quote:
10 uur? Dan ben je nog gekker dan op cruise gaan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtje
![]()
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Straatverlichting zei gisterenavond dat Soury naast hem op de bank zat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
Altijd !quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik las deze TT als let op uw tetten
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het recept opgeslagen. Morgen is best een goede dag voor moppen.
Zat HHB te kijken en dacht er ineens aan.
Je bakt lekker op deze manier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Ja de straatverlichting liet me in de steekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat is urgentquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.
Lucky! Maak snickerdoodles!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?quote:
Ik heb geen enkel idééquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?
Echt niet. Sprakeloos?quote:
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Of je flikkert een mars of zo in het frituurquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Doe je ook eens watquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Als ik toch aan de slag ga morgen....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen? . Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Ja bedankt he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.
Chocolade salamiquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen. Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekker
Waar zijn je pijlen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mario ga aub op een ander zeuren.
Jaja schiet me nu maar dood.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat zou zonde zijn Saartje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beterquote:
Nou nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.foodandfriends.nl/recepten/chocolade-salami.html
oehquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een rol van chocolade met noten en koek.quote:
Even zwaaien allemaalquote:
Och gelukkig geen echte salami erin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |