SLEEP WELL ESSNquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Kensington ga je nog genoeg horen, helaas.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
331 pasquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer komt Take on Me? Heb nog wel een mooi plaatje.
Truste mensen
Sleep well!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Kensingtonquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 hypet Kensington wel hevig. Uncharted heb ik nog nooit gehoord maar schijnt wel een emo-nummer te zijn en is ook al High Intensity daar.
En ga dan ook de bijbehorende game spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien maar een keer luisteren.
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef hhh38 het volgende:
Nummer dat het vroegst piekt? Ik vind hiervan de eerste 20 seconden eigenlijk met afstand het leukst
Truste mensen
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bon Jovi met zijn kleuterrock
Dat is helaas bijzonder accuraat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.
Whole lotta Rosiequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.
Je pakt es tijdens een normaal nachtje? En dan kan je beter doorhalen? Wat staat hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Truste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |