Genoeg. Maar ik heb het hier al vaker gezegd [/bertvanmarwijkmode], electroachtige muziek, "DJs" rap en meer van dat soort shit moet ik niks van hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welke muziek van na de val van de muur vind jij nog wel goed eigenlijk??
Als het woord 'middelmatig' een band wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:47 schreef Momo het volgende:
Kensington aids voor pittige huismoeders
2011 is jeugdsentiment?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
heerlijk jeugdsentiment was dit,bohh.
Nee, Paper Planes is helaasch te alternatief voor de radio.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet niet of M.I.A. er ooit in heeft gestaan maar dat is ook een artiest en een titel van een nummer.
en een oor vol met Kensington, lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ben ik weer. Blaas weer leeg, glas weer vol.
Ik pak gewoon een nieuwe fles bier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel glazen zit je nu aan? Ik vraag dit namens een andere user.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke liedjes die ooit in de Top 2000 genoteerd zijn zijn ook bandnamen (van bands die enige naam hebben, dus niet het bandje van je broertje in de garage)
America
No Mercy
Kiss
Snow
Black
Kashmir
(The) Passenger
Animals
Madness
Streets
Poison
Testament
September
(The) Time
Riverside
Ik dacht zelfs minder dan 800 platen, maar dat ga ik nu niet meer terugzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja, dat zou echt een verschrikking zijn van die kut Limbos.
Ik verwacht Alie, eerst had ik die niet verwacht omdat ik dacht dat die top 100 moest halen, maar nu lijkt ongeveer 800 platen genoeg.
Clint Eastwood is in elk geval wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat moeten we Mex vragen denk ik.
Nu Kensington, dus tijd voor een mooie anekdote over Haevn: Die zijn dus zo pretentieus dat ze tijdens hun show in Paradiso de tap lieten afsluiten
Ik ben nu 24, dus dat zou wel kloppen in mijn gevalquote:
Ah zeker, die kan erbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaan
Kijk, op die manier hoef je zelfs niet op te staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Terecht welquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zie dat Buddy Holly van Weezer ook een jaar genoteerd heeft gestaan
Borders is genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, Paper Planes is helaasch te alternatief voor de radio.
Wel een anthem thoughMet een remake van. Slumdog Millionaire zit er misschien alsnog een binnenkomst in
Die maakt muziek ja?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Clint Eastwood is in elk geval wel goed.
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als het woord 'middelmatig' een band was
Hmm ja, net misschien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben nu 24, dus dat zou wel kloppen in mijn geval
samen met General Saint - Stop that trainquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het ook niet meer hoor!
*gaat teleurgesteld in het hoekje voor mensen met Friese achtergrond staan
Of een wrap met alleen gehakt erin doet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of je gekookte aardappelen zonder jus, saus of zout eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |