SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ah interessant. Ga ik volgend jaar allicht eens proberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier zelfde verhaal als Mexi, heb veel meer plezier in de lijst sinds ik m niet meer vooraf bekijk
Ik vermoedde al dat je de lijst nog niet gezien hebt. Al bekend wie op 1 staat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Ik doe nu voorzichtige gokjes op basis van de trends die ik heb gezien in de eerste 1000 nummers.
Heeft het iets te maken met baggercovers? Ik vind dat nummer van tringtring hallo Matt Simons al niet zoveel. (Kun je je dat nummer van de opBokkers voorstellen)
Die eerste duurt een kwartier precies.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenners, wat is nu het verschil tussen Voodoo Child en Voodoo Chile (Slight Return)?
Die is ook primaquote:
De lengte in de eerste plaats.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenners, wat is nu het verschil tussen Voodoo Child en Voodoo Chile (Slight Return)?
Top 10 weet ik wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat je de lijst nog niet gezien hebt. Al bekend wie op 1 staat?
Dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Isorden het volgende:
WELL I STAND UP NEXT TO A MOUNTAIN
AND I CHOP IT DOWN WITH THE EDGE OF MY HAND
De ene gaat over een Voodoo kind en de andere over een Voodoo land?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
top 20 minimaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Deze mag wel in de top 100 van mij, of hoger.
Ja, dan moet je maar opletten he, jezus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik post de hele dag in hoog tempo, maar mis het steeds als ik LaPo heb
Jup. Matt Simons was inderdaad al aardig doorsnee, maar de opBokkers hebben het bewerkt naar iets wat pijn doet aan m'n orenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Ik doe nu voorzichtige gokjes op basis van de trends die ik heb gezien in de eerste 1000 nummers.
Heeft het iets te maken met baggercovers? Ik vind dat nummer van tringtring hallo Matt Simons al niet zoveel. (Kun je je dat nummer van de opBokkers voorstellen)
Here come the drums here come the drums here come the drumsquote:
dan graag wel in de 14 minuten versiequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Deze mag wel in de top 100 van mij, of hoger.
Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: ik bedenk me nu dat we Suzan en Freek en Tino martin waarschijnlijk ook nog moeten krijgen. Over regiobagger gesproken
Ik zou niet klagen.quote:
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is de puzzel? Met al die muziekkenners in het topic moet dat toch te doen zijn
Ja ja ja jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar opletten he, jezus.
![]()
Zeg me...dat het niet zo is, zeg me, dat het niet zo is, zeg me...dat het niet waar isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: ik bedenk me nu dat we Suzan en Freek en Tino martin waarschijnlijk ook nog moeten krijgen. Over regiobagger gesproken
Beter, anders had je nog mogen krabben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoor net dat ik NIET om 8 uur de deur uit hoef, maar ook prima rond een uur of 13 kan gaan rijden
Tino Martin staat er toch niet in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Here come the drums here come the drums here come the drums
BABY BABY BABYYYYYYYY
Een van prettigste berichten om te horenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoor net dat ik NIET om 8 uur de deur uit hoef, maar ook prima rond een uur of 13 kan gaan rijden
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voodoochild isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat dat bij mij op Schoolfeestjes werd gedraaid. Ookal zat ik toen in de tweede klas middelbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef jrwl het volgende:
ik zat in de brugklas toen Self Esteem uitkwam. Die track had echt mega impact op schoolfeestjes. Ik vind het nog steeds een heerlijke track.
3 komt me wel bekend voor..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denken![]()
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
Der Panzerwagen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tino Martin staat er toch niet in?
3 lijkt een beetje op Dio, maar volgens mij toch niet ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)
Ik ken hem ook maar kom er niet opquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 komt me wel bekend voor..
Echte kenners kunnen dat waarderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Here come the drums here come the drums here come the drums
BABY BABY BABYYYYYYYY
De enige keer dat ik haar even sprak was helaas tijdens een officieel georganiseerde meet&greet, waardoor alle spontaniteit verdwenen was. Sindsdien ook niet heel veel meer naar haar nieuwe muziek geluisterd. Maar een jeugdfavoriet blijft zo'n artiest voor altijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hummingbird
Leuk meisje ook trouwens
Ja, zover waren wij ook alquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 komt me wel bekend voor..
Helaas staat die ook in de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.
Tino Martin staat er gelukkig niet in en Dance Monkey van Tones & I is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:
Suzan & Freek
Tino Martin (weet even de nrs niet)
Rowwen Heze - Vlinder
Danny V - Rollercoaster
Normaal - de boer
Daniel Lohues - Platteland
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker (die komt ook belachelijk hoog trouwens)
Monkey& I (band iets met Tonne ofzo?)
En dan vast nog iets van Blof of Coldplay
Nee toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas staat die ook in de Top 2000
Dance Monkey is al geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:
Suzan & Freek
Tino Martin (weet even de nrs niet)
Rowwen Heze - Vlinder
Danny V - Rollercoaster
Normaal - de boer
Daniel Lohues - Platteland
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker (die komt ook belachelijk hoog trouwens)
Monkey& I (band iets met Tonne ofzo?)
En dan vast nog iets van Blof of Coldplay
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaat
Ik ken het van Doctor Whoquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echte kenners kunnen dat waarderen
Haha, nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
En gezien de hoeveelheid concerten die jij bezoekt is de kans groot dat je gaat
Ik moet aan Bowie denken bij 3. Maar weet niet waaromquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
johannes hier, mi gado.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het origineel van Butters mooier.
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelstequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Supquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb alle jaren hier wel een beetje gepost
De heer Vera stond er ook niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelste
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Als ze deze muziek ooit op mijn uitvaart draaien kom ik mn kist uit, zet de muziekinstallatie uit en kruip daarna terug de kist in.
Ja maar heb je hier dit jaar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb alle jaren hier wel een beetje gepost
Tino staat er niet in,quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tino stond niet op de keuzelijst. Als ie dan zo hoog binnenkomt is dat wel een stunt van jewelste
Handige tip wel voor je nabestaandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Als ze deze muziek ooit op mijn uitvaart draaien kom ik mn kist uit, zet de muziekinstallatie uit en kruip daarna terug de kist in.
Dat heb ik met Time to Say Goodbye.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TLC het volgende:
Ik dacht al, hahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh wacht, zo erg is het niet inderdaad.
Als ik hem online in toets niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas staat die ook in de Top 2000
Los Santos Rock Radioquote:
Oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
En vraag het even anders aan haar, want zij weet het
Channel X natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft dat spel andere zenders dan
Als je een beetje fatsoenlijke naasten hebt dan weten ze toch uberhaupt wel wat ze niet moeten draaien hoop ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb ik met Time to Say Goodbye.
Europe's enige notering. terwijl ze de laatste jaren prima albums afleverenquote:
Ach gelukkig is z’n vrouw morgen weer een ontbijtje voor de strijder aan het makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik hem online in toets niet?
Denk dat hij te weinig money in zn zakkehhh had.
Luister naar deze vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Geen zender van GTA is beter dan Wave 103 uit Vice City
Perfect samengevat! Live zijn ze idd beter dan ooit (Primavera, BKS en Utrecht, allen in 2018) heb ik enorm genoten van de show die de band nu neerzet. Met Lauren als supersterquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Beetje laat maar ik zag de klaagzang over CHVCHRES in het vorige topic, misschien dat het in 2014/2015 nog niet goed was live, maar de laatste keer op BKS (volgens mij 2017) en in 2018 in Tivoli was het geweldig hoor
Dat is absoluut een feit, afgelopen dagen allerlei familieverplichtingen en dergelijke gehad. Ook nog zeer beperkt kunnen luisteren helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar heb je hier dit jaar nog niet gezien.
Ah, ik luisterde altijd Channel X of Rebel, af en toe Soulwax.quote:
Vice city genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Flash FM en Flashback FMquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand in, misschien en hopelijk tot morgen vanaf Schiphol of onderweg naar NY via de Wifi
Staat die bagger erin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Eerstvolgende 2019-nummer is Memories.
Ik wilde niets weggeven voor Mexi en Scorpion, vandaar dat ik me zo uitdruktequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
Ik luisterde altijd The Lowdownquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, ik luisterde altijd Channel X of Rebel, af en toe Soulwax.
Elan moet ook nog komen sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoenlijke naasten hebt dan weten ze toch uberhaupt wel wat ze niet moeten draaien hoop ik
Mwah, K-DST Los Santos Rock Radioquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Pas 3,5 maand oud (lol)quote:
Dit heeft zelfs wel eens in de laatste nacht gezeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit stond vroeger toch rond 400 waar het hoort
Pleasurequote:
Ik vrees het welquote:
Je moet ze ook weer niet dagen in angst laten johquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wilde niets weggeven voor Mexi en Scorpion, vandaar dat ik me zo uitdrukte
Op 587? Dat zal niet komende nacht zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, K-DST Los Santos Rock Radio
Keek verkeerd, moeten gelukkig tot morgenavond wachtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Europe's enige notering. terwijl ze de laatste jaren prima albums afleveren
Non Stop Pop FM met Cara Delevignequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
K-DST en LSRR hebben denk ik ook mn 2 favo DJsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Wat een geluksvogel ben jij dan zeg. Klote nummer was dat. En helaas weet ik nog wel hoe die gingquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben trouwens glad vergeten hoe dat nummer ook alweer ging (maar weinig verplicht radio hoeven te luisteren dit jaar)
Een zeer goede tweede.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh ja Nightwish moet ook nog met een notering komen. Elan denk ik?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Na alles heeft ze dit ook verdiendquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
![]()
Met pindasaus of zonder?quote:
![]()
Och jee, hebben ze nog meer troep erbij gekregen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.
![]()
Tot ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De versie van Florence + The Machine is beter. Hopelijk krijg ik die ooit in de top 2000.
Ik heb een keer bij een indo gevraagd om pindasaus bij een bamigerecht. Werd zowat gekielhaald.quote:
Slicer was song van het jaar vorig jaar en Bats volgens mij de grootste hit dit jaar, en alleen Uncharted is al langsgekomen. Weet niet precies meer of ze allemaal entries waren of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze nog meer troep erbij gekregen?
Ssst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhoren.
![]()
![]()
Soms is een mening fout. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhoren.
Kensington ga je nog genoeg horen, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.
Wanneer komt Take on Me? Heb nog wel een mooi plaatje.quote:
In dit geval gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms is een mening fout. Kan gebeuren.
Misschien maar een keer luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De versie van Florence + The Machine is beter. Hopelijk krijg ik die ooit in de top 2000.
Radio 2 hypet Kensington wel hevig. Uncharted heb ik nog nooit gehoord maar schijnt wel een emo-nummer te zijn en is ook al High Intensity daar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slicer was song van het jaar vorig jaar en Bats volgens mij de grootste hit dit jaar, en alleen Uncharted is al langsgekomen. Weet niet precies meer of ze allemaal entries waren of niet.
Ik geloof dat ik hier Richiequote:
SLEEP WELL ESSNquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Kensington ga je nog genoeg horen, helaas.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
331 pasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer komt Take on Me? Heb nog wel een mooi plaatje.
Truste mensen
Sleep well!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Kensingtonquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 hypet Kensington wel hevig. Uncharted heb ik nog nooit gehoord maar schijnt wel een emo-nummer te zijn en is ook al High Intensity daar.
En ga dan ook de bijbehorende game spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien maar een keer luisteren.
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Nummer dat het vroegst piekt? Ik vind hiervan de eerste 20 seconden eigenlijk met afstand het leukst
Truste mensen
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bon Jovi met zijn kleuterrock
Dat is helaas bijzonder accuraat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.
Whole lotta Rosiequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.
Je pakt es tijdens een normaal nachtje? En dan kan je beter doorhalen? Wat staat hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Dat mag best,quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
Stiekem vind ik Bon Jovi best leuk, maar dat mag je nooit hardop zeggen
Die vind ik op het einde ook wel lekker hoor.quote:
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een geluksvogel ben jij dan zeg. Klote nummer was dat. En helaas weet ik nog wel hoe die ging
ja klopt, maar dat begin is ook wel heeeeeel erg sterkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik op het einde ook wel lekker hoor.
Ben niet zo'n gamer. Af en toe wat simracen, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ga dan ook de bijbehorende game spelen.
Ze draaiden hem een keer 45x op een dag als grap dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij niet
Ook als ik zeg dat ik Have A Nice Day de leukste van ze vindquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat mag best,
Gewoon niks van aantrekken wat een ander denkt (Vrij naar DagoDuck)
Smoke On The Water piekt pas op het einde.quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ik Have A Nice Day de leukste van ze vind
Ruud een keer 12x in een uur (nouja de vervangers van ruud dan)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij niet
Dat moment heb ik gelukkig gemist. Even kijken of ik dat kan terugvinden in hun last.fm statsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze draaiden hem een keer 45x op een dag als grap dacht ik
Lekker langs elkaar heenlullen genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef ok01 het volgende:
We gaan weer lekker snel door de topics heen
ja die vind ik over gewaardeerdquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef peaceman het volgende:
1 van de leukste nummers van The Police
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef peaceman het volgende:
Mijn voormalige record geëvenaardquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker langs elkaar heenlullen genot
My bed's too big without youquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn voormalige record geëvenaard
[ afbeelding ]
Bring on the nightquote:
Waar staat dat ook alweer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Message In A Bottle blijft mijn favorietquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nog steeds Sim only hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sim only is wel wat gedateerd natuurlijk, net als Sending out an sms..
Ziekquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |