Dat is mijn favoriet.quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Ik vind de Masterplan ook zo'n geweldige plaat!
En een hoop huidschilfers, vuil, haren en onbekende lichaamssappen!quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!
Ze hebben zoveel vette platenquote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet.
In dat geval zou zo'n bal me wél bekend in de oren moeten klinken.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En een hoop huidschilfers, vuil, haren en onbekende lichaamssappen!
Klopt, van Calvin Harris.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
D'r was toch zo'n recent dancenummer dat ook zo heet?
Jammer dat New York Mining Disaster er al een paar jaar niet meer instaatquote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Zorro het volgende:
Mooie van de BeeGees
Mijn nummer 2 na You Win Again denk ik
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".quote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is ook nog heel vers he, 2 weken geleden
Calvin Harris inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
klopt, en ook die van Keith Sweat uit de 80'squote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik eens opzoeken, ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat New York Mining Disaster er al een paar jaar niet meer instaat
New York Mining Disaster doe je dan toch tekort.quote:Op zondag 29 december 2019 14:17 schreef Zorro het volgende:
Mooie van de BeeGees
Mijn nummer 2 na You Win Again denk ik
Uhuh..quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In dat geval zou zo'n bal me wél bekend in de oren moeten klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |