Ja dat snap ik. Dat is urgentquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.
Lucky! Maak snickerdoodles!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?quote:
Ik heb geen enkel idééquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?
Echt niet. Sprakeloos?quote:
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Of je flikkert een mars of zo in het frituurquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
Doe je ook eens watquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Als ik toch aan de slag ga morgen....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef mario390 het volgende:
ordinary world ook gemist![]()
![]()
wat en kut dag
met 3 dingen wacht je bij de kassa 10 minutt wegen en conjo![]()
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen? . Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.
Ja bedankt he?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Kan je intypen bij YT, kan je het alsnog luisteren.
Chocolade salamiquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wel lekkerder dan Goudse moppen. Ik zag ook nog een chocolade salami..die lijkt mij ook erg lekker
Waar zijn je pijlen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mario ga aub op een ander zeuren.
Jaja schiet me nu maar dood.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat zou zonde zijn Saartje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beterquote:
Nou nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.foodandfriends.nl/recepten/chocolade-salami.html
oehquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een rol van chocolade met noten en koek.quote:
Even zwaaien allemaalquote:
Och gelukkig geen echte salami erin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Here we goquote:
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och gelukkig geen echte salami erin.
Zag er wel lekker uit. Zit sowieso choco in dus dat is meestal wel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die combi .. eigenlijk moet ik het eens proberen, wie weet smaakt het best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |