bezig...quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".
Terwijl iedereen erop zat te wachten omdat het algemeen bekend was dat hij dat wou.
Xenos-wandbordjequote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef Berkery het volgende:
And you come to me on a submarine
Keep me warm in your love and then softly pee
And it's me you need to shove
How deep is your rug?
Keihard in de auto terug ja, geloof iedereen ons heeft gehoord op de snelwegquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar
Heb je het daarna zelf gedraaid?
En terechtquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Keihard in de auto terug ja, geloof iedereen ons heeft gehoord op de snelweg
Tegen de wens ingaan, dat durvenquote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heldquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan ben je als nabestaande toch ook niet goed bezig...
Eer gewoon de wensen van iemand
quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Ik heb erop gestemd, als dat je beter maakt
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..
Als ik "ik ben een kerstbal" wil, draaien ze het maar
quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een best geinig idee, reïncarneren als een kerstbal.quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan krijgen ze die dan toch? En dat nummer hoeven ze vervolgens niet op hun eigen begrafenis te hebben, nou prima tochquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?
Zelfs dat niet, nouja misschien één of twee casualtiesquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan je as in een ornamentje proppen dus waarom nietquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een best geinig idee, reïncarneren als een kerstbal.
Volgens mij ook de laagst genoteerde, ze moeten dus nog een keer of zes.quote:
Maar dat hoort er toch wel bij op een begrafenis? En bij het rouwproces?quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.
Alleen Appetite For Destruction is een goed album, verder kan ik niks met ze. November Rain is dan nog wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu zou zeggen dat de muziek van Guns N' Roses hopeloos overschat is kan ik het volmondig met je eens zijn.
November Rain zal wel het hoogst staan, maar als Estranged maar lekker hoog staatquote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ook de laagst genoteerde, ze moeten dus nog een keer of zes.
Ook wel, maar Paradise City is wel van de beste versies van prostaatrock en November Rain is de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu zou zeggen dat de muziek van Guns N' Roses hopeloos overschat is kan ik het volmondig met je eens zijn.
Op zich wel natuurlijk, maar zelfs dan.. nou ja, ik kan begrijpen dat het lastig was in elk geval.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat hoort er toch wel bij op een begrafenis? En bij het rouwproces?
Laatste wens niet vervullen heb je m.i gewoon geen greintje respect in je flikke--- kom we houden het leuk. We praten er wel over in het T2K zwarte gat volgende week.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.
Vind Estranged ook echt heel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alleen Appetite For Destruction is een goed album, verder kan ik niks met ze. November Rain is dan nog wel leuk.
Eens. Ik snap dat een wens soms iets anders kan zijn dan wat je hoopt/wil, maar je hebt daar maar effe mee te dealen als diegene het wil, vind ik.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laatste wens niet vervullen heb je m.i gewoon geen greintje respect in je flikke--- kom we houden het leuk. We praten er wel over in het T2K zwarte gat volgende week.
Die is vanmorgen opgenomen bij DagoDuck.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vind vooral die scheerapparaat-imitatie op het einde meesterlijk bij dit nummer
Ik stem altijd op Estranged. Zo ongelofelijk heerlijk gitaarpartijenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Estranged ook echt heel goed.
Stem vaak op November Rain van ze...
Maar dat komt ook omdat dat gedraaid is op de uitvaart van een neef van me die het zelf niet meer zag zitten zeg maar
Kijk, zo kan het ook.quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat dat gedraaid is op de uitvaart van een neef van me die het zelf niet meer zag zitten zeg maar
Hehequote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die is vanmorgen opgenomen bij DagoDuck.
Is ie er weer?quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Zorro het volgende:
Iron Maiden man vindt dit leuk.
Maar ja, die vindt alles leuk volgens mij
Hoe durf je Guns n Roses prostaatrock te noemen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel, maar Paradise City is wel van de beste versies van prostaatrock en November Rain is de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.
Meer dan terechte redenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Estrangedquote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
November Rain zal wel het hoogst staan, maar als Estranged maar lekker hoog staat
quote:
Ja, daarnaast kan ik Teardrop van Massive Attack ook niet meer normaal horen sinds die dag...quote:
Die blijft maar opduiken. Die is tegenwoordig meer van Iron Maidoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Zorro het volgende:
Iron Maiden man vindt dit leuk.
Maar ja, die vindt alles leuk volgens mij
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 29 december 2019 14:26 schreef Chiappucci het volgende:
Red Red Wine kan ik echt niet meer aanhoren.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik luister ze buiten de t2000 nooit maar ze liggen altijd heerlijk in het gehoor als ze langskomenquote:Op zondag 29 december 2019 14:26 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
UB40
![]()
![]()
heb ze 2x live gezien bij Night at the park. Heerlijk relaxed was dat zeg
quote:
Ik heb dat bij veel nummers. Ik vermoed dat veel mensen gewoon een beetje vast blijven zitten in wat ze 20 of 30 jaar geleden leuk vonden en dan denken, oja dat moet erin.quote:Op zondag 29 december 2019 14:27 schreef Fred_B het volgende:
Opvallend dat dit nog steeds zo populair is.
Eens!quote:Op zondag 29 december 2019 14:27 schreef Zorro het volgende:
Enige UB40 die ik leuk vind is Food For Thought
Leuk.quote:
Die staat wel schandalig laag.quote:Op zondag 29 december 2019 14:27 schreef Zorro het volgende:
Tyler.quote:Op zondag 29 december 2019 14:27 schreef Zorro het volgende:
Ik zag het net ja. Ik wilde eigenlijk kijken wanneer die ging komenquote:
Precies hetzelfde jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het net ja. Ik wilde eigenlijk kijken wanneer die ging komen
Ik ruik lijstmanipulatie.quote:Op zondag 29 december 2019 14:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel een drankuurtje, met de Champagne Supernova hiervoor
Bij the Eagles wordt er een Stronge one ingeschonkenquote:Op zondag 29 december 2019 14:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel een drankuurtje, met de Champagne Supernova hiervoor
gotta have feta feta fetaquote:
Dat mompelde ik gisteren richting mijn therapeut.quote:Op zondag 29 december 2019 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg fijn uurtje.
En niemand die destijds doorhad dat hij gay wasquote:
Veel plezier bij je concert (wie speelt er eigenlijk?quote:
Laterzquote:
Maar toen zagen alle mannen er zo uit.quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
En niemand die destijds doorhad dat hij gay was
Gmtaquote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel van Limp BIzkit is toch beter
oef, hij was op weg naar buiten de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer met notering(en)
in de Radio 2 Top 2000[noot 1] '99 '00 '01 '02 '03 '04 '05 '06 '07 '08 '09 '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16 '17 '18 '19
Faith - 913 955 1179 1836 1382 1664 1258 1643 1444 1359 1450 1254 1208 1460 1770 1966 1611 648 630 669
(lol)
Doodgaan, altijd handigquote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer met notering(en)
in de Radio 2 Top 2000[noot 1] '99 '00 '01 '02 '03 '04 '05 '06 '07 '08 '09 '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16 '17 '18 '19
Faith - 913 955 1179 1836 1382 1664 1258 1643 1444 1359 1450 1254 1208 1460 1770 1966 1611 648 630 669
(lol)
Ja bizar hequote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor die Martien Meylandt?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waren ze allemaal gay?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen zagen alle mannen er zo uit.
Alle mannen waren vroeger gay?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen zagen alle mannen er zo uit.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
oef, hij was op weg naar buiten de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Was hij gay???????quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cause I gotta have .. FAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTHHHHHHHHHquote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel van Limp BIzkit is toch beter
Als je daarvan niet doorhebt dat ie gay is dan ben je zelf gayquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor die Martien Meylandt?
quote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is echt fantastischquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef jrwl het volgende:
Dont let the sun go down on me, dat vind ik een heerlijke trackZowel Elton origineel als 1991 versie met George
ga je naar het café?quote:
over welk nummer heb je het nu?quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel van Limp Bizkit is wel beter.
Hijzelf blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je daarvan niet doorhebt dat ie gay is dan ben je zelf gay
Dat heb ik met heel veel Eagles, doorkabbelend hoeft niet per se negatief te zijnquote:
Faithquote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ga je naar het café?
[..]
over welk nummer heb je het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |