Dit is wel zo iets wat ik prima vind om te horen maar zelf nooit aan zou zetten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
Doe Maar is een band die ik, net als Green Day, nooit buiten de t2000 luister maar altijd waardeer als ze langskomen
En ik maar stemmen op My Sharonaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Waarom staat die er niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Beetje de categorie 'My Sharona'
stille hint
Gelukkig niet haha!quote:
Ja die kan eik ook wel, maar die is nooit op de radio als ik vrije radio keuze heb.quote:
Ja kan best zijn dat het hem daar in zit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat een halve kerel is.
Ghost Townquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral op Emmylou![]()
stemmen, hier een Top 20 song aller tijden
Je bedoelt die Annemiek die al een tijdje bij Radio 2 zit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Doe ik ook jaarlijks, tegen beter weten inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik maar stemmen op My Sharona
Ik daag je uit het eens te luisteren. Geheel zelf geproduceerd, alle instrumenten zelf ingespeeld, prima lyrics en thematiek. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet haha!
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nu ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef jrwl het volgende:
[..]
Marieke Elsinga vind ik echt een cringe stijlloos figuur.
Annemiek van 3FM vind ik tof. Er zijn genoeg toffe radio vrouwen.
Hoe heet die sidekick van Genee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Eva Koreman ook zwaar oke. Zeker nadat ze heeft gezegd dat Norman Fucking Rockwell haar favoriete album van 2019 is en dat ze dat veel heeft geluisterd na haar break up. Herken ik mij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |