quote:
Oh dat is wel naarquote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".
Terwijl iedereen erop zat te wachten omdat het algemeen bekend was dat hij dat wou.
Ben nog nooit zó narrig geweest.
Dan ben je als nabestaande toch ook niet goed bezig...quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Metallica over een maand "alweer" een jaar, maar dat was mijn beste maatje en mweh. Zijn familie had besloten die niet te draaien "was te heftig".
Terwijl iedereen erop zat te wachten omdat het algemeen bekend was dat hij dat wou.
Xenos-wandbordjequote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef Berkery het volgende:
And you come to me on a submarine
Keep me warm in your love and then softly pee
And it's me you need to shove
How deep is your rug?
Keihard in de auto terug ja, geloof iedereen ons heeft gehoord op de snelwegquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar
Heb je het daarna zelf gedraaid?
En terechtquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Keihard in de auto terug ja, geloof iedereen ons heeft gehoord op de snelweg
Tegen de wens ingaan, dat durvenquote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heldquote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan ben je als nabestaande toch ook niet goed bezig...
Eer gewoon de wensen van iemand
quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Ik heb erop gestemd, als dat je beter maakt
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..
Als ik "ik ben een kerstbal" wil, draaien ze het maar
quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?quote:Op zondag 29 december 2019 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een best geinig idee, reïncarneren als een kerstbal.quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..
Als ik "ik ben een kerstbal" wil, draaien ze het maar
Dan krijgen ze die dan toch? En dat nummer hoeven ze vervolgens niet op hun eigen begrafenis te hebben, nou prima tochquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |