Het is niet dat ik dat van dit nummer heb gekregen, maar ik heb wel last van keeltyfus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over smakeloos gesproken.
Zeker.quote:
Ja, nu niet meer natuurlijk, maar paar jaar geleden hebben ze veel door ons strot geramd. wereldberoemd in Nederland meuk. Typhoon, Kensington, Dotan etc.quote:
Hier zit een luchtje aan inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan dit 400 plaatsen gestegen zijn?
Kat overredenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze lopen pushen bij de Evergreen ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel cutenessquote:
het zijn twee extremen van een spectrum voor mij. Ik kan dit dan wel iets beter hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit trouwens mooier dan Typhoon. Ben daar heel eerlijk in.
Visluchtje zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier zit een luchtje aan inderdaad
Eventjes nog, zometeen komt gekrijs van Anoukquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef essnhills het volgende:
Oh kijk weer even wat verzachtends voor mijn oren
Gister nog paling gegeten, lekker manquote:
Volendam, waar ze denken dat ADHD betekent....quote:
Oh, welke versie gekrijs?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eventjes nog, zometeen komt gekrijs van Anouk
Typhoon heeft 2 gangbare songs gemaakt en die staan er in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer natuurlijk, maar paar jaar geleden hebben ze veel door ons strot geramd. wereldberoemd in Nederland meuk. Typhoon, Kensington, Dotan etc.
Niet in mijn herinnering, maar zoiets zou best kunnen. Alles van de Kets is zwaar gestegen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze lopen pushen bij de Evergreen ofzo?
Daar is 3fm wel heel erg bloedirritant in iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer natuurlijk, maar paar jaar geleden hebben ze veel door ons strot geramd. wereldberoemd in Nederland meuk. Typhoon, Kensington, Dotan etc.
Jij liever dan ik...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister nog paling gegeten, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |