SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Jaja, en dan zeker stiekem nog even Marco Borsato meepikken he.quote:Op zondag 29 december 2019 00:37 schreef ok01 het volgende:
Ik ga proberen op te blijven voor Life's What you make it
Dat wist ik welquote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Dione de Graaf de vriendin was van Chris Götte?
Ik heb alleen dezequote:
Toen ik haar met een vriend tegenkwam in het uitgaansleven leek het er niet op dat ze een vriend hadquote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaja, en dan zeker stiekem nog even Marco Borsato meepikken he.
Ja sorry, dit wist ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 00:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik trek mijn DM terug ....
Valt op zich wel mee deze.
Nee, vertel me meer.quote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wisten jullie dat Frank Beard de enige uit ZZ Top was zonder baard?
quote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze![]()
[ afbeelding ]
Blř? teksten![]()
![]()
![]()
Dan wil je ook niet weten wat ik van de cover van Disturbed vindquote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry, dit wist ik ook niet.
Ik ben met mijn waardering voor Bloasmuziek gewoon gedist door een Blof-fan
Niemand anders die dit vindt?quote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch precies hetzelfde nummer als Gimme All Your Lovin'?
Voor wie?quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
De topics gaan te langzaam mensen
Heb je haar wel direct van tafel verwijderd voor deze onbeleefde opmerking?quote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Nichtje van 8 van de week bij het kerstdiner:
Oom Erik, waarom is je baard zo lang, moet je die niet afknippen..
![]()
![]()
Zo lang is die baard overigens niet...
De man had smaak.quote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Post dan ook wat vakerquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik denk dat zij er volgend jaar met 4 of 5 nummers in staatquote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.
Ik bedacht me dat Billie Eilish ook nog moet komen.
#mentooquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Af en toe ben ik ook een Sharp Dressed Man omdat dat soms moet voor werk en zo.
En het valt me op dat vrouwen dan naar mijn kruis kijken.
Vrouwen zijn dus ook smerige wezens en ik voel me dan geďntimideerd.
Was?quote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wisten jullie dat Frank Beard de enige uit ZZ Top was zonder baard?
Dan doen vrouwen standaar bij people of colour, dus tja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen zijn dus ook smerige wezens en ik voel me dan geďntimideerd.
Oh daar mag je van mij dan weer alles van vindenquote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet weten wat ik van de cover van Disturbed vind
Voor het verbreken van het 2017 recordquote:
Je bleef zeker nog in topic 124 hangenquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hij had liever Frank Moustache gehetenquote:
Vrees van wel..quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik denk dat zij er volgend jaar met 4 of 5 nummers in staat(wat ook allemaal blijvertjes zullen zijn
)
Ik haal ze ook wel eens niet uit elkaar ja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand anders die dit vindt?
Nee,quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je haar wel direct van tafel verwijderd voor deze onbeleefde opmerking?
Ik vind het ook allemaal enorm op elkaar lijken en niet bijzonder sterk. Maar niet bepaald mijn favoriete genre ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal rommel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de regenquote:
Het is zondagquote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk toch zo op de zaterdagavond top2000
Vieze man gespot!quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Martinello het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen zijn dus ook smerige wezens en ik voel me dan geďntimideerd.[ afbeelding ]
Ik vind ZZ Top ook niet heel bijzonder, het gaat wel aardig voort maar na 1 nummer heb ik weer genoeg van die prostaatrock.quote:
Dat is voor mij in de lijst absoluut Golden Years.quote:
quote:
quote:
Mwoah, snap ik ook wel ergens.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor mij in de lijst absoluut Golden Years.
Na z'n dood bracht ie wel weinig goeds meer uit, helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren dat Blackstar weer eens gehoord.
Het is geen nummer dat je voor je lol opzet. Maar hij kwam wel even binnen hoor. Bowie was tot zijn dood geweldig.
ZOO, tot nu toe samen met Winter eerder vandaag mij T2K hoogtepuntje van dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren dat Blackstar weer eens gehoord.
Het is geen nummer dat je voor je lol opzet. Maar hij kwam wel even binnen hoor. Bowie was tot zijn dood geweldig.
Huh, wat was het verhaal daarachter? Had Zweden betere een andere zanger(es) kunnen sturen?quote:Op zondag 29 december 2019 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ashes to Ashes had dit jaar het songfestival moeten winnen.
Domme Zweden.
Ik vind alleen van Portishead denk ik elk liedje goed.quote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mwoah, snap ik ook wel ergens.
Ken ook weinig artiesten waarvan ik ALLES goed vind eigenlijk..
*boks*quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik hier in de hol van de leeuw zeggen dat ik vrij weinig tot niets met David Bowie heb...
Sorry
Komt nog wel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik hier in de hol van de leeuw zeggen dat ik vrij weinig tot niets met David Bowie heb...
Sorry
Warpaintquote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef Gretzl het volgende:
Deze plaat trouwens in eerste instantie leren kennen door de bijzondere Warpaint cover uit 2010. Maar ik vind het origineel nu beter![]()
(ja, voor dit decennium kende ik nauwelijks nummers van Bowie)
Luie donder dat het isquote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na z'n dood bracht ie wel weinig goeds meer uit, helaas.
Net als Queen of The Beatles: best prima maar ook best wel overrated.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry
Van mij wel, ben het er compleet niet mee eens maar jouw mening en zulksquote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry
Je bent niet de enige. Deze kan ik nog hebben, maar ik snap de Bowie hype ook echt nietquote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry
Space oddity stemlijstgenotquote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef ok01 het volgende:
Ik ga eens wagen aan een Bowie top 3
1 Moonage Daydream
2 Ziggy Stardust
3 Wild is The Wind
Ik hou ook van Sound & Vision, wat me trouwens ook doet denken aan HEMA-merken van lang geleden.quote:
Van het derde album niet alles. Dat machine gun liedje trek ik niet echt.quote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen van Portishead denk ik elk liedje goed.
Daar noem je dan ook wel even een naamquote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen van Portishead denk ik elk liedje goed.
Okay, dat lijkt me ook wel een redelijke consequentie.quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb wel meteen een bitterbal van haar bord gepakt en deze opgegeten
Hier ookquote:
Nee, geen verhaal erachter. Ik vond het liedje wat ze instuurden niet heel goed en Ashes to Ashes van Anna Bergendahl (ja, de Anna Bergendahl) veel beter. Helaas kwam die niet uit de nationale voorselectie.quote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huh, wat was het verhaal daarachter? Had Zweden betere een andere zanger(es) kunnen sturen?
Ook mee eens. En U2 en Coldplay, en Borsato, en Blofquote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net als Queen of The Beatles: best prima maar ook best wel overrated.
Tuurlijk mag dat. Ieder zijn ding!quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry
Reflektor vind ik juist geniaalquote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van het derde album niet alles. Dat machine gun liedje trek ik niet echt.
Ik kende eigenlijk geen skipliedjes van Arcade Fire totdat ze Reflektor uitbrachtte.
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is gewoon alweer bijna vier jaar geleden
Dat is lullig, er is maar één Joni.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ashes to Ashes had dit jaar het songfestival moeten winnen.
Domme Zweden.
Je moet wel hč. Ik kan er weinig aan doen vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je wel een beetje leven met de uiteindelijke winnaar?
Machine Gun moest ik ook aan wennen maar vind ik nu wel sterk. Deep Water is wel een saaie filler, maar die duurt maar 1:37. Voor de rest vind ik Third trouwens verreweg hun beste album, de andere 9 tracks zijn allemaal fantastisch (Plastic of Small waarschijnlijk de zwakste, dat zegt genoeg)quote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van het derde album niet alles. Dat machine gun liedje trek ik niet echt.
Ik kende eigenlijk geen skipliedjes van Arcade Fire totdat ze Reflektor uitbrachtte.
Ja op zich. Coldplay vind ik meevallen trouwens, die vind ik wel echt heel goed, maar zelfs die staan er wel iets te vaak inquote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook mee eens. En U2 en Coldplay, en Borsato, en Blof
Dit komt overigens omdat ze het nummer meermaals heeft opgenomen. Veel later keek Mitchell naar eigen zeggen weer anders tegen t leven aan en dat rechtvaardigde een andere versie van Both Sides Nowquote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou mexi, daar is Both Sides Now. Niet de beste versie
De single, album heeft ook wat dipjes.quote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor vind ik juist geniaal
Volgens mij zat die vorig jaar in een docu van de agogo, dat verklaart de stijging.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou mexi, daar is Both Sides Now. Niet de beste versie
14x Anouk in de lijst en bijvoorbeeld maar 1x Joni, 1x Melanie, 1x Carole en 0x Emmylou Harris. Het is barbaarsquote:
Ik ben die hard Dummy, staat denk ik ex aequo bovenaan in mijn albumlijst met Neon Bible.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Machine Gun moest ik ook aan wennen maar vind ik nu wel sterk. Deep Water is wel een saaie filler, maar die duurt maar 1:37. Voor de rest vind ik Third trouwens verreweg hun beste album, de andere 9 tracks zijn allemaal fantastisch (Plastic of Small waarschijnlijk de zwakste, dat zegt genoeg)
second thatquote:Op zondag 29 december 2019 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit me een partij te ruften hier.
+1quote:
Iets niet kennen is geen reden voor een ban.quote:Op zondag 29 december 2019 00:50 schreef houdjemond het volgende:
Oh, denk ik word keihard verbannen, maar ben niet de enige dus
Dummy vind ik denk ik de minste, It's a Fire is wel prachtig en natuurlijk Roads, Sour Times.quote:Op zondag 29 december 2019 00:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben die hard Dummy, staat denk ik ex aequo bovenaan in mijn albumlijst met Neon Bible.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iets niet kennen is geen reden voor een ban.
Alleen nummer negen verdedigen is dat.
Voor mij kwamen de eerste skipnummers pas op Everything Now (inclusief het titelnummer dat ik intussen beu ben gehoord. Echt een enorme sof dat juist alleen die nog in de lijst staat)quote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor vind ik juist geniaal
Dus toen zei iedereen: she's got itquote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die zangeres hiervan had me een partij jopen
zingen ze daar wel goddess, zoals het hoort?quote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]Deze kende ik eerder dan het origineel.
Van Leeuwen had wel goed geluisterd naar zn pappenheimers ookquote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Verbaas me iedere keer dat dit Nederlands iszo goed.
Everything Now vind ik ook wel vrij saai ja, hoeft er van mij niet zo nodig in.quote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor mij kwamen de eerste skipnummers pas op Everything Now (inclusief het titelnummer dat ik intussen beu ben gehoord. Echt een enorme sof dat juist alleen die nog in de lijst staat)
quote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wou dat ik in 1960 was geboren zodat ik verliefd kon worden op Mariska Veres
Da's wel Shocking.quote:
Ik vind Everything Now best wel goedquote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Everything Now vind ik ook wel vrij saai ja, hoeft er van mij niet zo nodig in.
Ze hebben wel goed geluisterd naar The Banjo Song.quote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Verbaas me iedere keer dat dit Nederlands iszo goed.
Denk precies hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Begin inmiddels wel lichtjes slaperig te worden, hoop dat ik wakker kan blijven tot The Smiths
quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Truste Mexi!quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Ja, we moeten door met ons leven!quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moet wel hč. Ik kan er weinig aan doen vrees ik.
Echt een prima plaat wat mij betreft jaquote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind Everything Now best wel goed
Pun intendedquote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Begin inmiddels wel lichtjes slaperig te worden, hoop dat ik wakker kan blijven tot The Smiths
Ik kan straks 14 NBA wedstrijden League Passenquote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Nou die is wel binnen, nu nog uur wachten op volgende.
Gelukkig hebben we Top2000 genot
trusten mexquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Ciaoooquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Waarvan akte.quote:Op zondag 29 december 2019 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit me een partij te ruften hier.
Truste Mex!quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Fijne nacht!quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Je fave team komt - laat me raden - uit Chicago?quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan straks 14 NBA wedstrijden League Passen
Trustequote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Arniequote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk zo met al die Gerda’s dansen daar. Iemand van hier daar al geweest?
Waren voornamelijk fragmenten dus beetje lastig.quote:![]()
Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..] Netjes hoor. Geef ons eens een moeilijke vraag?
Truste!quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Blijf ook maar doorgaan. Hoe kan zoiets vraag je je dan toch afquote:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Al kreeg ik er geld bij zou ik nog niet gaanquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk zo met al die Gerda’s dansen daar. Iemand van hier daar al geweest?
Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Volg je football ook of alleen basket?quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan straks 14 NBA wedstrijden League Passen
Sleep well mexiquote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Ja jongen, het menselijk lichaam is een wonderlijk iets!quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijf ook maar doorgaan. Hoe kan zoiets vraag je je dan toch af
Arnie, da’s me er ook eentje horquote:
Komend of 2-3. Dat laatste is sowieso goddelijk ( dank @El-Stinho ), maar vrees dat ik het toch niet ga redden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, volgend uur wordt wel heerlijk. Dat helpt wel om me wakker te houden.
Waarom niet? Ziet er best wel gezellig uit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij zou ik nog niet gaan
Terechte gok, maar ik ben niet echt fan van een team.quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je fave team komt - laat me raden - uit Chicago?
Ligt wel aan het bedrag denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook als je de rij mocht skippen?quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het anders aardig Phil Collins worden hoor, al met al.quote:Op zondag 29 december 2019 00:56 schreef ok01 het volgende:
Er kan niet te Phil Collins in de lijst staan
Ik moet echt even weer actief worden qua stukken schrijven. Afgelopen jaar flink lopen kutten met gezondheid dus echt totaal niet actief. Nog even wat meer energie straks en dan volgend seizoen weer schrijven hoop ik.quote:Op zondag 29 december 2019 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Terechte gok, maar ik ben niet echt fan van een team.
Als FOK! redacteur moet ik neutraal blijven.
Maar ik ben wel fan van sommige spelers.
Geen football voor mij. Ik heb het geprobeerd, maar kon er niet enthousiast voor worden, sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volg je football ook of alleen basket?Mooie wedstrijd die van LSU, maken Oklahoma kapot
Straks hopen dat Ohio State zelfde doet met Clemson en dan genieten van de finale begin volgend jaar
Ik zou minimaal reiskosten eisen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je de waarde van een biertje in het café, als je met mij meegaat.
Jij komt even overvliegen uit Spanje om met mij een biertje te drinken daar?quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik zou daar knettergek worden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waarom niet? Ziet er best wel gezellig uit.
Eentje met 6 nullen voor de komma, dan kunnen we wel eens pratenquote:
Een biertje, sow, nou, dat is wel heeel genereus hoor, sow.quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar om haar nou mijn vliegticket uit Spanje te laten betalen is misschien weer wat overdreven.quote:Op zondag 29 december 2019 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou minimaal reiskosten eisen.
Ook danquote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als je de rij mocht skippen?
Ja, voor daarna heb ik niet zo snel een plan bedachtquote:Op zondag 29 december 2019 00:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij komt even overvliegen uit Spanje om met mij een biertje te drinken daar?
Voor een ton trek jij niet je schoenen aan hiervoor?quote:Op zondag 29 december 2019 00:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik zou daar knettergek worden.
[..]
Eentje met 6 nullen voor de komma, dan kunnen we wel eens praten
Ik heb wel eens wat van je gelezen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik moet echt even weer actief worden qua stukken schrijven. Afgelopen jaar flink lopen kutten met gezondheid dus echt totaal niet actief. Nog even wat meer energie straks en dan volgend seizoen weer schrijven hoop ik.
Mja, snap dat wel hoor. Gelukkig zijn ze er hard mee bezig om het te verbeteren, maar dan moeten de spelers ook meewerken en accepteren dat sommige hits echt niet meer kunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen football voor mij. Ik heb het geprobeerd, maar kon er niet enthousiast voor worden, sorry.
Vind tegenwoordig, met alle kennis over chronische hersenschade, dat football een onverantwoorde sport is.
Heeft de Snob 2000 geen leuke kelder of zo dan?quote:Op zondag 29 december 2019 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was te mainstream geworden
Nou, met die prijzen in Nederland! Daar moet je hier een halve maand voor werken!quote:Op zondag 29 december 2019 00:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een biertje, sow, nou, dat is wel heeel genereus hoor, sow.
Nou vooruit, omdat het de feestdagen zijn verlaag ik mijn tarief waar ik voor kom opdravenquote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor een ton trek jij niet je schoenen aan hiervoor?
Ik wel hoor.
Ah, ik heb ook meer met fave spelers dan dat ik enorm hard juich voor een team. Maar ik heb in de tweede periode van LeBron bij the Cavs wel enige zwak gekregen voor Cleveland. Game 7 in 2016 is een van m'n favoriete sportwedstrijden ooitquote:Op zondag 29 december 2019 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Terechte gok, maar ik ben niet echt fan van een team.
Als FOK! redacteur moet ik neutraal blijven.
Maar ik ben wel fan van sommige spelers.
Beide wel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komend of 2-3. Dat laatste is sowieso goddelijk ( dank @:El-Stinho ), maar vrees dat ik het toch niet ga redden.
SPOILER: stijg/daalstatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ben nu wel in de verleiding om ja te zeggenquote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, voor daarna heb ik niet zo snel een plan bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Hij heeft altijd leuke verhaaltjes in het tv programmaquote:
Dat zal ook meespelen. Ik zie die tactiek niet.quote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, snap dat wel hoor. Gelukkig zijn ze er hard mee bezig om het te verbeteren, maar dan moeten de spelers ook meewerken en accepteren dat sommige hits echt niet meer kunnen.
Zelf tijdje gespeeld, vind het ehct een pracht sport, zo tactisch
quote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben nu wel in de verleiding om ja te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, dan weet ik genoeg!
Haha, wat een principesquote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het de feestdagen zijn verlaag ik mijn tarief waar ik voor kom opdraven
quote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
838 Norwegian Wood The Beatles 1965
837 Breakfast In America Supertramp 1979
836 Like A Prayer Madonna 1989
835 In Nije Dei De Kast 1997
834 Flink Zijn Robert Long 1977
833 Take Me Out Franz Ferdinand 2003
832 Photograph Ed Sheeran 2015
831 Shape Of My Heart Sting 1993
830 Time Is Running Out Muse 2003
829 Bridges Kensington 2017
828 '39 Queen 1975
827 Sabotage Beastie Boys 1994
826 Eye Of The Tiger Survivor 1982
825 It's My Life Talk Talk 1984Dit is mijn Waterloo, hier ga ik niet doorheen komen.SPOILER: stijg/daalstatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt slecht met dingen half-assed doen. Daarom dat ik met een soort van burn-out zit. Niet echt een burn-out, maar gewoon kapot moe (lichamelijk vooral). Maar gaat weer rustig de goede kant op, vooral lastig om niet meteen weer vol op gaspedaal te rammen .....quote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van je gelezen.
Je pakt behoorlijk uit met je artikelen!![]()
Ik waardeer dat. Als je het doet, doe het dan goed.
Kan gebeuren, makker.quote:Op zondag 29 december 2019 01:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is mijn Waterloo, hier ga ik niet doorheen komen.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
838 Norwegian Wood The Beatles 1965
837 Breakfast In America Supertramp 1979
836 Like A Prayer Madonna 1989
835 In Nije Dei De Kast 1997
834 Flink Zijn Robert Long 1977
833 Take Me Out Franz Ferdinand 2003
832 Photograph Ed Sheeran 2015
831 Shape Of My Heart Sting 1993
830 Time Is Running Out Muse 2003
829 Bridges Kensington 2017
828 '39 Queen 1975
827 Sabotage Beastie Boys 1994
826 Eye Of The Tiger Survivor 1982
825 It's My Life Talk Talk 1984Wat een nummers staan hier tussenSPOILER: stijg/daalstatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik geloof het ook wel, ik ga nog ff a go go terugkijken.quote:Op zondag 29 december 2019 01:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is mijn Waterloo, hier ga ik niet doorheen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |