[..]quote:
Vooruit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?
Animals van Martin Garrix mag ook wel tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Telt Passenger ook ook al heet een nummer The Passenger?
Okay. Tja... ik vind de muziek zelf sowieso vaak belangrijker dan de tekst dus misschen heeft het op mij minder invloed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van dialect, en liedjes al helemaal niet. Een kwestie van gevoel denk ik.
voor jou een normaal uur toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik ook niet
Wat is dit voor uur?
Ken je het ook niet uit die ene reclame?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef essnhills het volgende:
Deze ken ik ook niet
Wat is dit voor uur?
Kiss!quote:
Gesproken Limburgs vind ik ook niet mooi, maar in Bloasmuziek vind ik het prima te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! en Ede Staal ook! Alleen Limburgs is gewoon wat minder
kikkers?quote:
Dat zou kunnen. Mijn antipathie tegen dialect/Friese taal overheerst dan toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Tja... ik vind de muziek zelf sowieso vaak belangrijker dan de tekst dus misschen heeft het op mij minder invloed.
Streetsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Ik zou hier toch eens hulp voor zoeken hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Mijn antipathie tegen dialect/Friese taal overheerst dan toch.
Ja, het is tijd voor penalties.quote:
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.quote:
immerquote:
Klopt! Alie en Let There Be Rock vallen toch wel mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dan is Alie, Nao 't Zuuje of Let There Be Rock de grootste stijger. Zou allemaal een flopshow zijn.
Dan kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat je het niet uit kan staan wanneer je een tekst niet begrijpt. Ik kan zelf ook net zo makkelijk luisteren naar iets in het Japans, als de muziek zelf me aanstaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.
Ik kan er prima mee leven en mijn omgeving ook. Dus ik doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier toch eens hulp voor zoeken hoor
Maar natuurlijkquote:
Franse muziek is wel genot. Verder moeten die Fransen natuurlijk hun bek houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans vind ik naast Engels en Nederlands de enige mooie taal in liedjes. Duits vind ik minder, Spaans en Italiaans vind ik ook niet echt wat. Ow en instrumentaal ben ik ook niet gek op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |