Beatles en Stones verdienen er als uitzondering vanwege hun grootheid dan als enige wel 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Elk niemendalletje van Queen haalt tegenwoordig de lijst![]()
![]()
Je noemt nu alleen maar topbands op. Raar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.
Dit ja, gewoon maximaal 2 nummers per artiest/band per stemlijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Wel voor maximaal 2 of 3x dezelfde artiest op een stemlijst.
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
5e glas vriend, ik ben nog prima helder hoor.
Geenszins.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beatles en Stones verdienen er als uitzondering vanwege hun grootheid dan als enige wel 25
Als ik nu ja zeg is dat geen grap.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens: ik was even weg maar iemand een verklaring waarom That's Life van Sinatra t dit jaar ineens zo goed doet en zo'n sprong maakt? Zat ie niet in The Joker?
ja ik vind dit ook een prima tempo (ik word oud)quote:
Zeker, ik heb helemaal gehoord nuquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.
Zoals alles van Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elk niemendalletje van Queen is alsnog veel beter dan een hoop troep dat in de lijst staat.
Led Zeppelin ellende noemenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah, de Beatles en Queen maken het voor mij dragelijk tussen alle ellende van Pink Floyd, Pearl Jam, Led Zeppelin en zulks.
Maar jou niet he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.
Mensen kunnen zichzelf goed voor de gek houden.
Die ene keer toen je die OP voor de proloog van de Tour moest schrijven en de avond ervoor teveel gezopen had was wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook altijd stug volhouden.
Mensen kunnen zichzelf goed voor de gek houden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |