Okay, dat lijkt me ook wel een redelijke consequentie.quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb wel meteen een bitterbal van haar bord gepakt en deze opgegeten
Hier ookquote:
Nee, geen verhaal erachter. Ik vond het liedje wat ze instuurden niet heel goed en Ashes to Ashes van Anna Bergendahl (ja, de Anna Bergendahl) veel beter. Helaas kwam die niet uit de nationale voorselectie.quote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huh, wat was het verhaal daarachter? Had Zweden betere een andere zanger(es) kunnen sturen?
Ook mee eens. En U2 en Coldplay, en Borsato, en Blofquote:Op zondag 29 december 2019 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net als Queen of The Beatles: best prima maar ook best wel overrated.
Tuurlijk mag dat. Ieder zijn ding!quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik hier in de hol van de leeuw zeggen dat ik vrij weinig tot niets met David Bowie heb...
Sorry
Reflektor vind ik juist geniaalquote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van het derde album niet alles. Dat machine gun liedje trek ik niet echt.
Ik kende eigenlijk geen skipliedjes van Arcade Fire totdat ze Reflektor uitbrachtte.
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is gewoon alweer bijna vier jaar geleden
Dat is lullig, er is maar één Joni.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ashes to Ashes had dit jaar het songfestival moeten winnen.
Domme Zweden.
Je moet wel hè. Ik kan er weinig aan doen vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je wel een beetje leven met de uiteindelijke winnaar?
Machine Gun moest ik ook aan wennen maar vind ik nu wel sterk. Deep Water is wel een saaie filler, maar die duurt maar 1:37. Voor de rest vind ik Third trouwens verreweg hun beste album, de andere 9 tracks zijn allemaal fantastisch (Plastic of Small waarschijnlijk de zwakste, dat zegt genoeg)quote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van het derde album niet alles. Dat machine gun liedje trek ik niet echt.
Ik kende eigenlijk geen skipliedjes van Arcade Fire totdat ze Reflektor uitbrachtte.
Ja op zich. Coldplay vind ik meevallen trouwens, die vind ik wel echt heel goed, maar zelfs die staan er wel iets te vaak inquote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook mee eens. En U2 en Coldplay, en Borsato, en Blof
Dit komt overigens omdat ze het nummer meermaals heeft opgenomen. Veel later keek Mitchell naar eigen zeggen weer anders tegen t leven aan en dat rechtvaardigde een andere versie van Both Sides Nowquote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou mexi, daar is Both Sides Now. Niet de beste versie
De single, album heeft ook wat dipjes.quote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor vind ik juist geniaal
Volgens mij zat die vorig jaar in een docu van de agogo, dat verklaart de stijging.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou mexi, daar is Both Sides Now. Niet de beste versie
14x Anouk in de lijst en bijvoorbeeld maar 1x Joni, 1x Melanie, 1x Carole en 0x Emmylou Harris. Het is barbaarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |