Voor mij kwamen de eerste skipnummers pas op Everything Now (inclusief het titelnummer dat ik intussen beu ben gehoord. Echt een enorme sof dat juist alleen die nog in de lijst staat)quote:Op zondag 29 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor vind ik juist geniaal
Dus toen zei iedereen: she's got itquote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die zangeres hiervan had me een partij jopen
zingen ze daar wel goddess, zoals het hoort?quote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]Deze kende ik eerder dan het origineel.
Van Leeuwen had wel goed geluisterd naar zn pappenheimers ookquote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Verbaas me iedere keer dat dit Nederlands iszo goed.
Everything Now vind ik ook wel vrij saai ja, hoeft er van mij niet zo nodig in.quote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor mij kwamen de eerste skipnummers pas op Everything Now (inclusief het titelnummer dat ik intussen beu ben gehoord. Echt een enorme sof dat juist alleen die nog in de lijst staat)
quote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wou dat ik in 1960 was geboren zodat ik verliefd kon worden op Mariska Veres
Da's wel Shocking.quote:
Ik vind Everything Now best wel goedquote:Op zondag 29 december 2019 00:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Everything Now vind ik ook wel vrij saai ja, hoeft er van mij niet zo nodig in.
Ze hebben wel goed geluisterd naar The Banjo Song.quote:Op zondag 29 december 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Verbaas me iedere keer dat dit Nederlands iszo goed.
Denk precies hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Begin inmiddels wel lichtjes slaperig te worden, hoop dat ik wakker kan blijven tot The Smiths
quote:Op zondag 29 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaaptijd
Tot morgen maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |