Ja zeg dat wel. Een goudmijntje verstopt in een hoop hondenstront.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef essnhills het volgende:
Wat een verschil zeg. Die gouden plaat van Eminem en deze ellende
Sowquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent een smakeloze user, lieve ess.
Moeder hoopt op een zwarte cobra van 30cmquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als moeder harder op deze plaat danst dan d'r kinderen, is er wel iets mis.
Pascal, lees je mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
en ik oogst wat ik zaai en ik ontwikkel wat ik draai pure vreugd' is wat 'k verschaf kom met me dansen op me graf
Dat zijn prachtige teksten.
Blof 2.0quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
en ik oogst wat ik zaai en ik ontwikkel wat ik draai pure vreugd' is wat 'k verschaf kom met me dansen op me graf
Dit is wel even wat anders dan Blof, Coldplay of Queen jaquote:
Die is meer van de cryptogrammenquote:
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent een smakeloze user, lieve ess.
Ariane vindt het niksquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Koningsdag in Zwolle...
En vliegtuigstoelen bovendienquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is meer van de cryptogrammen
Maar dat is ook zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Flashback naar een weergaloze circlepit op BKS15quote:EN IK OOGST EN IK ZAAI
EN IK ONTWIKKEL EN IK DRAAI
PURE VREUGDE ZWAK VERSCHAF
KOM MET ME DANSEN OP ME GRAF
Staat ie wel aan?quote:
is ie al zwart?quote:
Krijg je met zo'n Zandloperquote:
So long?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij die andere Marianne maar, daar heb ik nog op gestemd.
Het is niet dat ik dat van dit nummer heb gekregen, maar ik heb wel last van keeltyfus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over smakeloos gesproken.
Zeker.quote:
Ja, nu niet meer natuurlijk, maar paar jaar geleden hebben ze veel door ons strot geramd. wereldberoemd in Nederland meuk. Typhoon, Kensington, Dotan etc.quote:
Hier zit een luchtje aan inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan dit 400 plaatsen gestegen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |