SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Sleep well Zorrobeastquote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik vind het mooi geweest, morgen (of eigenlijk vandaag) is er weer een dag.
En dan zijn er weer heel veel liedjes te bespreken.
Tot morgen
Hier hebben we een schaduwgroep.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wees blij, hier was ik na een halve dag al klaar met die schoolmoeder wijven die liepen te lullen over hun “kids”, de school, action aanbiedingen
en andere roddels.
Rot op hoor, gelijk eruit gegaan
Haha, omdat NLZiet het halverwege de All You Need is Love Kerstspecial begaf en je daarmee niet vooruit kan spoelen met RTL-kanalen en we geen zin hadden om anderhalf uur opnieuw af te spelen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom neem je dat dan ook tijdens de Top 2000
Mijn vriendin weet donders goed dat er geen films worden gekeken deze week. Nou ja, niet door mij. Ze ligt er nu wel zelf eentje te kijken in bed.
Hoezo dat? Je bedoelt het schandaal van december 2011?quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
Door lyon ajax letterlijk traumas aan dit nummer
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Maan is toch die domme doos die gillend wegrent als die een leuter ziet?
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Ze had daar wel white knight Tim Knol die het voor haar opnamquote:
Het zou wat zijn als alles op een forum superrelevant en informatief zou moeten zijn he. Kunnen we net zo goed inpakken met z'n allen.quote:
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben er verder klaar mee met die appsquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier hebben we een schaduwgroep.
Die gaat over katten die kwijt zijn en vuurwerk, ideaal.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een fles wijn geopend, denk dat ik die nog even ga opdrinken met jullie. En de rest van het jaar zal ik niet zo veel meer present zijn hier, vrees ik. Familie, werk, verplichtingen en zo.
Maan is een van de liefste zangeressen die Nederland heeft voortgebracht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Nee in de halve finale europa league had lyon dit nr als goaltunequote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je bedoelt het schandaal van december 2011?
En crackhead Giel die hem brakquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze had daar wel white knight Tim Knol die het voor haar opnam
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Je gaat nu nog een fles opdrinken? Ik doe het al de hele dag met 1 fles met jullie. En een biertje.quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een fles wijn geopend, denk dat ik die nog even ga opdrinken met jullie. En de rest van het jaar zal ik niet zo veel meer present zijn hier, vrees ik. Familie, werk, verplichtingen en zo.
Drink ze, geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Matige prank, 0/10quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://dailybuzz.nl/buzz(...)reden-radio-538.html
Als ik zou stoppen met het maken van flauwe en bijdehante opmerkingen zou ik net zo goed ook uit kunnen loggenquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alles op een forum superrelevant en informatief zou moeten zijn he. Kunnen we net zo goed inpakken met z'n allen.
Tis hier nog goed te overzien, vind het wel schattigquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben er verder klaar mee met die apps
Plaats 27quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dit vreselijk hoog vindt, bedenk dan dat dit jarenlang in de top 100 stond
quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dit vreselijk hoog vindt, bedenk dan dat dit jarenlang in de top 100 stond
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga die fles wijn heel snel ophebben als we Limburg over ons heen krijgen
Ik ben hard aan het werk geweest vanavond.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je gaat nu nog een fles opdrinken? Ik doe het al de hele dag met 1 fles met jullie. En een biertje.
Kijk haar shinenquote:
Ja, matig was die zeker, maar reactie van haar is ook hilarischquote:
Mja, dan moeten we allemaal maar gewoon doorgaan met waar we goed in zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zou stoppen met het maken van flauwe en bijdehante opmerkingen zou ik net zo goed ook uit kunnen loggen
Jawel.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef Kyran het volgende:
Dit heeft 27 staan? Echt? Geloof het niet ...
Of naar het noorden rijdenquote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die uit vrije wil beneden de rivieren komen
Met jou kan ik pratenquote:
Misschien waren er dat jaar stikstofmaatregelen tegen Limburg.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef Kyran het volgende:
Dit heeft 27 staan? Echt? Geloof het niet ...
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderenquote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Dit is de enige die we allemaal kut vinden?
Ga mee met de 6,5quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef jrwl het volgende:
haha ik vind Bloasmuziek best een geinig nummer. Underrated. Een 6,5 wat mij betreft
Nog nooit iemand hier gezien die zei dat ie dit echt wel prima vond ja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Dit is de enige die we allemaal kut vinden?
Aaah, so close!quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderen
Maar Despacito wel, neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Tweede geworden met de Top 2000 quiz vanavond, twee punten verschil met de winnaar, 12 met de nummer drie.
Goed gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Tweede geworden met de Top 2000 quiz vanavond, twee punten verschil met de winnaar, 12 met de nummer drie.
Die vind ik wel leukquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik kan 'm altijd wel waarderen
Maar Despacito wel, neem ik aan.
Niet goed genoeg Cee, niet goed genoeg! Ga maar gauw hard leren op je kamer voor de volgende keerquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Trots!quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
We worden er goed voor beloondquote:
Nette scorequote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
Blaos me ziek![]()
Nog geen geluk met Aurora? Truste!quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Ja morgen weer een drukke dag voor de boeg, dus tot laters
Veel plezier de rest nog
Dit is mijn favoriete nummer ooit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor wat fijnere blazers (al zal dit nooit populair genoeg worden voor de T2000)
quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Trustenquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Veel plezier de rest nog
Como puede serquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuken zing ik mee in het Spaans
Ciaooquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Ja zet even te kijken, hele tijd KP2quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Nope, Kleine kans ook deze week begreep ik
D'Angelo > Stenenquote:
Sleep well aloquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef alopio het volgende:
Veel plezier de rest nog
Ik heb liever z'n broer Pino met Ma Quale Idea.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Bugno3 het volgende:
'D Angelo die overigens NIET in de lijst staat![]()
Veel plezier de rest nog
Proost!quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Ik trek nog een biertje open
Proost mensen
Ik heb zo'n heerlijke herinnering aan dat nummer. Toen ik het nog niet kende en het ergens op straat door de speakers knalde en twee enorm lekkere wijven het luidkeels aan het meezingen warenquote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Como puede ser
De ellende is dat die reggaeton-troep allemaal hetzelfde is. Despacito klinkt precies als nog eens 5,000 andere liedjes met exact dezelfde beat. En dat het ondanks dat toch wel verkoopt hebben ze nu door in die regionen dus de hele muziekmarkt wordt er door verpest.
Daarom, maar hier gevraagd ook, en kleine kans maar niet grootquote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja zet even te kijken, hele tijd KP2moet je wat geluk mee hebben.
Ik 1000 Deaths.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil unshaken in de lijst.
Hoort toch echt wel iets van Garbage in de lijst.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef jrwl het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 13 toen dit op tv kwam. Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef jrwl het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 13 toen dit op tv kwam. Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja okay, dat verklaart het wel een beetje. Nog nummers gescoord?quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke herinnering aan dat nummer. Toen ik het nog niet kende en het ergens op straat door de speakers knalde en twee enorm lekkere wijven het luidkeels aan het meezingen waren
OMGquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete nummer ooit.
Rick & Morty natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is echt de beste animatieserie ooit!
Family Guy hands down.quote:Op zondag 29 december 2019 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rick & Morty natuurlijk.
Mijn 30-jarige ik dankt jequote:Op zondag 29 december 2019 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kroegmuziek voor opstandige tieners.
GEYLquote:Op zondag 29 december 2019 00:31 schreef Bos81 het volgende:
Late at night, she knocks at my door. Drunk again en looking to score
Pffft dan heb je gewoon niet genoeg psychische problemen om Bojack te begrijpen, normiequote:Op zondag 29 december 2019 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rick & Morty natuurlijk.
Ik vind dit een beetje een gaar nummer.quote:
I see what you did there.quote:Op zondag 29 december 2019 00:31 schreef Bos81 het volgende:
Toch is dit een beetje een Nederlandse band![]()
![]()
![]()
Generatiedingetje Mex, maakt niet uit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een gaar nummer.
Ik vind m wel lekker, ergens, maar ik vind het op stukken ook klinken als een kroegplaat. Ik weet het niet.quote:Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Generatiedingetje Mex, maakt niet uit.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
The Offspring heerlijke band. Ik kan echt genieten van deze muziek. Doet mij denken aan tijden bij het skatepark bij een maat in zijn tuin. Mooie tijden.
Is t ook, is t ook.quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m wel lekker, ergens, maar ik vind het op stukken ook klinken als een kroegplaat. Ik weet het niet.
Ennnnn 50 nieuwe DM's in je inbox.quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef houdjemond het volgende:
I'm just a sucker with no Self Esteem![]()
![]()
![]()
![]()
Nee,alleen deze en Pretty Flyquote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Come out and play in de lijst?
Die van Billie bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Come out and play in de lijst?
quote:
Mr Suit van New Bomb Turksquote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Gretzl het volgende:
Welk 90s/10s punk(pop)bandje zouden jullie ook graag in de T2000 zien?
Ik deze twee (beiden jeugdsentiment)![]()
Nederland is verloren. Zeespiegelstijging, won’t you come and wash away the painquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik denk ik leuker dan de vorige
Iets van NOFX zou ik wel leuk vinden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Gretzl het volgende:
Nou, kom op jongens, aan de slag!quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]die tijden zijn voorbij lijkt het wel
Ik heb hele archieven.quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Gretzl het volgende:
Enschede, nice. Ik heb daar gestudeerd, al kwam ik niet vaak in de Atak of sowieso in de binnenstad. De campus had goedkoop bier.quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef Kyran het volgende:
Goede oude tijd, lekker raggen in de oude Atak in Enschede [ afbeelding ]
Blauwe Ruis is ook gewoon het meest redelijke album dat Blof uit heeft gebracht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:35 schreef Bugno3 het volgende:
Een van de minst storende Blofs. Zeker door de symboliek. Je proeft zelfs wat oprechtheid in zn uithalen.
Ja, zijn ook vet. Andere favorieten van mij zijn Yellowcard en Boys Like Girlsquote:Op zondag 29 december 2019 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iets van NOFX zou ik wel leuk vinden.
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.quote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit, ik zit even vooruit te kijken naar de nacht en wat voor moois ik ga missen als ik zo ga slapen
Liefde van Later, Is dit nu Later, There is A Light That Never Goes Out, Don't Dream It's over, The Weight, Band on the Run, Sailing to Philadelphia, man man man
Alleen Neet Oet Lottum zal ik absoluut niet missen
Wat een gemene ad hominemquote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent vies lelijk vals gekrijs
Billiequote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.
Ik bedacht me dat Billie Eilish ook nog moet komen.
Oh ik dacht dat dat nummer van 'wat een mooie dag voor de dood' dat nummer wasquote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Bugno3 het volgende:
Best pijnlijk hoor, je bandlid verliezen. Best een mooie plaat dit
tja dan ken ik wel wat uurtjes vandaag die ik daarvoor zou willen inwisselen. Maar ja, niet te voorkomen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.
Ik bedacht me dat Billie Eilish ook nog moet komen.
Deze toch, dacht ik?quote:Op zondag 29 december 2019 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat nummer van 'wat een mooie dag voor de dood' dat nummer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |