Oh daar mag je van mij dan weer alles van vindenquote:Op zondag 29 december 2019 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet weten wat ik van de cover van Disturbed vind
Voor het verbreken van het 2017 recordquote:
Je bleef zeker nog in topic 124 hangenquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
De topics gaan te langzaam mensen
Hij had liever Frank Moustache gehetenquote:
Vrees van wel..quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik denk dat zij er volgend jaar met 4 of 5 nummers in staat(wat ook allemaal blijvertjes zullen zijn
)
Ik haal ze ook wel eens niet uit elkaar ja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand anders die dit vindt?
Nee,quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je haar wel direct van tafel verwijderd voor deze onbeleefde opmerking?
Ik vind het ook allemaal enorm op elkaar lijken en niet bijzonder sterk. Maar niet bepaald mijn favoriete genre ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal rommel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de regenquote:
Het is zondagquote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk toch zo op de zaterdagavond top2000
Vieze man gespot!quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Martinello het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 december 2019 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Af en toe ben ik ook een Sharp Dressed Man omdat dat soms moet voor werk en zo.
En het valt me op dat vrouwen dan naar mijn kruis kijken.
Vrouwen zijn dus ook smerige wezens en ik voel me dan geïntimideerd.[ afbeelding ]
Ik vind ZZ Top ook niet heel bijzonder, het gaat wel aardig voort maar na 1 nummer heb ik weer genoeg van die prostaatrock.quote:
Dat is voor mij in de lijst absoluut Golden Years.quote:
quote:
quote:
Mwoah, snap ik ook wel ergens.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor mij in de lijst absoluut Golden Years.
Na z'n dood bracht ie wel weinig goeds meer uit, helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren dat Blackstar weer eens gehoord.
Het is geen nummer dat je voor je lol opzet. Maar hij kwam wel even binnen hoor. Bowie was tot zijn dood geweldig.
ZOO, tot nu toe samen met Winter eerder vandaag mij T2K hoogtepuntje van dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren dat Blackstar weer eens gehoord.
Het is geen nummer dat je voor je lol opzet. Maar hij kwam wel even binnen hoor. Bowie was tot zijn dood geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |