Channel X natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft dat spel andere zenders dan
Als je een beetje fatsoenlijke naasten hebt dan weten ze toch uberhaupt wel wat ze niet moeten draaien hoop ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb ik met Time to Say Goodbye.
Europe's enige notering. terwijl ze de laatste jaren prima albums afleverenquote:
Ach gelukkig is z’n vrouw morgen weer een ontbijtje voor de strijder aan het makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik hem online in toets niet?
Denk dat hij te weinig money in zn zakkehhh had.
Luister naar deze vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Geen zender van GTA is beter dan Wave 103 uit Vice City
Perfect samengevat! Live zijn ze idd beter dan ooit (Primavera, BKS en Utrecht, allen in 2018) heb ik enorm genoten van de show die de band nu neerzet. Met Lauren als supersterquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Beetje laat maar ik zag de klaagzang over CHVCHRES in het vorige topic, misschien dat het in 2014/2015 nog niet goed was live, maar de laatste keer op BKS (volgens mij 2017) en in 2018 in Tivoli was het geweldig hoor
Dat is absoluut een feit, afgelopen dagen allerlei familieverplichtingen en dergelijke gehad. Ook nog zeer beperkt kunnen luisteren helaasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar heb je hier dit jaar nog niet gezien.
Ah, ik luisterde altijd Channel X of Rebel, af en toe Soulwax.quote:
Vice city genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Flash FM en Flashback FMquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand in, misschien en hopelijk tot morgen vanaf Schiphol of onderweg naar NY via de Wifi
Staat die bagger erin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Eerstvolgende 2019-nummer is Memories.
Ik wilde niets weggeven voor Mexi en Scorpion, vandaar dat ik me zo uitdruktequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
En vraag het even anders aan haar, want zij weet het
Ik luisterde altijd The Lowdownquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, ik luisterde altijd Channel X of Rebel, af en toe Soulwax.
Elan moet ook nog komen sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoenlijke naasten hebt dan weten ze toch uberhaupt wel wat ze niet moeten draaien hoop ik
Mwah, K-DST Los Santos Rock Radioquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Pas 3,5 maand oud (lol)quote:
Dit heeft zelfs wel eens in de laatste nacht gezeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit stond vroeger toch rond 400 waar het hoort
Pleasurequote:
Ik vrees het welquote:
Je moet ze ook weer niet dagen in angst laten johquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wilde niets weggeven voor Mexi en Scorpion, vandaar dat ik me zo uitdrukte
Op 587? Dat zal niet komende nacht zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
En vraag het even anders aan haar, want zij weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |