Die is ook geniaalquote:
Dat Emmylou Harris niet in de Top 2000 staat is trouwens echt een schande.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Jammer van Lenny Kravitz.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jeff Buckley Grace
Radiohead Jigsaw Falling Into Place
Amy Winehouse You Know I'm No Good
Sade By Your Side
Placebo Song To Say Goodbye
Portishead Roads
Nathan Fake The Sky Was Pink (Holden Remix)
Crowded House Into Temptation
Moloko The Time Is Now
Blackstreet ft. Dr Dre No Diggity
Jamiroquai Virtual Insanity
Sheryl Crow All I Wanna Do
Moby Why Does My Heart Feel So Bad
Eddie Vedder Society
Fleetwood Mac Gypsy
Bob Dylan Hurricane
Lenny Kravitz If You Can't Say No
Otis Redding (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Pearl Jam Jeremy
Earth, Wind & Fire Fantasy
Radiohead There, There
Counting Crows Round Here
Brainbox Summertime
James Brown It's A Man's Man's Man's World
Spinvis Stefan & Lisette
The Mamas & The Papas California Dreamin'
R.E.M. Nightswimming
Massive Attack with Tracey Thorn Protection
Elvis Costello I Want You
Paolo Conte Max
The Connells '74-'75
Whitney Houston I Have Nothing
The Smashing Pumpkins 1979
Abel Onderweg
The Stranglers Golden Brown
Al die gekke urban![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de wereld nog normaal was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
eentje uit het pre-#metoo-tijdperk
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pedo Hennie zingt zn riedeltje
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?quote:
Haha, so truequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar is een band die ik, net als Green Day, nooit buiten de t2000 luister maar altijd waardeer als ze langskomen
Die is genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer van Lenny Kravitz.
Minstens 17?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef asco het volgende:
[..]
Toen de wereld nog normaal was.
En ik jong. 👍
16+ is legaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?
Minstens 17, daar is uiteraard niks mis meequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:
Minstens 17. Ik geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
17 is in nederland technisch gezien toch gewoon legaal?
Ken je het uberhaupt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen.
U is slecht geïnformeerd...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik trek vrouwen op de radio slecht. Behalve Marieke Elsinga, die kan ik op de een of andere manier wel goed hebben.
Dit is wel zo iets wat ik prima vind om te horen maar zelf nooit aan zou zetten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar is een band die ik, net als Green Day, nooit buiten de t2000 luister maar altijd waardeer als ze langskomen
En ik maar stemmen op My Sharonaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Waarom staat die er niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Gelukkig niet haha!quote:
Ja die kan eik ook wel, maar die is nooit op de radio als ik vrije radio keuze heb.quote:
Ja kan best zijn dat het hem daar in zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.
Ghost Townquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Je bedoelt die Annemiek die al een tijdje bij Radio 2 zit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Doe ik ook jaarlijks, tegen beter weten inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik maar stemmen op My Sharona
Ik daag je uit het eens te luisteren. Geheel zelf geproduceerd, alle instrumenten zelf ingespeeld, prima lyrics en thematiek. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet haha!
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nu ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Hoe heet die sidekick van Genee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nadat ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |