SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Zekerquote:
Die verse van Nicky is echt geniaal daarquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kan ik als niet rapfan zeer goed hebben
Hieraan gerelateerd, een vraag aan de kenners:quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik wist niet dat er een band was die ook Bright Eyes heet
ja moet je ook niet te vaak horenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer hoor je ook alleen tijdens de top 2000
Americaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hieraan gerelateerd, een vraag aan de kenners:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
quote:
Ja daar is ze goed jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die verse van Nicky is echt geniaal daar
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.quote:
Ik ook! en Ede Staal ook! Alleen Limburgs is gewoon wat minderquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Op Fietse ook mooi hoorIk heb niks tegen liedjes in dialect.
Die sowieso ja. No Mercy dus ook, die komt wel vaker voorbij.quote:
Waarom luister je naar de top2000 als je niet van liedjes houdt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.
Chicago van Sufjan helaas nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
Kissquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die sowieso ja. No Mercy dus ook, die komt wel vaker voorbij.
En liedjes in het Fries?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.
Snow natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pardon, tijdje niet geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom luister je naar de top2000 als je niet van liedjes houdt?
Liedjes in dialect....ik hou wel van heel veel andere liedjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom luister je naar de top2000 als je niet van liedjes houdt?
Tis niet de broer van Derrick.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pardon, tijdje niet geluisterd
Black (ok geen band)quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Ik las eerst een kwestie van geduldquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kashmirquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
[..]quote:
Vooruit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?
Animals van Martin Garrix mag ook wel tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?
Okay. Tja... ik vind de muziek zelf sowieso vaak belangrijker dan de tekst dus misschen heeft het op mij minder invloed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
voor jou een normaal uur toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik ook niet
Wat is dit voor uur?
Ken je het ook niet uit die ene reclame?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik ook niet
Wat is dit voor uur?
Kiss!quote:
Gesproken Limburgs vind ik ook niet mooi, maar in Bloasmuziek vind ik het prima te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! en Ede Staal ook! Alleen Limburgs is gewoon wat minder
kikkers?quote:
Dat zou kunnen. Mijn antipathie tegen dialect/Friese taal overheerst dan toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Tja... ik vind de muziek zelf sowieso vaak belangrijker dan de tekst dus misschen heeft het op mij minder invloed.
Streetsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Ik zou hier toch eens hulp voor zoeken hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Mijn antipathie tegen dialect/Friese taal overheerst dan toch.
Ja, het is tijd voor penalties.quote:
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.quote:
immerquote:
Klopt! Alie en Let There Be Rock vallen toch wel mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dan is Alie, Nao 't Zuuje of Let There Be Rock de grootste stijger. Zou allemaal een flopshow zijn.
Dan kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je het niet uit kan staan wanneer je een tekst niet begrijpt. Ik kan zelf ook net zo makkelijk luisteren naar iets in het Japans, als de muziek zelf me aanstaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.
Ik kan er prima mee leven en mijn omgeving ook. Dus ik doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier toch eens hulp voor zoeken hoor
Maar natuurlijkquote:
Franse muziek is wel genot. Verder moeten die Fransen natuurlijk hun bek houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.
ligt barney er uit?quote:
quote:
Al een tijdje inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je het niet uit kan staan wanneer je een tekst niet begrijpt. Ik kan zelf ook net zo makkelijk luisteren naar iets in het Japans, als de muziek zelf me aanstaat.
5-3 in de laatste set verlorenquote:
The day before you camequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
mooie van ABBA maar niet hun beste.
Metalband Testament is wel genot hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Testament en September waren ook bekende bands/zangeres
Was best vermakelijk.quote:
ow?quote:
Ik wist niet hoeveel Sinatra zou zijn gestegen, als ie niet zo hoog was gekomen stond Shallow ook nog op mijn lijstje, had zo'n vermoeden dat die de top 100 in is gestormd. Maar Sinatra was al harder gestegen dan Shallow als die op 11 zou komen, dus die is van dat lijstje af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt! Alie en Let There Be Rock vallen toch wel mee?
Dat zeker.quote:
De Zwaan afgeschotenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Metalband Testament is wel genot hoor.
Ja.quote:
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Mooie conclusie maar ik denk niet dat het dat is.... Ik hoef de teksten niet begrijpen om een nummer mooi te vinden.
Stervende Zwaan. Geen Zwanenmeer.quote:
Sia hoort met minstens 5 nummers in de lijstquote:
In nije dei is toch prachtig. Ook al versta ik het nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!
*gaat teleurgesteld in het hoekje voor mensen met Friese achtergrond staan
Zwak voor Chandelier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sia hoort met minstens 5 nummers in de lijst
Waaronder Breathe Me, haar magnum OPUS
Zolang het maar niet Noar t Zuuje is. Die gast kan niet eens zingen. Shallow had ik het ook wel gegund!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet hoeveel Sinatra zou zijn gestegen, als ie niet zo hoog was gekomen stond Shallow ook nog op mijn lijstje, had zo'n vermoeden dat die de top 100 in is gestormd. Maar Sinatra was al harder gestegen dan Shallow als die op 11 zou komen, dus die is van dat lijstje af.
Alie vind ik echt troep, Let There Be Rock is gewoon heel... typisch.
Ja, is mooi inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In nije dei is toch prachtig. Ook al versta ik het niet
Chicagoquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
heaven dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Jupp herkenbaar hahahquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
bohh toen ik 17 was en in de club op dit nummer zat te djensen
Shhhhhtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
Ja godver, had dat dartsen niet een paar minuten langer kunnen duren? Nou hoor ik dit
Dat krijg je met vervelende boom boom "muziek"quote:
Welke muziek van na de val van de muur vind jij nog wel goed eigenlijk??quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
Ja godver, had dat dartsen niet een paar minuten langer kunnen duren? Nou hoor ik dit
Mee eens ja, dat zou echt een verschrikking zijn van die kut Limbos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Noar t Zuuje is. Die gast kan niet eens zingen. Shallow had ik het ook wel gegund!
ow moet de spelling exact hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De band heet Haeven toch? Of is er nog een andere Heaven?
Of Heaven 17.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De band heet Haeven toch? Of is er nog een andere Heaven?
Chandelier, Elastic Heart en Clap Your Hands mogen van mij ook enterenquote:
Dat moeten we Mex vragen denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow moet de spelling exact hetzelfde zijn?
Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welke muziek van na de val van de muur vind jij nog wel goed eigenlijk??
Als het woord 'middelmatig' een band wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:47 schreef Momo het volgende:
Kensington aids voor pittige huismoeders
2011 is jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
heerlijk jeugdsentiment was dit,bohh.
Nee, Paper Planes is helaasch te alternatief voor de radio.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet niet of M.I.A. er ooit in heeft gestaan maar dat is ook een artiest en een titel van een nummer.
en een oor vol met Kensington, lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ben ik weer. Blaas weer leeg, glas weer vol.
Ik pak gewoon een nieuwe fles bier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel glazen zit je nu aan? Ik vraag dit namens een andere user.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Ik dacht zelfs minder dan 800 platen, maar dat ga ik nu niet meer terugzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja, dat zou echt een verschrikking zijn van die kut Limbos.
Ik verwacht Alie, eerst had ik die niet verwacht omdat ik dacht dat die top 100 moest halen, maar nu lijkt ongeveer 800 platen genoeg.
Clint Eastwood is in elk geval wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat moeten we Mex vragen denk ik.
Nu Kensington, dus tijd voor een mooie anekdote over Haevn: Die zijn dus zo pretentieus dat ze tijdens hun show in Paradiso de tap lieten afsluiten
Ik ben nu 24, dus dat zou wel kloppen in mijn gevalquote:
Ah zeker, die kan erbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaan
Kijk, op die manier hoef je zelfs niet op te staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Terecht welquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaan
Borders is genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, Paper Planes is helaasch te alternatief voor de radio.
Wel een anthem thoughMet een remake van. Slumdog Millionaire zit er misschien alsnog een binnenkomst in
Die maakt muziek ja?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Clint Eastwood is in elk geval wel goed.
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als het woord 'middelmatig' een band was
Hmm ja, net misschien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben nu 24, dus dat zou wel kloppen in mijn geval
samen met General Saint - Stop that trainquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!
*gaat teleurgesteld in het hoekje voor mensen met Friese achtergrond staan
Of een wrap met alleen gehakt erin doet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.
Ah oke. Ik heb je echter ook nog niet enthousiast gezien over een nieuw pop/rock nummer dat nog niet zo heel lang in de lijst staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.
Één tegelijk. Derde biertje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoeveel glazen zit je nu aan? Ik vraag dit namens een andere user.
Of dat je snel iets bij de Mac haalt, de burger koud is, je te lui bent om terug te gaan en 'm toch maar op eet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
samen met General Saint - Stop that train
Ik hou het wel bij. Overigens had ik niet verwacht dat ze alle drie harder waren gestegen dan That's Life. Wel dat ze alle drie het beter zouden doen dan elk liedje van Talk Talk, Ramses, The Cure of Elton John dat nog moet komen of flink gestegen isquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs minder dan 800 platen, maar dat ga ik nu niet meer terugzoeken
Je hebt de top 3 stijgers wel te pakken en dat vind ik heel knap zo lijstloos!
O ja, die van "Hey mister postman, bring bak my post man"quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
samen met General Saint - Stop that train
Ah ja, daar begon de discussie mee he. Die was ik effe vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
grappig trouwens dat nota bene Bright Eyes nog niet in het lijstje van Mex staat
Ja okay, dat is dan zelfs best grof om dan niet gewoon op Nederlands over te schakelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is ook geen probleem hoor.
Een deel van mijn schoonfamilie woont in Friesland, misschien komt het wel daardoor. Dat Friese gepraat op verjaardagen. Zwaar vermoeiend voor een niet-Fries.
quote:
Ja, best vaag dat die in 2015 ineens binnenkomt en jaar later alweer weg is. Beetje zelfde verhaal als met Echo & The Bunnymenquote:
En bind je moeder vast.quote:
Je gaat ze de volgende dagen nog meer tegenkomen, hou vol, hou vast (en niet je moeder)quote:
War on Drugs, The Killers, dat soort dingenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. Ik heb je echter ook nog niet enthousiast gezien over een nieuw pop/rock nummer dat nog niet zo heel lang in de lijst staat
Ik heb de Foo Fighters dit nummer live zien spelen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
grappig trouwens dat nota bene Bright Eyes nog niet in het lijstje van Mex staat
Het is wel een keer verfrissend, maar dit zie ik eerder een Status Quo doen of zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een a-typisch Queennummer eigenlijk.
Ik ook niet!quote:
Ikweet ikweet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je gaat ze de volgende dagen nog meer tegenkomen, hou vol, hou vast (en niet je moeder)
Het is meer rock dan harmonie ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Valt wel mee hoor. Rond die tijd paste dat prima bij de restquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Schept een band ditquote:
That's Life zou wel een hele logische stijger zijn. White Room is daarentegen ook niet heel veel gestegen, dus heeft de film misschien minder invloed gehad dan je dacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij. Overigens had ik niet verwacht dat ze alle drie harder waren gestegen dan That's Life. Wel dat ze alle drie het beter zouden doen dan elk liedje van Talk Talk, Ramses, The Cure of Elton John dat nog moet komen of flink gestegen is
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay, dat is dan zelfs best grof om dan niet gewoon op Nederlands over te schakelen.
Ik spreek het zelf niet trouwens hoor; niemand in mijn familie spreekt het nog. We hebben alleen nog onze achternaam en trots die aan onze Friese achtergrond herinneren
Oh ahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Clint_Eastwood_%26_General_Saint
niet de acteur hoor
Welk genre?quote:
Ik Brian, Roger en Paul Rodgersquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de Foo Fighters dit nummer live zien spelen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is wel een keer verfrissend, maar dit zie ik eerder een Status Quo doen of zo
Je ging hier echt te ver.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Té kwetsend. Sorry, ik weet het. MEA CULPA NEDERLAND!!
Geen idee, maar er is vast wel een band die we allebei leuk vindenquote:
Ja tussen 23 en 0.00 komt een stemgenot nummer dus ik moet nog ff door. Heb al 5 van de 6 die geweest zijn gemist dusquote:
En volgens mij is Roger ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en John Deacon wel wat met zn bas
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ging hier echt te ver.
Groetjes uit Vught
- Ridouan
Ik wist niet dat Queen + huppeldepup al eens gedaan was (voor Adam).quote:
Nouja, ik bedoel meer dat ik niet had verwacht dat ze alledrie meer posities hadden gepakt dan de.. 723(?) die Frank heeft gepakt, in hindsight. Het is wel een logische stijger, maar zoveel is wel heel veel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
That's Life zou wel een hele logische stijger zijn. White Room is daarentegen ook niet heel veel gestegen, dus heeft de film misschien minder invloed gehad dan je dacht.
Heeft ie daar allemaal aan May geschreven, ja?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Zorro het volgende:
Now I;m here en later ear it Up, Hammer to Fall, ook allemaa dit genre.
Allemaal May geschreven nummers geloof ik.
Populair hier blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat ik net op tijd was voor 1 van mijn stemnummers net
R.E.M. - Man on the moon
zeker, maar ik snap zelfs wel een beetje dat dit nu (te) hoog in de lijst staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Pink Floyd is beter.
Ja.Paul Rodgers bekend van Free en Bad Company. Hebben 2 wereldtours gedaan en zelfs een studioalbum gemaakt met nieuw materiaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Queen + huppeldepup al eens gedaan was (voor Adam).
Ja die is mooi tochquote:
Ik dacht dat de hoogste stijger meestal wel zo'n 1000 plaatsen stijgt. Maar dat is eerder een uitzondering dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer dat ik niet had verwacht dat ze alledrie meer posities hadden gepakt dan de.. 723(?) die Frank heeft gepakt, in hindsight. Het is wel een logische stijger, maar zoveel is wel heel veel.
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft ie daar allemaal aan May geschreven, ja?
Stiekem geniet ik wel ervan. Maar of het Top2000 waardig is...quote:
Ook op gestemdquote:
Ze hebben wel meer van dit soort nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Zit bij mij ook geen rem op dat soort grappen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....
Marvin Gaye?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Dat valt dan weer May.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al toen ik op versturen klikte....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |