3fm kon dat goed toenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jaar van DE hype zag ik 'm live en toen dacht ik ook: waar was al die ophef nu voor nodig?
Ik kan daar niet zoveel mee, net als bij Blaxtar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het eerste album van Typhoon.
Jammer dat Janneke en Mieke hem alleen kennen van dit nummer en Hemel Valt.
Dan wel 3fm in de hoogtijdagenquote:
Je bent een smakeloze user, lieve ess.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef essnhills het volgende:
Wat een verschil zeg. Die gouden plaat van Eminem en deze ellende
Ja zeg dat wel. Een goudmijntje verstopt in een hoop hondenstront.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef essnhills het volgende:
Wat een verschil zeg. Die gouden plaat van Eminem en deze ellende
Sowquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent een smakeloze user, lieve ess.
Moeder hoopt op een zwarte cobra van 30cmquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als moeder harder op deze plaat danst dan d'r kinderen, is er wel iets mis.
Pascal, lees je mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
en ik oogst wat ik zaai en ik ontwikkel wat ik draai pure vreugd' is wat 'k verschaf kom met me dansen op me graf
Dat zijn prachtige teksten.
Blof 2.0quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
en ik oogst wat ik zaai en ik ontwikkel wat ik draai pure vreugd' is wat 'k verschaf kom met me dansen op me graf
Dat zijn prachtige teksten.
Dit is wel even wat anders dan Blof, Coldplay of Queen jaquote:
Die is meer van de cryptogrammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |