Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: ik bedenk me nu dat we Suzan en Freek en Tino martin waarschijnlijk ook nog moeten krijgen. Over regiobagger gesproken
Ik zou niet klagen.quote:
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is de puzzel? Met al die muziekkenners in het topic moet dat toch te doen zijn
Ja ja ja jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar opletten he, jezus.
![]()
Zeg me...dat het niet zo is, zeg me, dat het niet zo is, zeg me...dat het niet waar isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi: ik bedenk me nu dat we Suzan en Freek en Tino martin waarschijnlijk ook nog moeten krijgen. Over regiobagger gesproken
Beter, anders had je nog mogen krabben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoor net dat ik NIET om 8 uur de deur uit hoef, maar ook prima rond een uur of 13 kan gaan rijden
Tino Martin staat er toch niet in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Here come the drums here come the drums here come the drums
BABY BABY BABYYYYYYYY
Een van prettigste berichten om te horenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoor net dat ik NIET om 8 uur de deur uit hoef, maar ook prima rond een uur of 13 kan gaan rijden
Tino Martin staat hier volgende week in de schouwburg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voodoochild isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenners, wat is nu het verschil tussen Voodoo Child en Voodoo Chile (Slight Return)?
Ik kan me niet herinneren dat dat bij mij op Schoolfeestjes werd gedraaid. Ookal zat ik toen in de tweede klas middelbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef jrwl het volgende:
ik zat in de brugklas toen Self Esteem uitkwam. Die track had echt mega impact op schoolfeestjes. Ik vind het nog steeds een heerlijke track.
3 komt me wel bekend voor..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denken![]()
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
Der Panzerwagen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tino Martin staat er toch niet in?
3 lijkt een beetje op Dio, maar volgens mij toch niet ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef cafca het volgende:
[..]
daar had degene die het mij stuurde ook wel aan kunnen denken![]()
[ afbeelding ]
nr. 3 en 7
Even gokje van wat er nog moet komen aan binnenkomers:quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blauwe Dag is wel al geweest gelukkig, maar die andere van dat gezapig duootje en Tino moeten inderdaad nog komen. Volgens mijn telling moeten we er nog 17 (dat is inclusief de vermoedelijk bij jou ook bekende hoogste 2 binnenkomers)
Ik ken hem ook maar kom er niet opquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 komt me wel bekend voor..
Echte kenners kunnen dat waarderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Here come the drums here come the drums here come the drums
BABY BABY BABYYYYYYYY
De enige keer dat ik haar even sprak was helaas tijdens een officieel georganiseerde meet&greet, waardoor alle spontaniteit verdwenen was. Sindsdien ook niet heel veel meer naar haar nieuwe muziek geluisterd. Maar een jeugdfavoriet blijft zo'n artiest voor altijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hummingbird
Leuk meisje ook trouwens
Ja, zover waren wij ook alquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 komt me wel bekend voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |