Zit je godverdomme in een flat op zee. Nou gezellig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hi, espri, fijne vakantie gehad en storm #gelezen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je godverdomme in een flat op zee. Nou gezellig.
Tiev op joh,als zij dat nou leuk vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je godverdomme in een flat op zee. Nou gezellig.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiev op joh,als zij dat nou leuk vindt.
Welke films draaiden er ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef espri het volgende:
Inderdaad sjampie, was heerlijk op mn flat op zee.
Wat is er s`avonds te doen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef espri het volgende:
Inderdaad sjampie, was heerlijk op mn flat op zee.
Hier ga ik even voor zittenquote:
Voor of tegen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was hij weer de reclame voor vaginale schimmel
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiev op joh,als zij dat nou leuk vindt.
Waar? Googel onthoudt ook een boek he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was hij weer de reclame voor vaginale schimmel
Ik denk dat het wel duidelijk isquote:
Oh nee die had je al op je nieuwe Ipadquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet naar de film geweest.
Hier ook een minuut geleden, opbokkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
Weer vuurwerk hier, schrik me de pleuris.
Ja ik vergeet altijd dat het bijna oud en nieuw is schrik me de tering steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
Wel met de Kapitein aan tafel gedineerd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet naar de film geweest.
Nee hoor en zeker niet op zeequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
JE WOONT ZELF OOK IN EEN FUCKING FLAT MUIS
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
JE WOONT ZELF OOK IN EEN FUCKING FLAT MUIS
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een minuut geleden, opbokken
Zo vervelend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altijd dat het bijna oud en nieuw is schrik me de tering steeds
Wilde gok als ze ja zegt dan schrijf ik op Muis Flatquote:
Tegenquote:
Tvquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar? Googel onthoudt ook een boek he?
Ik had even mn mond vol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
Still miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeee
Sorry,maar dit klinkt echt wel heel leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
Theater, film, dansen, jazzcafe enz.
Yep, heerlijk af en toe een eigen filmpje pakken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee die had je al op je nieuwe Ipad
Hier ook de hele week al.As we speak weer bam.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
Is dat zo? ik zou met een kussen op mijn hoofd in bed liggen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar dit klinkt echt wel heel leuk.
Nee dat soort fratsen doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met de Kapitein aan tafel gedineerd?
Ik wel ooit .. 4 weken langquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met de Kapitein aan tafel gedineerd?
Niet zo best, zit nog steeds allquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Voxs het volgende:
@:lucky2bastard, hoe staat het met de mopjes?
Mag echt verboden worden van mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook de hele week al.As we speak weer bam.
Vinden wij ook, vandaar over een half jaar de 8ste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar dit klinkt echt wel heel leuk.
Zeg jij ?? !!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft niet alles leuk te vinden hè muis?
Zelfs dat kan.... ze hebben heerlijke kussens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? ik zou met een kussen op mijn hoofd in bed liggen.
Ik ben zeer selectief wat ik leuk vind in het leven. Dat maakt het leven een grote lijdensweg en zo heb ik hem het liefst.quote:
Hoe was het ontbijt, was het vechten ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zeer selectief wat ik leuk vind in het leven. Dat maakt het leven een grote lijdensweg en zo heb ik hem het liefst.
Juist niet trutquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zeer selectief wat ik leuk vind in het leven. Dat maakt het leven een grote lijdensweg en zo heb ik hem het liefst.
Die daar achter met het hoedje heeft het wiel ook niet uitgevonden, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Gekke meiden doen gek
[ afbeelding ]
Dat wil jij helemaal niet weten meid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe was het ontbijt, was het vechten ofzo.
Echte mannen doen wat ze willenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Goffer,ik dans wel,en ben wel een man.
Dacht ik alquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef espri het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet weten meid.
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, alles in huis op de boter na.
Groningerquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die daar achter met het hoedje heeft het wiel ook niet uitgevonden, zo te zien.
Dat maakt het leven extra leuk als ik heel weinig dingen leuk vind?quote:
Ik stel een warm bad voor met een fles drank en scheermesjes.quote:
Mhah je bent wel een zeik wijf maar verder valt het wel meequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat maakt het leven extra leuk als ik heel weinig dingen leuk vind?
Niks open in de buurt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niets dus.![]()
Goudse moppen
https://www.npostart.nl/live/npo-1-extraquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef mario390 het volgende:
naar de service npo gezendet
Hallo,ik heb en Npo Start Account angemakt, kann live de stream van sport,mees kees, kijken maar ik kreg niet klaar dat ik de Top 2000 kijken kann ??
Ik draag ook roze.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel een warm bad voor met een fles drank en scheermesjes.
Dankjequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mhah je bent wel een zeik wijf maar verder valt het wel mee
Je bent wel in topvorm he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mhah je bent wel een zeik wijf maar verder valt het wel mee
Ik weet hetquote:
ik zei je 10 keer dit werkt nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1-extra
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je 10 keer dit werkt niet
quote:
Nah pak je skateboard en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
16 kilometer verderop wel.
Jij geeft niet op,dat siert je.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario ga wat anders doen met je leven joh het is het niet waard.
lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet zo best, zit nog steeds all
Ooooh! Zal ff wat in elkaar kledderen.
Nèh, morgenmiddag weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef espri het volgende:
[..]
Nah pak je skateboard en gaan met die banaan.
bedankt ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario ga wat anders doen met je leven joh het is het niet waard.
Ja deze SC is eigenlijk om jou 24 uur per dag te hilfenquote:
check je flash of probeer een andere browserquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je 10 keer dit werkt niet
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengenquote:
wat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel een warm bad voor met een fles drank en scheermesjes.
Dat doe je top.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengen
Ga je nog zuipen vandaag?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengen
Weet ikquote:
En wat emo muziek.quote:
Ik heb het recept opgeslagen. Morgen is best een goede dag voor moppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen. Er bleek toch geen boter meer te liggen.
Uhhh.........quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen afzeiken is Soury haar manier van liefde geven. Tough love.
Ik vind dit wel kloppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij zijn lekker gek lalalalalaala
[ afbeelding ]
Ik ook wel.quote:
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtjequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
of ze is gewoon van nature zuurquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat is zoquote:
Ja maar je kon ook online een tijdvak bestellen, die staan nu op ticketswapquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtje
![]()
Het kanquote:
Is dat Yvonne?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je betalen om daar voor schut te staan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je kon ook online een tijdvak bestellen, die staan nu op ticketswap
zeg dat maar tegen een citroenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zure mensen hebben iets zoet van binnen.
Geil mannekequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik las deze TT als let op uw tetten
Heb je nog bier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:
10 uur? Dan ben je nog gekker dan op cruise gaan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtje
![]()
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Straatverlichting zei gisterenavond dat Soury naast hem op de bank zat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
Altijd !quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het recept opgeslagen. Morgen is best een goede dag voor moppen.
Zat HHB te kijken en dacht er ineens aan.
Je bakt lekker op deze manier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Ja de straatverlichting liet me in de steekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat is urgentquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.
Lucky! Maak snickerdoodles!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?quote:
Ik heb geen enkel idééquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?
Echt niet. Sprakeloos?quote:
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Of je flikkert een mars of zo in het frituurquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Doe je ook eens watquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Als ik toch aan de slag ga morgen....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen? . Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Ja bedankt he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.
Chocolade salamiquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen. Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekker
Waar zijn je pijlen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mario ga aub op een ander zeuren.
Jaja schiet me nu maar dood.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat zou zonde zijn Saartje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beterquote:
Nou nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.foodandfriends.nl/recepten/chocolade-salami.html
oehquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een rol van chocolade met noten en koek.quote:
Even zwaaien allemaalquote:
Och gelukkig geen echte salami erin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Here we goquote:
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och gelukkig geen echte salami erin.
Zag er wel lekker uit. Zit sowieso choco in dus dat is meestal wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekker
Ik ben voor een zoetje en een zoutje wat recepten betreft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekker
arretjesquote:
Zou best raar zijn als jij iets anders zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zag er wel lekker uit. Zit sowieso choco in dus dat is meestal wel goed.
https://www.crunchycreamysweet.com/the-best-chewy-snickerdoodles/quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik toch aan de slag ga morgen....
Dat versterkt elkaar ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor een zoetje en een zoutje wat recepten betreft.
Ik wist dat je wat achtergesteld wasquote:
aggetjes op z'n beau'squote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
arretjesMaar dat is met stukken frituurvet toch?
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als jij iets anders zou zeggen.
Chocolade salami, dat klinkt als choco met stukjes koek er in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen? . Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekker
Beau Van ervendorpendinges?quote:
En noten! oh nee toch niet, wel drankquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Chocolade salami, dat klinkt als choco met stukjes koek er in.
Ze doet net alsof ze het niet weetquote:
zou hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet net alsof ze het niet weet
Margarine.....quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
arretjescake is klomp boter en klomp suiker met cacaopoeier (aldus beau)
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef espri het volgende:
[..]
Beau van utopia, die limburgse die van elke R een G maakte.
aha, volstrekt vergeten/gemist omdat ik niet meer keek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef espri het volgende:
[..]
Beau van utopia, die limburgse die van elke R een G maakte.
Wel heerlijk, vroeger met frituurvet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
Ja het is wat ... Hey cucu Zachter!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef mario390 het volgende:
7!! nederlandse in dit uur
936 Running To Stand Still U2
935 Droomland Paul de Leeuw & Andre Hazes
934 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot
933 Without Me Eminem
932 Zandloper Typhoon
931 Marian The Cats
930 One Word Anouk
929 My Silver Lining First Aid Kit
928 Belle Helene Doe Maar
en Maria koekjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
De kaas/notenboer verkoopt het hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel heerlijk, vroeger met frituurvet.
cucu?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is wat ... Hey cucu Zachter!
Onder de purperen hemel in de bruine zonquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef mario390 het volgende:
7!! nederlandse in dit uur
936 Running To Stand Still U2
935 Droomland Paul de Leeuw & Andre Hazes
934 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot
933 Without Me Eminem
932 Zandloper Typhoon
931 Marian The Cats
930 One Word Anouk
929 My Silver Lining First Aid Kit
928 Belle Helene Doe Maar
Ben benieuwd. Thanks, mootie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
https://www.crunchycreamysweet.com/the-best-chewy-snickerdoodles/
wie roep je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schrijft mn Google Nest als ik haar roep
Ik weet nog dat ik de vorige keer geen wijnsteenzuur had, moet ff denken wat ik heb gebruikt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Thanks, mootie!
Ow ik dacht met echte salamiquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van dat googel ding (behalve dat googel alles weet)quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schrijft mn Google Nest als ik haar roep
Geen zorgen, ik dacht dat eerst ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht met echte salami
Dit recept ziet er wel lekker uit
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Recce het volgende:
Berichtjes die te zien waren op de stream van de Top 2000:
,,Wij komen met het gezin de deur niet uit voor de top2000! Groeten uit Ruinerwold - Gerrit.”
,,Vanuit Dubai overgekomen voor de top 2000. Groetjes uit Vught, Ridouan.“
,,Wij komen met het gezin de deur niet uit voor de top2000! Groeten uit Ruinerwold - Gerrit.”
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm'tquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik dacht dat eerst ook.
Citroenzuur korrels gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de vorige keer geen wijnsteenzuur had, moet ff denken wat ik heb gebruikt.
halleluja, blij voor je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
hier kann ik rechts dat kleine beeld live kijken
https://www.nporadio2.nl/
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm't
Ik ga die stinkworst heulemaal niet maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm't
beeldschermpje erbij..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van dat googel ding (behalve dat googel alles weet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
beeldschermpje erbij..Oh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ow sorryquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ga die stinkworst heulemaal niet maken.
Je kan tenminste iets zien!quote:
Die berichten zijn niet altijd actueel en volgens mij zit de redactie daar ook mee te spelen ...quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Citroenzuur korrels gevonden.
zei ik tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
hier kann ik rechts dat kleine beeld live kijken
https://www.nporadio2.nl/
Heb je daar een afstandsbediening voor nodigquote:
Nope. Hoef het alleen maar te zeggen, best wel handig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je daar een afstandsbediening voor nodig
Dat bedoel ik, ik lul nooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope. Hoef het alleen maar te zeggen, best wel handig.
Op één of andere manier kan ik zelf de tv uitzetten en het lichtquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja. Dan moet je er nooit 1 nemen.
Ja ik ook. dit ding was gratis en best handig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één of andere manier kan ik zelf de tv uitzetten en het licht
Fijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAND VAN MAAS EN WAAL.
Jaja dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ook. dit ding was gratis en best handig.
Harder?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAND VAN MAAS EN WAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |