quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.
Ah oke. Ik heb je echter ook nog niet enthousiast gezien over een nieuw pop/rock nummer dat nog niet zo heel lang in de lijst staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.
Één tegelijk. Derde biertje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoeveel glazen zit je nu aan? Ik vraag dit namens een andere user.
Of dat je snel iets bij de Mac haalt, de burger koud is, je te lui bent om terug te gaan en 'm toch maar op eet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
samen met General Saint - Stop that train
Ik hou het wel bij. Overigens had ik niet verwacht dat ze alle drie harder waren gestegen dan That's Life. Wel dat ze alle drie het beter zouden doen dan elk liedje van Talk Talk, Ramses, The Cure of Elton John dat nog moet komen of flink gestegen isquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs minder dan 800 platen, maar dat ga ik nu niet meer terugzoeken
Je hebt de top 3 stijgers wel te pakken en dat vind ik heel knap zo lijstloos!
O ja, die van "Hey mister postman, bring bak my post man"quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
samen met General Saint - Stop that train
Ah ja, daar begon de discussie mee he. Die was ik effe vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
grappig trouwens dat nota bene Bright Eyes nog niet in het lijstje van Mex staat
Ja okay, dat is dan zelfs best grof om dan niet gewoon op Nederlands over te schakelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is ook geen probleem hoor.
Een deel van mijn schoonfamilie woont in Friesland, misschien komt het wel daardoor. Dat Friese gepraat op verjaardagen. Zwaar vermoeiend voor een niet-Fries.
quote:
Ja, best vaag dat die in 2015 ineens binnenkomt en jaar later alweer weg is. Beetje zelfde verhaal als met Echo & The Bunnymenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |