quote:
10 uur? Dan ben je nog gekker dan op cruise gaan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtje
![]()
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Straatverlichting zei gisterenavond dat Soury naast hem op de bank zat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich van straat vergist. Maar die lul weet niet eens waar hij zelf woont volgens mij en heeft een pieper om zijn nek voor de verpleegkundigen
Altijd !quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik las deze TT als let op uw tetten
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het recept opgeslagen. Morgen is best een goede dag voor moppen.
Zat HHB te kijken en dacht er ineens aan.
Je bakt lekker op deze manier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Ja de straatverlichting liet me in de steekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat is urgentquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die reageren tenminste wel wanneer ik iets post.
Lucky! Maak snickerdoodles!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De pecannoten heb ik ook niet en geen citroenrasp. Half gekeken.
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?quote:
Ik heb geen enkel idééquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat was jij ook. Of prio''s verleggen?
Echt niet. Sprakeloos?quote:
Die zijn zooooo lekkah! Wel een goed recept zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"125 gram zachte boter"
Maar het ziet er lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |