Here we goquote:
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och gelukkig geen echte salami erin.
Zag er wel lekker uit. Zit sowieso choco in dus dat is meestal wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekker
Ik ben voor een zoetje en een zoutje wat recepten betreft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekker
arretjesquote:
Zou best raar zijn als jij iets anders zou zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zag er wel lekker uit. Zit sowieso choco in dus dat is meestal wel goed.
https://www.crunchycreamysweet.com/the-best-chewy-snickerdoodles/quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik toch aan de slag ga morgen....
Dat versterkt elkaar ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor een zoetje en een zoutje wat recepten betreft.
Ik wist dat je wat achtergesteld wasquote:
aggetjes op z'n beau'squote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
arretjesMaar dat is met stukken frituurvet toch?
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als jij iets anders zou zeggen.
Chocolade salami, dat klinkt als choco met stukjes koek er in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen? . Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |