Staat al 2 jaar in de keuzelijst, komt ook vaak op Radio2. Maar komt maar niet in de lijst... Zo jammer.quote:
Ik ook op Slide Away, helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
Ik stem elk jaar op Whatever en Slide Away. Komen er helaas maar niet in.
quote:
insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door je eigen foutieve mening een aantal keer te herhalen gaat het niet ineens kloppen.
Ik sla ook niet alles op hoor, tis alleen Oasis waar ik het benauwd van krijg nu, en One van Metallica, die mute ik dan ook. De rest kan ik nog aardig "los" luisteren.quote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel mooi![]()
Ik had een paar jaar geleden zoveel begrafenissen dat ik niet meer weet welke liedjes bij welke begrafenis hoorden
Zo'n ding dat je in bad gooit en dan gaat bruisenquote:
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!quote:
quote:
Shock of the Lightning is mijn favoriet, daarna Falling Down.quote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef jrwl het volgende:
mijn Oasis top 5:
1. Supersonic
2. Live forever
3. Listen up
4. Some might say
5. The shock of the lightning
maar Champagne supernova is ook heerlijk![]()
Mooi lijstje. Ik vind de Masterplan ook zo'n geweldige plaat!quote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef jrwl het volgende:
mijn Oasis top 5:
1. Supersonic
2. Live forever
3. Listen up
4. Some might say
5. The shock of the lightning
maar Champagne supernova is ook heerlijk![]()
het is ook nog heel vers he, 2 weken geledenquote:Op zondag 29 december 2019 14:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik sla ook niet alles op hoor, tis alleen Oasis waar ik het benauwd van krijg nu, en One van Metallica, die mute ik dan ook. De rest kan ik nog aardig "los" luisteren.
Begrijpelijk dat ik nog nooit van zoiets gehoord hadquote:Op zondag 29 december 2019 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een bal die je in bad stopt en dan gaat de bal bruisen en dan heb je badschuim met kleurtjes of met glitterjes en jeej!
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |