Wat is de meerwaarde van dat googel ding (behalve dat googel alles weet)quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schrijft mn Google Nest als ik haar roep
Geen zorgen, ik dacht dat eerst ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht met echte salami
Dit recept ziet er wel lekker uit
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Recce het volgende:
Berichtjes die te zien waren op de stream van de Top 2000:
,,Wij komen met het gezin de deur niet uit voor de top2000! Groeten uit Ruinerwold - Gerrit.”
,,Vanuit Dubai overgekomen voor de top 2000. Groetjes uit Vught, Ridouan.“
,,Wij komen met het gezin de deur niet uit voor de top2000! Groeten uit Ruinerwold - Gerrit.”
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm'tquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik dacht dat eerst ook.
Citroenzuur korrels gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de vorige keer geen wijnsteenzuur had, moet ff denken wat ik heb gebruikt.
halleluja, blij voor je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
hier kann ik rechts dat kleine beeld live kijken
https://www.nporadio2.nl/
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm't
Ik ga die stinkworst heulemaal niet maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky gaat het maken, het zou wel leuk zijn als hij ons allemaal eem plakje dm't
beeldschermpje erbij..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van dat googel ding (behalve dat googel alles weet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
beeldschermpje erbij..Oh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ow sorryquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ga die stinkworst heulemaal niet maken.
Je kan tenminste iets zien!quote:
Die berichten zijn niet altijd actueel en volgens mij zit de redactie daar ook mee te spelen ...quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Citroenzuur korrels gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |