SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Deze zeker welquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stiekem geniet ik wel ervan. Maar of het Top2000 waardig is...
Vraag maar aan Sammyquote:
Ja, want daar is de blauwe lucht!quote:
Maar als Sammy omhoog kijkt ziet ie Bryan Adamsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als Sammy nou omhoog kijkt naar de high hopes.
leeft die nog wel dan?quote:
Geen idee, je kan het niet meer aan Ramses vragen iigquote:
Je verdorie hoe moeten we dan deze inhaalslag volhouden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen in de middag en begin van de avond ben ik er niet trouwens. Even concertje en naar de pizzeria.
Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoog, Patries, kijk omhoog Patries, want dan word je lekker nat
Dat is wel gebruikelijk, maar dan moet die kanshebber er wel zijn. Meestal is dat een plaat die debuteert in de lage regionen die eigenlijk het vaste stembereik heeft van een top 200/300 notering de jaren erna (eg toen Rammstein een keer op 1830 binnenkwam, Fools Ouverture kwam ook op zo'n positie binnen, etc., maar ook Kensington deed het een keer zo, dus kan ook met vrij 'nieuwe' platen), of een plaat van iemand die op het juiste moment stierf (zoals Armand toen)quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hoogste stijger meestal wel zo'n 1000 plaatsen stijgt. Maar dat is eerder een uitzondering dus?
nee, nou zoek het ff voor me uit dan? Jij was toch al lui genoeg geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het niet meer aan Ramses vragen iig
Is toch al gedoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je verdorie hoe moeten we dan deze inhaalslag volhouden.
Dat is een holle term. We zien over 10-20-30-40 jaar wel hoe tijdloos bepaalde nummers zijn geblekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stiekem geniet ik wel ervan. Maar of het Top2000 waardig is...
Ja zeg, klagen als ze meedansen op David Guetta en dan weer klagen als ze nog steeds wakker zijn voor Shaffy? Millennials!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
Alle Boomers in het cafe zijn weer wakker hoor.
645quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook 630 plaatsen gestegen ofzo
Ik ken een hele leuke Sammy, maar die is bijna 50.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn hier op Fok ook vast wel Sammy's of niet?
quote:882 Heaven Bryan Adams 6
881 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers 8
880 Spread Your Wings Queen 5
879 Weak Skunk Anansie 8
878 Trouble Coldplay 4
877 Song 2 Blur ?
876 Mooi Marco Borsato ?
875 Wild is the Wind David Bowie ?
874 People Are Strange The Doors 5
873 I Will Survive Gloria Gaynor 6
872 Our House Madness 5
871 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield 5
870 Let Me Entertain You Robbie Williams 4
869 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone 7,5
868 Daar Gaat Ze Clouseau 6
Of de fool on the hill.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar als Sammy omhoog kijkt ziet ie Bryan Adams
Heul niet, ik moet nog zoveel mogelijk lui zijn nu ik nog 20'er benquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, nou zoek het ff voor me uit dan? Jij was toch al lui genoeg geweest dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker hoor, ik heb door kabels en gedoe ogen in mijn achterhoofd nodig, want daar staat mijn tv.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mijn avond maar beginnen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik moet nog zoveel mogelijk lui zijn nu ik nog 20'er benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Normaal zit ik wel beneden achter de TV met tablet om te posten. Maar nu met wedstrijd volgen en posten en muziekluisteren is dit wel mijn standaard opzetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb door kabels en gedoe ogen in mijn achterhoofd nodig, want daar staat mijn tv.
Heaven en Weak worden sowieso Oh ja die'tjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
882 Heaven Bryan Adams
881 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers
880 Spread Your Wings Queen
879 Weak Skunk Anansie
878 Trouble Coldplay
877 Song 2 Blur![]()
![]()
876 Mooi Marco Borsato
875 Wild is the Wind David Bowie
874 People Are Strange The Doors
873 I Will Survive Gloria Gaynor![]()
![]()
872 Our House Madness![]()
871 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield![]()
870 Let Me Entertain You Robbie Williams![]()
869 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone
868 Daar Gaat Ze Clouseau
Redelijk uurtje, met vooral wat genotplaten in het midden.
Ahquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel gebruikelijk, maar dan moet die kanshebber er wel zijn. Meestal is dat een plaat die debuteert in de lage regionen die eigenlijk het vaste stembereik heeft van een top 200/300 notering de jaren erna (eg toen Rammstein een keer op 1830 binnenkwam, Fools Ouverture kwam ook op zo'n positie binnen, etc., maar ook Kensington deed het een keer zo, dus kan ook met vrij 'nieuwe' platen), of een plaat van iemand die op het juiste moment stierf (zoals Armand toen)
Dit jaar stond er echter weinig van dat 'laag' genoeg. Let There Be Rock stond al op 1400 ofzo, en daaronder was alleen Living In Another World en dus That's Life een kleine kanshebber.
wel teringveel sirenes al de hele avond. Ook veel branden her en der over Den Haag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:01 schreef Nizno het volgende:
jeetje geen eens een straat afgefikt op Scheveningen?
Zijn het ook Strange Wings?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Spread your WIngs van Queen is het vervolg op Sammy van Ramses
Zekerquote:
Gelukkig staat er een kommequote:
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummerquote:
Dat hoor je straks vanzelf.quote:
Fixed!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Het origineel van Do is mooi
Ik vroeg me vanmiddag idd af of die in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Later op de avond krijgen we nog Stand By Me van Ben E. Coli.
Stemlijstgenot!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, ik zou niet willen dat dit nummer zich vermenigvuldigd.quote:
DJ Sammy-GENOTquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummer
Toen kende ik Bryan Adams denk ik niet eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thumbs up als je ook in eerste instantie dacht dat DJ Sammy de bedenker was van dit nummer
Dat is pasquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
Voor de verandering ben ik nu wel meer fan van de cover, want Bryan Adams
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, ik was al lang en breed bekend met de versie van BAquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voel je niets vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken een hele leuke Sammy, maar die is bijna 50.
Ik al eerder dan ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen kende ik Bryan Adams denk ik niet eens
Nou, draai die van GE nog maar een paar keer ipv. de bekende matige bandjes.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, draai die van GE nog maar een paar keer ipv. de bekende matige bandjes.
Nee, heeft gewoon met mijn leeftijd te makenquote:
Ik vergeet dat nummer ook steeds, moet hem even ergens noteren.quote:
Dit soort info heb ik nodig in mn leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
De moeder van Rabbering zingt liedjes mee.
#nieuws
Er is trouwens ook Europa en Europe, telt dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste plaat gemist.
Gelukkig was het toch kut.
Dubieus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is trouwens ook Europa en Europe, telt dat?
Ik ook. Ik weet ook niet meer hoe ik goed kan zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb een laptopnek van de afgelopen dagen.
Precies 10 topics achterstand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
topic gaat lekker hard weer jongens.
Ik ook al. En dan ook nog enorme spierpijn in mijn buikspieren van al het gehoest de laatste dagen dus als ik (op de bank liggend) overind wil komen dan kan ik dat ook nog nauwelijks....quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet ook niet meer hoe ik goed kan zitten.
Kutband? Hoezo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutband, lekkere nummers. Ik blijf het zeggen. Als Slowdive-fan kan ik deze band niet accepteren om hun attitude.
sow, het gaat zowaar misschien nog lukken ook.quote:
Dit is ongeveer ook mijn meningquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutband, lekkere nummers. Ik blijf het zeggen. Als Slowdive-fan kan ik deze band niet accepteren om hun attitude.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sow, het gaat zowaar misschien nog lukken ook.
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.quote:
This is my Truth, tell me yours, vind ik persoonlijk prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet goed moet ik bekennen. Welk album moet ik luisteren?
Kom ik zo ff op terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hond heeft een harde piemel.quote:
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.quote:
Britse humor toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.
Ik blijf waarschijnlijk tot One van Metallica, mijn favoriete nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.quote:
Ow, dat is niet zo netjes iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.
Als de Brexit ook een vorm van Britse humor is, dan zeker.quote:
Ow balen is dat zeg. Afzien is dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook al. En dan ook nog enorme spierpijn in mijn buikspieren van al het gehoest de laatste dagen dus als ik (op de bank liggend) overind wil komen dan kan ik dat ook nog nauwelijks....
Die telt zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.
Het zijn dan ook predikers, zo gek is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Mariah misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.
Ik trek mijn oordeel van vanmiddag in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als (oud) VPRO luisteraar, die de shoegazehype nogal uitkotste, heb ik dan weer niet zoveel met Slowdive en wel met de Manics.
Dit benne zware daaghen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen is dat zeg. Afzien is dit.
Generation Terrorists (1992)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zal bij mij wel ergens een uur of 10 11 's avonds worden die dag, tenzij ik nog andere plannen maakquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf waarschijnlijk tot One van Metallica, mijn favoriete nummer.
* voegt toequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Generation Terrorists (1992)
Everything Must Go (1996)
Know Your Enemy (2001)
Journal for Plague Lovers (2009)![]()
Postcards from a Young Man (2010)
Het is dan gedaan met de rust?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben morgen trouwens niet aanwezig om de topics achterstand in te lopen. Ga ergens in de ochtend de auto in om de familie uit Drenthe te evacueren.
Ik kan vooral die laatste 2 aanraden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Generation Terrorists (1992)
Everything Must Go (1996)
Know Your Enemy (2001)
Journal for Plague Lovers (2009)![]()
Postcards from a Young Man (2010)
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben morgen trouwens niet aanwezig om de topics achterstand in te lopen. Ga ergens in de ochtend de auto in om de familie uit Drenthe te evacueren.
ennn family of the year ook nogquote:
Laatste dag luister ik sowieso meer naar Tijdloze van Stubru.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.
Er worden dit jaar wel vaker families in Drenthe geevacueerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.
Die is al begonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste dag luister ik sowieso meer naar Tijdloze van Stubru.
Hekel hebben aan iets is sowieso al smakeloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef jrwl het volgende:
als je een hekel aan Shoegaze hebt, dan ben je smakeloos. Shoegaze is fantasisch
Yep. wel gewoon als single uitgebracht en ook met bijbehorende videoclipquote:
Daar heb ik bij het opschrijven totaal niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kun je op een bijzondere manier interpreteren.
Dit is sowieso wel een beetje waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef jrwl het volgende:
als je een hekel aan Shoegaze hebt, dan ben je smakeloos. Shoegaze is fantastische muziek.
Dat idee hebben wij wel vaker hahaha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij het opschrijven totaal niet over nagedacht.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er worden dit jaar wel vaker families in Drenthe geevacueerd.
Topic achterstand?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Die is geweldig jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef King_Merc het volgende:
Jammer dat ze de live killers editie hier niet van pakken... publiek dat echt meezingt..
Persoonlijk vind ik dit dan weer een van hun beste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mensen stmemen op Tie Your Mother Down snap ik nog wel, maar hoezo bedenk je dan dat je op dit niemendalletje gaat stemmen?
Ik weet het, maar het is toch voornamelijk muziek wat ik wel vaker luister dus eigenlijk wel minder interessant/spannend dan de Top 2000.quote:
Zeeland zal in staking komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
Nou, ik heb er twee meegenomen in de lijst, slechts één heeft het gehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Elke zweetdruppel van Queen die ooit is uitgebracht, staat nu wel in de lijst zeg
Omdat die mensen de Queen top 2000 willen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mensen stmemen op Tie Your Mother Down snap ik nog wel, maar hoezo bedenk je dan dat je op dit niemendalletje gaat stemmen?
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
We proberen het aantal topics van 2017 te verbreken, en we lopen er nu ongeveer 10 achterquote:
Van de bekende nummers wel. Queen heeft echt parels gemaakt, die alleen de mensen kennen die hun albums hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit dan weer een van hun beste.
Ja daar zat ie inquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens: ik was even weg maar iemand een verklaring waarom That's Life van Sinatra t dit jaar ineens zo goed doet en zo'n sprong maakt? Zat ie niet in The Joker?
5e glas vriend, ik ben nog prima helder hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat idee hebben wij wel vaker hahaha.
vanmiddag ging het ff heel rapquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
We proberen het aantal topics van 2017 te verbreken, en we lopen er nu ongeveer 10 achter
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het gat na My Bloody Valentine en Slowdive ook wel groot is. Rides Nowhere is nog wel aardig, maar de rest voelt als een slap aftreksel van de originelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vond die omschrijving van Fons Dellen over Shoegaze bands wel lachen destijds : Ze zetten een stofzuiger aan in de studio, hijgen er een beetje overheen en doen dat alsof ze het nieuwste wereldwonder zijn
Beatles en Stones verdienen er als uitzondering vanwege hun grootheid dan als enige wel 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Elk niemendalletje van Queen haalt tegenwoordig de lijst![]()
![]()
Je noemt nu alleen maar topbands op. Raar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.
Dit ja, gewoon maximaal 2 nummers per artiest/band per stemlijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
5e glas vriend, ik ben nog prima helder hoor.
Geenszins.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beatles en Stones verdienen er als uitzondering vanwege hun grootheid dan als enige wel 25
Als ik nu ja zeg is dat geen grap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens: ik was even weg maar iemand een verklaring waarom That's Life van Sinatra t dit jaar ineens zo goed doet en zo'n sprong maakt? Zat ie niet in The Joker?
ja ik vind dit ook een prima tempo (ik word oud)quote:
Zeker, ik heb helemaal gehoord nuquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.
Zoals alles van Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.
Led Zeppelin ellende noemenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.
Maar jou niet he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.
Mensen kunnen zichzelf goed voor de gek houden.
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.
Mensen kunnen zichzelf goed voor de gek houden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima idee. Ik stem ook elke keer maar op 1 artiest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.
Haha ja, maar de eerste twee vind ik geweldig en de laatste drie heb ik helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen maar topbands op. Raar.
Die uithaal is echt kippenvel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
WEAK AS I AAAAAAAAAAHAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Ik doorzie alles.quote:
Hij had het toen iig over My Bloody valentine en Boo Radleys.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het gat na My Bloody Valentine en Slowdive ook wel groot is. Rides Nowhere is nog wel aardig, maar de rest voelt als een slap aftreksel van de originelen.
De moderne shoegaze die veel meer elementen mixt is wat dat betreft een stuk interessanter.
Toch een paar pareltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skunk Anansie vind ik altijd een beetje huismerkmuziek.
Dat is vaker voorgekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooi
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt ja, ik heb eenzelfde soort gevoel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skunk Anansie vind ik altijd een beetje huismerkmuziek.
Hans Teeuwen godquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Zorro het volgende:
Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee,
wiekse wiekse wiekse fleske perebee,
wiekse wiekse wiekse in een ouwe stoel,
sleur de dop eraf en zet een pilsje koel,
Mien wief was ongesteld, gauw een ander wief gebeld,
maar die kwam veel te laat,
en dan weet je hoe het gaat.
Allemaal! Wiekse wiekse wiekse wiekse hoppakee.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sorry! Stairway vind ik wel goed maar dat is het wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooi
nee, maar wel met een paar liedjes erinquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt ja, ik heb eenzelfde soort gevoel.
Huismerken horen niet bij de bovenste 1000.
Klinkt eerder Zuidamerikaans.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
Man, Amerikaanse sporten ... zeggen ze 22:00 start, het is 22:18 en de coin toss is nog niet eens geweest
Ja sorry, 1 keer staat me heel helder voor de geestquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is vaker voorgekomen.
Boo Radleys vond ik leuker toen ze gewoon britpop gingen maken, Wake Up Boo!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij had het toen iig over My Bloody valentine en Boo Radleys.
Hij draaide toen een nummer van de nieuwste Ride, het enige knappe liedje volgens hem. Dat nummer heeft op MuMe de laagste waardering van de plaat
Is altijd zo ja. MLS start ook allemaal 6 of 7 minuten later dan de official KO time, wegens volkslied en dat soort onzin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
Man, Amerikaanse sporten ... zeggen ze 22:00 start, het is 22:18 en de coin toss is nog niet eens geweest
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg is dat geen grap.
Wat denk jij dat de grootste stijger is?
Ken je Kashmir niet dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Reclame, optochten, big bands, cheerleaders, paarden, koetsen, allesquote:
Ik voorspel dat je ook teringveel hebt gezopen toen je weer de zoveelste ellendige voorbeschouwing voor een Pau-etappe moest schrijven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is vaker voorgekomen.
En dan zou Im still standing mn gok zijn als laatste nr in de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.
Dus: iets van Elton John?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weak As I am..
NO SOUP FOR YOU!
Luchtmacht al overgevlogen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame, optochten, big bands, cheerleaders, paarden, koetsen, alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |