K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, K-DST Los Santos Rock Radio
Keek verkeerd, moeten gelukkig tot morgenavond wachtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Europe's enige notering. terwijl ze de laatste jaren prima albums afleveren
Non Stop Pop FM met Cara Delevignequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Geen zender van GTA is beter dan Wave 103 uit Vice City
K-DST en LSRR hebben denk ik ook mn 2 favo DJsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Wat een geluksvogel ben jij dan zeg. Klote nummer was dat. En helaas weet ik nog wel hoe die gingquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben trouwens glad vergeten hoe dat nummer ook alweer ging (maar weinig verplicht radio hoeven te luisteren dit jaar)
Een zeer goede tweede.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh ja Nightwish moet ook nog met een notering komen. Elan denk ik?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |