SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Westfries hier. Betekent dat dat niet dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Isorden het volgende: [..] Volendam, waar ze denken dat ADHD betekent.... Aan de Hard Drugs
Radio 2 draait de Katten nauwelijks meer, snap er echt geen *** van dat ze nog zo hoog eindigenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef satecl het volgende:
Prachtig. The Cats! Beste Nederlander band.
Vind de huidige DJ lineup van 3FM sowieso grotendeels bloedirritantquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar is 3fm wel heel erg bloedirritant in idd
klinkt goed, lekker malsquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga denk ik maar Gyros bestellen.
Die hebben natuurlijk gewoon een trouw stemmende fanbase, net als Rob de Nijs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Radio 2 draait de Katten nauwelijks meer, snap er echt geen *** van dat ze nog zo hoog eindigen
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart ook de (re-)entry van Jan Squote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk gewoon een trouw stemmende fanbase, net als Rob de Nijs.
Anouk heeft oprecht goede muziek, het probleem is dat veel van haar meuk de lijst haalt. Bijna het hele Together Alone album (haar debuut) is top 2000 waardig imo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef essnhills het volgende:
Oh maar deze van Anouk is nog best te pruimen
In principe wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op basis van de tekst concldueer ik dat dit over zelfmoord gaat?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze had wel na Lea van The Cats mogen komen vwb het thema stars in heaven
Zo, dat is wel heel jong geweest. Mijn vader helaas al met 59quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is verreweg de mooiste van AnoukMaar was ook net nadat m'n vader overleed, dus misschien speelt dat mee.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
Als de morgen is gekomen stond in 2007 nog gewoon op #131quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart ook de (re-)entry van Jan S
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind de huidige DJ lineup van 3FM sowieso grotendeels bloedirritant
Nee, staat alleen een zwarte ridder inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Staat White Knight eigenlijk in de lijst?
Wie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het over ging zodra die klaar is.quote:
Emmylou is voor mij hun absolute evergreen, en daarna Fireworks. Maar alles van de eerste albums is sowieso fantastischquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
First Aid Kit
Hun eerste twee albums zijn zó mooi.
Daarna gingen ze dit soort simplistische kermisnummers maken en werden ze plotseling bekend. Ik snap de wereld niet.
Angelique boycot ik. Zij had gewoon bij een urban zender moeten gaan werken met dr boutmuziek. En rotstemquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zo
Was dat voor of na het drama in Parijs??quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik een keer NIET gezien op Werchter. Toen stond ik bij Eagles of Death Metal.
Autoreclames die totaal niet over de auto gaan. Heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het overging zodra die klaar is.
Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar ook nog even stemmen op wat van hun eerste album, Emmylou of the Lions roar
Dertien in een dozijnquote:
Vooral Angelique.... irritant wijf is datquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zo
Half jaar ervoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat voor of na het drama in Parijs??
Vooral op Emmylouquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is hun tweede album. Maar The Lion's Roar is wel echt een vreselijk goed nummer.
Ja, inderdaad...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Angelique boycot ik. Zij had gewoon bij een urban zender moeten gaan werken met dr boutmuziek. En rotstem
To a Poetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Goed idee wel, misschien moet je het pitchen bij een reclamebureauquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het over ging zodra die klaar is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn
Een dozijnnummer, niets bijzonders..
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
En vrouwen buiten de radio?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht.
Annemieke is wel tof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
Jeff Buckley Gracequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
Die is ook geniaalquote:
Dat Emmylou Harris niet in de Top 2000 staat is trouwens echt een schande.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
Jammer van Lenny Kravitz.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jeff Buckley Grace
Radiohead Jigsaw Falling Into Place
Amy Winehouse You Know I'm No Good
Sade By Your Side
Placebo Song To Say Goodbye
Portishead Roads
Nathan Fake The Sky Was Pink (Holden Remix)
Crowded House Into Temptation
Moloko The Time Is Now
Blackstreet ft. Dr Dre No Diggity
Jamiroquai Virtual Insanity
Sheryl Crow All I Wanna Do
Moby Why Does My Heart Feel So Bad
Eddie Vedder Society
Fleetwood Mac Gypsy
Bob Dylan Hurricane
Lenny Kravitz If You Can't Say No
Otis Redding (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Pearl Jam Jeremy
Earth, Wind & Fire Fantasy
Radiohead There, There
Counting Crows Round Here
Brainbox Summertime
James Brown It's A Man's Man's Man's World
Spinvis Stefan & Lisette
The Mamas & The Papas California Dreamin'
R.E.M. Nightswimming
Massive Attack with Tracey Thorn Protection
Elvis Costello I Want You
Paolo Conte Max
The Connells '74-'75
Whitney Houston I Have Nothing
The Smashing Pumpkins 1979
Abel Onderweg
The Stranglers Golden Brown
Al die gekke urban![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de wereld nog normaal was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
eentje uit het pre-#metoo-tijdperk
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pedo Hennie zingt zn riedeltje
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?quote:
Haha, so truequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar is een band die ik, net als Green Day, nooit buiten de t2000 luister maar altijd waardeer als ze langskomen
Die is genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van Lenny Kravitz.
Minstens 17?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef asco het volgende:
[..]
Toen de wereld nog normaal was.
En ik jong. 👍
16+ is legaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?
Minstens 17, daar is uiteraard niks mis meequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:
Minstens 17. Ik geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?
Ken je het uberhaupt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen.
U is slecht geïnformeerd...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is wel zo iets wat ik prima vind om te horen maar zelf nooit aan zou zetten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar is een band die ik, net als Green Day, nooit buiten de t2000 luister maar altijd waardeer als ze langskomen
En ik maar stemmen op My Sharonaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Waarom staat die er niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Gelukkig niet haha!quote:
Ja die kan eik ook wel, maar die is nooit op de radio als ik vrije radio keuze heb.quote:
Ja kan best zijn dat het hem daar in zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.
Ghost Townquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
Je bedoelt die Annemiek die al een tijdje bij Radio 2 zit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Doe ik ook jaarlijks, tegen beter weten inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik maar stemmen op My Sharona
Ik daag je uit het eens te luisteren. Geheel zelf geproduceerd, alle instrumenten zelf ingespeeld, prima lyrics en thematiek. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet haha!
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nu ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Hoe heet die sidekick van Genee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nadat ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij in
Celine Huijsmans, ouwe smikkelbeer.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijk, net 17 bohhhhEn dat op de dag dat Lolita doodgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Zwaar giftig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Die druppels van Jupiter in je haar, dat lijkt me niks...
StopTrain.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was nog wel geinig, maar hierna stoppen was slim geweest.
Aan de haruuuhquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook slechtweet namelijk niet hoe ik een vrouw moet trekken
![]()
Ik in een Jupilerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Martinello het volgende:
Krijg ineens trek in een Milky Way.
Minstens 17 wel toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celine Huijsmans, ouwe smikkelbeer.
Typische niks-aan-de-muziek is het wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Dit was toch de Skyradio themesong, of anders klinkt het wel net zo gezapig.
Ze woont in Scheveningen volgens mij. Zoek en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Zou haar begin 20 schatten. Lekkere genen dus ook nog
Fapdoeken gebruiken we hier hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, er zitten weer wat sokken vol in dit topic.
Dat was toch die van de belspelletjes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celine Huijsmans, ouwe smikkelbeer.
Dat was toch Gigi Ravelli?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was toch die van de belspelletjes?
Of 1100.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
dit had ook prima 1000 plekken lager gekunt
Ik heb er überhaupt maar een paar gehadquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gedateerd nummer, wie heeft er tegenwoordig nog CD's?
Doe maar 1.074.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
dit had ook prima 1000 plekken lager gekunt
Under the milkyway is een fantastisch nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Over Milky Ways gesproken, mijn stem op Under The Milky Way van The Church heeft niet mogen baten
quote:
Maar deze is alsnog wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
Het Regent Zonnestralen is mijlen beter dan dit.
gisteren nog voorbijgekomen in de Snob 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef jrwl het volgende:
[..]
Under the milkyway is een fantastisch nummer.![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat dan ook op 108quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cd van jou, cd van mij heb ik dit jaar letterlijk meegemaakt maar dan met dvd's
Herman in de zon op een terrasquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
Spotify abo van jou, Spotify abo van mij bekt toch net wat minder lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gedateerd nummer, wie heeft er tegenwoordig nog CD's?
Wtfquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cd van jou, cd van mij heb ik dit jaar letterlijk meegemaakt maar dan met dvd's
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eerder vandaag was wel ook dat andere nummer over Hermanquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Herman in de zon op een terras
En nu meteen alles digitaliseren natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig kon ik de cd's meteen veiligstellen na de break up, want die heb ik toch allemaal zelf aangeschaft
Oh, dacht dat ie van Marilyn Manson was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Origineel van Johnny Cash is beter natuurlijk.
quote:
Das minderquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Of gewoon niet meer gaan samenwonen voorlopigquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu meteen alles digitaliseren natuurlijk...
CD from you CD from me?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Origineel van Johnny Cash is beter natuurlijk.
twitter:croky555 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 16:31:25@radiofreak Afgelopen middag De Waarheid 🙂 #Top2000 https://t.co/O50xRPjt5p reageer retweet
DE BILLEN VAN PIPOquote:
De printer die ik van haar ouders heb gekregen, heb ik uiteindelijk zelf mee kunnen krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das minder
Mijn ex en ik hebben het wel voor de ouwehoer gezongen/gezegd. Over spullen die we dan dus van mijn ouders gehad hadden.
Beste tip ooit: LAT-relaties.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De printer die ik van haar ouders heb gekregen, heb ik uiteindelijk zelf mee kunnen krijgen
Brother of Canon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De printer die ik van haar ouders heb gekregen, heb ik uiteindelijk zelf mee kunnen krijgen
Ojeequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
CRISIS JONGENS ik krijg mijn fles Cuarenta Y Tres niet open
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
gewoon kapot slaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
DROLquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gebruik je hem ergens anders voor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebruik je hem ergens anders voor.
Onder slechthorenden ook favoriet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nickelback is een band voor meisjes van 25 die mentaal nog steeds 15 zijn.
Drank probleemquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
NVM blijkbaar zat de dop super los en was ik overbodig veel kracht aan het zetten.
En onder mensen met een moeizame stoelgang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onder slechthorenden ook favoriet.
Die van Superman of Spiderman vind ik beter. Of was dat solo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef laxus13 het volgende:
Wel het 'beste' nummer van Nickelback
Hype om het te hatenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef essnhills het volgende:
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan Nickelback?
Solo dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die van Superman of Spiderman vind ik beter. Of was dat solo?
Erg jammer dat de klootzakken van Nickelback onnodig in de Top 2000 staan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nickelback is een band voor meisjes van 25 die mentaal nog steeds 15 zijn.
quote:
Ok Yannick.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Erg jammer dat de klootzakken van Nickelback onnodig in de Top 2000 staan.
Je hoopt dat ze hun zangstem en speelarm breken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
het cringe imago van Nickelback is voornamelijk gebaseerd op de corny ballads die ze hebben gemaaktquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef essnhills het volgende:
Wat is er nu eigenlijk zo erg aan Nickelback?
Ahja. Ik snap de meeste hypes nietquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebruik je hem ergens anders voor.
Liever dit dan Jantje Smit een aanverwant Volendams cokegejengel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben ze een speelarm? Lijkt met hun neus gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze hun zangstem en speelarm breken?
''Hopelijk breekt iemand met een tackle hun instrumenten''.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze hun zangstem en speelarm breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |