quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sorry! Stairway vind ik wel goed maar dat is het wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooi
nee, maar wel met een paar liedjes erinquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je hiermee bedoelt ja, ik heb eenzelfde soort gevoel.
Huismerken horen niet bij de bovenste 1000.
Klinkt eerder Zuidamerikaans.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
Man, Amerikaanse sporten ... zeggen ze 22:00 start, het is 22:18 en de coin toss is nog niet eens geweest
Ja sorry, 1 keer staat me heel helder voor de geestquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is vaker voorgekomen.
Boo Radleys vond ik leuker toen ze gewoon britpop gingen maken, Wake Up Boo!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij had het toen iig over My Bloody valentine en Boo Radleys.
Hij draaide toen een nummer van de nieuwste Ride, het enige knappe liedje volgens hem. Dat nummer heeft op MuMe de laagste waardering van de plaat
Is altijd zo ja. MLS start ook allemaal 6 of 7 minuten later dan de official KO time, wegens volkslied en dat soort onzin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Kyran het volgende:
Man, Amerikaanse sporten ... zeggen ze 22:00 start, het is 22:18 en de coin toss is nog niet eens geweest
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg is dat geen grap.
Wat denk jij dat de grootste stijger is?
Ken je Kashmir niet dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, sorry! Stairway vind ik wel goed maar dat is het wel.
Reclame, optochten, big bands, cheerleaders, paarden, koetsen, allesquote:
Ik voorspel dat je ook teringveel hebt gezopen toen je weer de zoveelste ellendige voorbeschouwing voor een Pau-etappe moest schrijven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is vaker voorgekomen.
En dan zou Im still standing mn gok zijn als laatste nr in de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.
Dus: iets van Elton John?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weak As I am..
NO SOUP FOR YOU!
Luchtmacht al overgevlogen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reclame, optochten, big bands, cheerleaders, paarden, koetsen, alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |