Zelfs dat niet, nouja misschien één of twee casualtiesquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren er veel oudooms en oudtantes die een hartaanval zouden hebben gekregen met Metallica?
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, die tekst icm met zelfmoord is ook wel heftig, maar als hij dat wou..
Als ik "ik ben een kerstbal" wil, draaien ze het maar
Je kan je as in een ornamentje proppen dus waarom nietquote:Op zondag 29 december 2019 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een best geinig idee, reïncarneren als een kerstbal.
Volgens mij ook de laagst genoteerde, ze moeten dus nog een keer of zes.quote:
Maar dat hoort er toch wel bij op een begrafenis? En bij het rouwproces?quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.
Alleen Appetite For Destruction is een goed album, verder kan ik niks met ze. November Rain is dan nog wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu zou zeggen dat de muziek van Guns N' Roses hopeloos overschat is kan ik het volmondig met je eens zijn.
November Rain zal wel het hoogst staan, maar als Estranged maar lekker hoog staatquote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ook de laagst genoteerde, ze moeten dus nog een keer of zes.
Ook wel, maar Paradise City is wel van de beste versies van prostaatrock en November Rain is de Bohemian Rhapsody van de jaren 90.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je nu zou zeggen dat de muziek van Guns N' Roses hopeloos overschat is kan ik het volmondig met je eens zijn.
Op zich wel natuurlijk, maar zelfs dan.. nou ja, ik kan begrijpen dat het lastig was in elk geval.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat hoort er toch wel bij op een begrafenis? En bij het rouwproces?
Laatste wens niet vervullen heb je m.i gewoon geen greintje respect in je flikke--- kom we houden het leuk. We praten er wel over in het T2K zwarte gat volgende week.quote:Op zondag 29 december 2019 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm mja, vind ik wel moeilijk hoor. Ik kan me ergens dan ook weer voorstellen dat de familie zelf het dan gewoon niet aankan op zo'n moment.
Vind Estranged ook echt heel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alleen Appetite For Destruction is een goed album, verder kan ik niks met ze. November Rain is dan nog wel leuk.
Eens. Ik snap dat een wens soms iets anders kan zijn dan wat je hoopt/wil, maar je hebt daar maar effe mee te dealen als diegene het wil, vind ik.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laatste wens niet vervullen heb je m.i gewoon geen greintje respect in je flikke--- kom we houden het leuk. We praten er wel over in het T2K zwarte gat volgende week.
Die is vanmorgen opgenomen bij DagoDuck.quote:Op zondag 29 december 2019 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vind vooral die scheerapparaat-imitatie op het einde meesterlijk bij dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |